۳۱۸۹۱۴
۵۳ نظر
۵۰۱۰
۵۳ نظر
۵۰۱۰
پ

آزار زن جوان در بیابان های حسن آباد

۴ پسر جوان که یک دختر بی گناه را در بیابان های منطقه حسن آباد مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ۴ پسر جوان که یک دختر بی گناه را در بیابان های منطقه حسن آباد مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت ۰۳:۴۰ بامداد مورخه ۲۳/۰۱/۱۳۹۵ خانم جوانی با حالتی پریشان خودش را به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد رساند و به مأمورین اعلام کرد که توسط چند جوان مورد تهدید و آزار و اذیت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی پرونده

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: " ساعت ۱۷:۰۰ مورخه ۲۲/۰۱/۱۳۹۵ جهت تهیه مقداری سنگ شنی که در زمینه تهیه وسایل تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد به زمین های کشاورزی اطراف اتوبان تهران - قم رفته بودم ؛ در آنجا چند جوان رهگذر و موتور سوار با مشاهده من در داخل زمین های زراعی قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با آنها درگیر شدم ؛ در زمان درگیری با این افراد ناگهان سرنشیان دو دستگاه خودرو نیسان با سه سرنشین ( یک نیسان با یک راننده و یک نیسان با دو سرنشین ) با مشاهده صحنه درگیری ، به حمایت من آمده و با استفاده از چاقو آنها را فراری دادند " .

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش و در خصوص نحوه آزار و اذیت خود به کارآگاهان گفت: "پس از فراری شدن افراد مزاحم ، راننده یکی از نیسان ها به بهانه رساندن من به داخل شهر پیشنهاد داد تا سوار ماشین شوم؛ من نیز با مشاهده حمایتشان از من در برابر آن چند مزاحم ، به آنها اعتماد کرده و سوار یکی از ماشین های نیسان شدم اما در میانه راه ناگهان تغییر مسیر داده و به داخل بیابان های اطراف حسن آباد رفتند ؛ در آنزمان بود که متوجه نیت واقعی آنها شده بودم اما دیگر هیچ کاری از دستم بر نمی آمد ؛ در داخل بیابان ، فرد چهارمی نیز به این سه نفر اضافه شد و .... ؛ در تاریکی شب آنها مرا در بیابان رها کرده و از محل دور شدند ؛ هوا کاملا تاریک شده بود و من نیز هیچ شناختی نسبت به آنجا نداشتم."

دستگیری هر چهار متهم در کمتر از ۲۴ ساعت

با توجه به حساسیت پرونده ، تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شد؛

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مشخصات یکی از خودروهای نیسان به شماره انتظامی *** ی ۶۹ ایران ۸۸ ، کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمین پرونده بنام "فرهاد . م" در مورخه ۲۳/۰۱/۱۳۹۵ شدند.

با انتقال "فرهاد . م" به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام مواجه حضوری با شاکی پرونده وی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به آزار و اذیت شاکی ، سه نفر از بستگان خود بنام های محمد ، میلاد و فرامرز را به عنوان سه همدست خود معرفی کرد .

فرهاد با تأیید اظهارات شاکی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "راننده خودرو نیسان در اتوبان تهران - قم هستم ؛ در کیلومتر ۶۵ اتوبان تهران - قم متوجه شدم که چند نفر جوان با یک خانم جوان درگیر شدند ؛ وقتی این خانم مرا دید از من درخواست کمک کرد و من نیز با آن جوان ها درگیر شدم؛ در حین درگیری، میلاد و محمد نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمده و نهایتا آنها را فراری دادیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم تا خودمان..."

فرهاد در خصوص محمد در محل جنایت نیز به کارآگاهان گفت: "طی تماس تلفنی با محمد موضوع و آدرس را به محمد دادیم و او نیز خود را به محل رساند."

با شناسایی محل سکونت میلاد و محمد در منطقه باقرآباد ، ابتدا آنها در محل سکونتشان دستگیر و در ادامه فرامرز نیز در شورآباد دستگیر و هر سه نفر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند ؛ این سه متهم نیز پس از مواجه حضوری با شاکی پرونده و اطلاع از اعتراف صریح فرهاد ، صراحتا به آزار و اذیت شاکی پرونده اعتراف کردند .

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " متهمین پرونده با قرار بازداشت موقت و به دستور مقام محترم قضایی ، هر چهار متهم پرونده در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند " .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اعدام...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول همون بلا رو به سر خواهر و مادرشون بیارن و بعدش اعدامشون کنند

      • جواد

        دختر عاقل میره تو بیابون ریگ جمع کنه اخه

      • بدون نام

        روزی انسان بندة مهر و محبت بود . مردی و مردونگی ایا مرده؟

      • بدون نام

        چه حیواناتی هیولا مانندی در میان ما دارن زندگی میکنند خداوندا خودمان را به تو میسپاریم

      • بدون نام

        باید اول چهره شیطانی این بی ناموسها نشان ملت داده شود تا ابروی نداشته شان برود و بعد بدترین بلاها رو سرشون بیارن و بعد اعدام

      • بدون نام

        اول همون بلارو سر ناموس خودشون بیارن و بعد اعدام

    • بدون نام

      فقط حبس ابد

      پاسخ ها

      • صابر

        اعدام

      • بدون نام

        اعدامش کنن راحت میشه این باید حبس ابد بشه بااعدام تاحالا هیچی عوض نشده بلکه بیشترهم شده

    • محمد

      فقط اعدام

    • بدون نام

      بخدای احدوواحدسوگند اگر سریع السیر اقدام به قصاص گرددواین حیوانات کثیف به مجازات اعمال ننگینشان برسند درصد بسیاری ازاین گونه جرم ها درمملکت اسلامی پایین خواهد امد ایااین جرسومه های فسادتفاوتی باداعش دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق زدی عزیز

    • بدون نام

      واقعا این همه گرفتن و اعدام کردن چرا پس این قضیه تموم نمیشه ؟؟؟؟وقت این نیست که به جای پاک کردن صورت مساله کار فرهنگی درست وحسابی انجام داد؟؟؟فقر مالی وفقر فرهنگی بلای جان امت هاست

      پاسخ ها

      • کورش

        ایا فقط برای یک لحضه شما جرات اینکه خودتان را جای خانواده قربانی ببنید دارید فقط یک لحظه چشم خود را ببندید فکر کنید و سپس به خود جواب بدهید

      • بدون نام

        انسان اگر انسان باشه فقر که هیچ دنیاهم خراب بشه این کار شیطانی وووو انجام نمیده .خب چرانرفت به ناموس خودش....

    • بدون نام

      خاک بر سرشون
      تازه زنگ زذن یه یکی دیگه هم خبر دادن
      واقعا این موجودات بویی از انسانیت نبردن

    • بدون نام

      مال مملکت بی صاحبه هااااااوگرنه اگه صاحب درست و حسابی داشت این اتفاقها نمی افتاد

      پاسخ ها

      • محمود

        اگه بي صاحب بود كه 24 ساعته دستگير نميشدن

    • کورش

      همین بخششهاست که دیگران به چنین اقدام بی شرمانه ای وات میدارد زیرا میدانند در نهایت چون تعدادشان چند نفریست اگر هم گیر بیافتند با چند سال زندان و ترساندن خانواده شاکیان و گرفتن رضایت ازاد میشوند پس بایست برای یکبار چشممان را ببندیم و فکر کنیم ان دختربیگناه خواهر من بود ، دختر من بود ، زن من بود

    • amin

      ازار اذیت دقیقا ینی چی !!!
      چرا نشریات میترسند از واژه تجاوز استفاده کنند؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا خودت مطلب رو بگیر دیگه
        حتما از کلمه مورد نظر شما باید استفاده بشه ؟
        آخه چندتا پسر غیر از تجاوز چه آزار دیگه ای میتونن برسونن ؟
        استفاده از کلمه تجاوز خیلی دردناک تره
        استفاده نشه بهتره

    • بدون نام

      فقط خیلی سریع اعدام شوند این کثافت ها

    • بدون نام

      اوضاع حاشيه تهران افتضاحه. تجاوز اعتياد چي داره سر اين ملت مياد؟

    • nima

      به خاطر سیاست زدگی ، انسانیت و فرهنگ و ادب و صفات نیک و هرچه خوبی هست رو به نابودی است و کم کم با شعارهای صدتا یک غاز !!! متاسفانه از این دست اتفاقات چندباره رخ خواهد داد.

    • روح

      فقط اعدام همراه با خوار مادراشون ! بدليل اينکه اين حرامزاده ها از حرامزاده ديگرى متولد شده اند ودر جهت خشکاندن اين اعمال بايستى از ازدياد نسل اين وحشى هاى نامرد جلوگيرى نمود !!

    • رهگذر

      بايد شديدترين مجازاتها را انجام داد در ملا عام يه روز يه گوشش راببرن وروز ديگه گوش ديگه و روز بعد يك دست و روز بعد دسته ديگه تا الي آخر تا به شديدترين مجازات برسانند به خداي متعال سوگند اگه من مسئول بودم اينگونه زجر ميدادم تا احدي حتي گوشه چشمي به نواميس مردم نكند

    • شکیبا

      بدون محاکمه این کفتارهای بی شرف واعدام کنید اینها انگلند

    • مژگان

      آخه یه دختر تنها باید یه همچین جایی بره!!!!!!!!!!!مقصر خود دختره

      پاسخ ها

      • sara

        متاسفم که خودت دختری و همچین نظری میدی.واسه همینه همیشه عقب افتاده ایم

    • بدون نام

      باید این آدمای کثیف زنده بگورش کنند

    • بدون نام

      نبود کار و فراهم نبودن شرایط ازدواج و در عین حال نبود بستر مناسب جهت تخلیه انرژی در جوانان میتواند از دلایل عمده این قبیل جنایات باشد.البته نباید نقش تربیت و فرهنگ در جامعه امروز را نادیده گرفت.

      پاسخ ها

      • sara

        ر.تجاوز یعنی حیوون شرف داره به اون طرف

    • بدون نام

      مسولین خواب زده باید فکری برای ازدواج و گار جوانان باشن تا این اتفاق ها نیفتد

    • بدون نام

      اینا که کار داشتند راننده نیسان بودند دیگه همه چیز رو به بیکاری ربط ندین لطفا
      ما هم بیکاریم تفریح هم نداریم تازه فوق لیسانس هم داریم بریم تو خیابون برای تفریح جنایت کنیم ؟؟؟
      تازه زنگ زدند دوستان و اشنایان و فامیل را هم دعوت کردند بیابون پارتی !!!!
      اینا احتمالا سابقه این کارا رو زیاد دارند که همدیگر رو دعوت میکنن بقیه قربانی ها
      از ترس ابرو چیزی نگفتن

    • غم زده ایرانی

      داداش فقط فقر فرهنگی.آقا باید قبول کنیم فرهنگ و تمدن سال هاست از جامعه ما رخت بسته.در جامعه ای که آموزش و فرهنگ استاد و معلم دانشجو و دانشمند جایگاهی ندارند ارش ها جای خود را به ضد ارزش ها داده و بالعکس چه توقعی داریم که جامعه ای پاک و سالم داشته باشیم.به قول شاعر چشم ها را باید شست ... شما رو به خدا کدوم قشر تحصیل کرده در این جامعه قرب و ارزشی دارند.وقتی مخ های جامعه در اثر بی توجهی مسولین عزیز از جامعه طرد میشوند دیگر انتظاری بهتر از این از قشر جوان نمی توان داشت.

    • بدون نام

      درسته که اصل موضوعی که اتفاق افتاده بده
      ولی واقعا یه خانم ساعت 5 عصر کیلومتر 65 جاده قم تک و تنها واقعا دنبال شن تزئینی بوده ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • saeed

        جالبه که بعضی ها نظر مخالف دادند . چرا؟ یعنی کورند و نمی بینند چه اوضاعیه اون وقت پا می شن میرن تو بیابون برهوت . مردا رو لخت می کنند و می کشند انوقت یه دختر دیوونه پامیشه می ره تو دهن کفتار . خیلی خریته

    • مسعود

      عزیز ان ربطی. به مجرد بود ن نداره اگه مرد بودن به خاطر چند لحظه خوش گذرونی خریت نمی کردن. متاسفانه بعد دو سه ماه آزاد میش

    • بدون نام

      اولا جوابي به بعضي نظرات .كارفرهنگي درست وفقر مالي دليل خوبي براي اين كارها نيست. درسته بي عقلي كرده تنهايي رفته بيابان ولي اين حاز حيوانات وحشي تر بايد اينكار روميكردند. لطفا كمتر از اعدام كوتا نياييد

    • رشید

      اگر قاضی نشخیص داد که واقعا متجاوز هستند باید هر 4 نفر اعدام شوند چون به حریم اعتماد در جامعه هم خیانت کردند ضمنا موتور سوارها هم باید تحت تعقیب قرار گیرند

    • ستاره

      اعدام ترس نداره!
      حبس ابد،شلاق،شکنجه یه چیزی باشه که تا اسمش بیاد طرف از ترس جرئت نکنه این کارو بکنه.

      پاسخ ها

      • ناصر

        اعدام ترس نداره خداییش؟ چن بار اعدام شدی مگه؟

    • reza

      اون خانوم گفته برای جمع کردن سنگهای تزئینی به بیابانهای اطراف تهران رفته. خانوم محترم ! بهتر نبود اون سنگها رو که تو همه گل فروشیها موجوده میخریدی ؟ شما که می دونی با این وضعیت ناامن حاشیه های تهران چرا رفتی؟‌

    • بدون نام

      اعدام برای این حیوون صفت ها کمه، باید زجرکش بشن، این همه متجاوز اعدام میشن ولی باز امار این تجاوزات بالا میره ، باید فکری کرد

    • مهیار

      تا موقعی که اطراف شهرها و جاهای خلوت اینجور ناامن هستن نباید به این جور جاها رفت. مردش جرأت نمیکنه بره . نمیدونم این دختر چجوری با وجود این همه اتفاقاتی که میفته رفته اونجا سنگ جمع کنه . شاید هم دنبال گنج بوده...

    • بدون نام

      اعدام. آخه اینهمه از آدمیت حرف میزنید به خودتون نگاه کردین

    • بدون نام

      اعدام. آخه اینهمه از آدمیت حرف میزنید به خودتون نگاه کردین

    • نادري

      امنيت در ساعات غير اداري و حاشيه شهر و روستاها خيلي كم است

























































      امنيت در شبها و ساعات غير اداري و حاشيه شهر ها و روستاها خيلي كم است تعدادكشتي ها زياد شود و قانون مجازات تشديد شود .

    • بدون نام

      مادرای این چهار لجن رو به همه معرفی کنید تا آخر عمر یه آب خوش از گلوشون پایین نره تا بقیه ی مادرا یاد بگیرن وقتی تولید مثل میکنن تربیتشم بکنن . یک مشت آشغال درست میکنید و بعد رها شون میکنید توی جامعه برن ملتو بیچاره کنن - بعدم که میخوان اعدامشون کنن گریه زاری و مظلوم نمایی که به خاطره منه مادر ببخشید و .....ما هم بیکار و مجردیم چرا ما از این کارا نمیکنیم؟چون تربیت شدیم -

    • بنیامین

      سلام .فقط از دولت خواهشمندیم. شر این جنایتکارا بکنن و راه حلی سریع و جدی بکار گیرند متشکرم

    • شایان

      چرا تا یه اتفاقی میفته همه میگیم بیکاری!!بیکاری چه ربطی داره به ناموس مردم تجاوز کردن؟بیکاری چه ربطی داره از اعتماد و التماس یکی سواستفاده کردن! فقر چه ربطی داره به پستی؟ اینا آدم نیستن..اینا حیوونم نیستن... اینا یاید جلو چشم خودشون نوامیس خودشونو بازی بدن که عیار دستشون بیاد..والا با اعدام و زندان چیزی نمیشه اینا پست تر ازین حرفان

    • رسول کرمان

      سلام این خانم واسه کمک به شماپناه اورده بودبی وجدانهااخه غیرت شماکجارفته اشغالهافرض کنیدناموس خودتون به کسی پناه ببره بعدهمین بلاروچندنفری سرش بیارن چه غلطی میکنیدبه نظرم فقط وفقط اعدام بایدبکنن همچین حیوانات وحشی رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج