۳۱۸۹۷۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بسته خبری برترین ها؛ از ستایش تا دربی

از این پس اخبار مهم روز را خیلی خلاصه و سرجمع ارائه می کنیم، تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی شود، امیدواریم ارائه اخبار مهم روز در این قالب مورد پسند شما باشد.

برترین ها: خبر قتل فجیع دخترک افغان در ورامین حسابی احساسات عمومی را جریحه دار کرده، ماجرا از این قراراست که پسر ۱۷ ساله ایرانی دخترک ۶ ساله افغان را مورد آزار قرار می دهد و با اسید می سوزاند و..«ستایش» حالا نقل محافل است.

بسته خبری برترین ها؛ از ستایش تا دربی

نماینده ورامین این گونه واکنش نشان داده: «مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهد کرد و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با قاتل ستایش قریشی برخورد خواهیم کرد، چرا که برای دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین قتل دختر ایرانی و افغانستانی وجود ندارد» چیزی که در این میان واضح است میزان خشونت افسار گسیخته ای است، که باید آسیب شناسی شود، مبادا که به دام بحث های بی اهمیت نژآد پرستانه بیفتیم.

بسته خبری برترین ها؛ از ستایش تا دربی

و اما تمرین امروز استقلال که کم حاشیه نداشت؛ هواداران نسبت به عملکرد تمامی عوامل این تیم معترض بودند، از کادر فنی و مدیر عامل تا بازیکنان، دقایقی پس از پایان تمرین کادر فنی استقلال با این جملات سعی در التیام درد های هواداران آبی داشت :«کادر فنی استقلال از هواداران گرامی که مالکان اصلی این باشگاه هستند، بابت کسب این نتیجه، عذر خواهی می‌کند. اطمینان داشته باشید ما هم شب بسیار سختی را پشت سر گذاشته و شرمنده همه آنهایی شدیم که پس از این دیدار، دچار غم و اندوه شدند»، این باشگاه از عملکرد محسن ترکی رسما شاکی شده است.

بسته خبری برترین ها؛ از ستایش تا دربی

با مشخص شدن بازیگران سریال «علی البدل» سیروس مقدم به نظر می رسد، داستان ممنوع التصویرها، به جای جالبی رسیده است اسم سحر قریشی به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه در فهرست بازیگران آمده، امروز در خبر دیگری زمزمه بازگشت آزاده نامداری هم به تلویزیون شنیده شد.

بسته خبری برترین ها؛ از ستایش تا دربی

در حاشیه بزرگداشت روز ارتش، حسن روحانی بر استقلال ارتش تاکید کرد: « اگر فردی می‌خواهد به حزب و جناحی وابسته باشد نباید در ارتش حضور داشته باشد. امام فرمود که وابستگی به جناح و حزب به معنای نابودی ارتش جمهوری اسلامی است که البته این کلام امام راجع به کل نیروهای مسلح صادق است و امام راجع به بقیه نیز با همین صراحت سخن گفته‌اند» تاکیدی که خیلی بی حاشیه نخواهد بود.

بسته خبری برترین ها؛ از ستایش تا دربی

ودر آخر اینکه امروز خبرگزاری ها تصویری از افتتاح خط مستقیم پروازی پاریس - تهران در پاریس منتشر کردند، تا تحولات پسا برجامی رنگ واقعیت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوشا

      جالب بود این بسته

    • بدون نام

      تلخ وشیرین ،مرگ ستایش خیلی تلخ،باخت استقلال وحضورمننوع التصویرهاشیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج