۳۱۹۲۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید ویژه کلوپ از استوریج

سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید پس از پیروزی خارج از خانه برابر بورنموث در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، به تمجید از زننده گل پیروزی تیمش پرداخت.

تسنیم: تیم فوتبال لیورپول روز گذشته (یکشنبه) یک پیروزی ارزشمند را در خانه بورنموث کسب کرد و میزبانش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد که گل دوم مرسی‌سایدی‌ها را در این بازی دانیل استوریج در دقیقه ۴۵ به‌ثمر رساند. او نه تنها گل زد بلکه با پاس پشت پای زیباش برای روبرتو فیرمینو، زمینه‌ساز گل اول لیورپولی‌ها در دقیقه ۴۱ بازی نیز شده بود.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان این بازی به تمجید از دانیل استوریج که چهارمین حضور متوالی‌اش در ترکیب اصلی قرمزپوشان آنفیلد در لیگ برتر انگلیس را تجربه می‌کرد، پرداخت و گفت: استوریج واقعاً خوب بازی کرد. او بازیکن استثنایی است که در لحظات حساس تأثیرش را می‌گذارد. استوریج هم از نظر روانی و هم از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارد و داشتن چنین بازیکنی برای ما واقعاً خوب است.

استوریج در شرایطی در ترکیب اصلی لیورپول قرار گرفت که کلوپ پیش از این گفته بود که جایگاه مهاجم انگلیسی‌اش در جمع بازیکنان ثابت تیم تضمین شده نیست و حتی پنجشنبه هفته پیش در لیگ اروپا هم به جای او به دیووک اوریگی میدان داد.

کلوپ ادامه داد: در تیم ما هیچ بازیکنی از ترکیب اصلی خارج نشدنی نیست. من به‌عنوان سرمربی تیم تصمیم می‌گیرم که ما باید با یک، دو، سه یا چهار مهاجم بازی کنیم یا نه.

سرمربی آلمانی لیورپولی‌ها در ادامه در خصوص تصمیم تأمل برانگیزش برای میدان دادن به دنی وارد درون دروازه و برد اسمیث و کانر راندال در خط دفاع که همگی برای اولین بار در ترکیب اصلی مرسی‌سایدی‌ها قرار گرفتند هم عنوان کرد: اگر با همان ترکیبی که پنجشنبه هفته پیش به میدان رفتیم بازی می‌کردیم، مطلقاً هیچ شانسی برای کسب پیروزی نداشتیم و من واقعاً از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام، چون آنها واقعاً درخشان بازی کردند. من مسئول ترکیبی هستم که تیم با آن به میدان می‌رود.

کلوپ افزود: به بازیکنانم گفتم که شما می‌توانید فوتبال بازی کنید و اگر این ترکیب جواب نداد، من مقصرم نه شما. پس بروید و از بازی‌تان لذت ببرید و این همان کاری بود که آنها انجام دادند. مهمترین چیز این است که به بازیکنان تیم‌تان فرصت بدهید.

سرمربی پیشین دورتموند در پایان این موضوع که دغدغه او بازی بعدی‌ تیمش در لیگ اروپا، در مرحله نیمه نهایی برابر ویارئال بوده و به همین دلیل به بازیکنان ترکیب اصلی‌اش استراحت داده را تکذیب کرد و گفت: گاهی اوقات استفاده از سیستم چرخشی برای استراحت دادن به بازیکنان برای تورنمنت‌های دیگر است، اما در مورد لیورپول باید بگویم که لیگ برتر برای این تیم مهمترین تورنمنت است و استفاده از سیستم چرخشی هم صرفاً برای بردن بازی‌مان برابر بورنموث بود. تا بازی بعدی‌مان در لیگ اروپا دو بازی دیگر در لیگ برتر داریم و به‌همین دلیل ما از الان درباره لیگ اروپا فکر نمی‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج