۳۲۱۰۵
۲۰ نظر
۳۲۵۲۷
۲۰ نظر
۳۲۵۲۷
پ

تجاوز مدیر یک شرکت خصوصی به منشی و مشتری!

به محض اینکه وارد اتاقش شدم در را از پشت بست و خواست به من تعرض کند. مقاومت کردم و او برای اینکه من را مغلوب کند، کتکم زد و بعد هم به زور مورد آزار قرار داد. در را قفل کرده‌ بود و نمی‌توانستم فرار کنم.

شرق: مدیر شرکتی خصوصی که به اتهام تعرض به منشی‌اش بازداشت شده‌ بود، با شکایت جدیدی روبه‌رو شد و زنی دیگر ادعا کرد وقتی برای مذاکره به دفتر او رفته ‌بود، مورد آزار جنسی قرار گرفت.

دختر جوانی دو هفته قبل به ماموران پلیس شکایت کرد و گفت مورد آزار جنسی قرار گرفته ‌است. این دختر توضیح داد: «من در شرکت خدمات وام کار می‌کردم. تازه استخدام شده‌ بودم.

مدیر شرکت با درج آگهی در روزنامه‌ها خدمات وام ارایه می‌داد و ‌درصدی از وام را می‌گرفت. شیوه کارش این بود که با چند نفر به عنوان ضامن کار می‌کرد و چند سند هم داشت. افرادی که مهلت وام‌شان رسیده‌ بود و سند نداشتند به سراغش می‌آمدند و او با دادن سند ‌درصدی از وام را برمی‌داشت و از این راه درآمد زیادی داشت.

مدیر شرکت گاه با یک سند ۳۰ نفر را ضمانت می‌کرد و مشتریان زیادی هم داشت تا اینکه روز حادثه وقتی مشتریان رفتند و داشتیم دفتر را تعطیل می‌کردیم به من گفت به اتاقش بروم تا چند سند را با هم بررسی کنیم. به محض اینکه وارد اتاقش شدم در را از پشت بست و خواست به من تعرض کند.

مقاومت کردم و او برای اینکه من را مغلوب کند، کتکم زد و بعد هم به زور مورد آزار قرار داد. در را قفل کرده‌ بود و نمی‌توانستم فرار کنم.» مدیر شرکت با شکایت این دختر بازداشت شد و در بازجویی‌های اولیه به تعرض به منشی‌اش اعتراف کرد. سپس پرونده به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده شد.

قضات رسیدگی‌کننده از شاکی خواستند تا یک‌بار دیگر شکایتش را مطرح کند. دختر جوان گفت: شرکت متهم در خیابان سمیه بود و چند ماهی می‌شد که من با او کار می‌کردم. سرم به کار خودم بود و سعی می‌کردم فاصله‌ام را با او حفظ کنم. او که می‌دانست اگر به من پیشنهادی بدهد قبول نمی‌کنم مرا گول زد و گفت می‌خواهد چند سند را بررسی کند و از من کمک خواست.

وقتی وارد دفترش شدم در را قفل کرد و بعد من را کتک زد تا تسلیم خواسته‌اش شوم. مرا مورد آزار جنسی قرار داد. در حالی‌که خیلی ترسیده ‌بودم بلافاصله از شرکت بیرون آمدم و فرار کردم. مدیر شرکت که جوانی ۲۵ساله است نیز اتهامش را قبول کرد و گفت: قصدم آزار جنسی این دختر نبود من عاشقش شده ‌بودم، می‌خواستم با او ازدواج کنم و به همین دلیل هم او را مورد آزار قرار دادم.

این تنها شکایت علیه مدیر جوان نبود. زمانی که متهم را از دادگاه به بازداشتگاه کلانتری منتقل می‌کردند زنی جوانی هراسان خود را به ماموران رساند. او که در ابتدا فقط منشی را دیده‌ بود خطاب به ماموران گفت: «رییس این زن من را مورد آزار جنسی قرار داده ‌است.»

لحظاتی بعد وقتی مدیر را دستبند به دست دید متوجه شد که او بازداشت شده ‌است. این زن هم شکایت خود را به ماموران ارایه کرد و گفت: برای استفاده از خدماتی که برای دریافت وام ارایه می‌دادند به آن شرکت رفته‌ بودم. قرار بود این مرد به من ضامنی را معرفی کند و من هم ۱۰‌درصد از وامم را به او بدهم.

بار اول با او مذاکره کردم و به من گفت باید وقت دیگری بیایم. زمانی که گفته بود دیروقت بود اما اصلا شک نکردم و وارد دفتر شدم. حتی منشی‌اش نبود مدیر جوان برای اینکه اعتماد من را جلب کند، گفت منشی‌اش بعد از ساعت کار رفته‌ است.

بعد که وارد دفترش شدم من را مورد آزار قرار داد. حالم خیلی بد شد و آن شب به خانه رفتم. وقتی تصمیم گرفتم شکایت کنم و به کلانتری آمدم قبل از اینکه شکایتم را ارایه دهم متوجه شدم او به منشی‌اش هم تعرض کرده‌ است.

با دستور قضات شعبه ۷۷ هر دو زن به پزشکی قانونی فرستاده ‌شدند. پزشکی قانونی در اظهارنظر خود در مورد منشی جوان تعرض را مورد تایید قرار داد و گفت که آثار ضرب و جرح روی بدن این زن مشهود است.

این در حالی است که بررسی‌ها در مورد تعرض به دومین شاکی ادامه دارد. قاضی اکبر ساعی رییس شعبه ۷۷ دادگاه کیفری‌استان تهران روز گذشته ضمن تایید این خبر گفت: متهم دفتری در خیابان سمیه داشت و با درج آگهی در روزنامه مشتریان خود را پیدا می‌کرد.

با توجه به وضعیت موجود احتمال اینکه متهم قربانیان دیگری هم داشته ‌باشد، وجود دارد و از مردم می‌خواهیم در صورتی که از سوی متهم مورد تعرض قرار گرفته‌اند به دفتر شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام باید گردد

      پاسخ ها

      • يه مظلوم

        چند تا شلاق 2-3 ماه زندان بعد ميان دوباره بيذرون دنبال ناموس من و شما. اسمشم گذاشتن تعرض اگه يادتون بياد 2 هفته پيش هم يك نفر دكتر نما هم به 27 نفر دختر جوان تجاوز كرده بود از تجاوز به عنف تبرئه شد و به علت تعرض به شلاق و يكسال تبعيد محكوم شد همينه كه روز به روز پر روتر مي شن

    • ice

      ماشالا...
      همینطور پیش بریم رکورد این یکی هم تو دنیا شکستیم... الانه که باید گفت یه حیوون 100شرف داره به این مرتیکه!!!

      پاسخ ها

      • ستا

        نمی دونم کی وبرای چی منفی داده؟!!!

    • javad

      ايا ثبت شركتها تصميم جدي براي افراد سود نمي كند
      روزنامها تا كي ميخواهند وسيله ابزار اين افراد باشند

    • alireza

      فکر میکنم مجازات چنین جرمی اعدام است و بس . پس اینهمه تعلل قضات در صدور رای اعدام برای چیست . ؟؟؟؟!!!!

    • ساینا

      این خیلی ترسناکه چون حتی ادم از ترس نمیتونه برای مصاحبه هم جایی بره ،حتما باید اشنا داشته باشی که کار کنی

    • حامد

      در سایر کشورهای اروپای و حتی آسیائی, مطابق با قوانین استخدامی کشورشان اگر شرکتی که در آگهی خود جهت استخدام گفته باشد نیاز به همکار یا نیروی "خانم " داریم, اما آن شغل بگونه ای باشد که آقایان هم بتوانند انجام دهند, مدیر شرکت مذکور مجرم شناخته شده و مجازات میگردد. چرا در کشور ما اکثر آگهی ها تاکید بر استخدام خانمها دارد در صورتیکه نیاز اشتغال به کار آقایان در اولویت وحتی بیشتر از خانم ها میباشد و متاسفانه هیچ ارگان و نهادی نظارت بر آنها ندارد. متاسفانه این فاجعه یکی از چندین فجایع مشابهی است که ممکن است روزانه در سایر شهرهای دیگر نیز اتفاق افتد. البته خانمهای جوان خیلی بیشتر از اینها باید هوشیار باشند و فریب ظاهر یک شرکت را نخورند.

      پاسخ ها

      • نازی

        چرا تز میدی؟اروپا و حتی آسیایی!!!!!!!! آقای مردسالار چون خودت آقایی این حرفارو میزننی.خوب از این قضیه سو استفاده میکنی.به جای اینکه بگی با این جرایم درست برخورد بشه صورت مسئله رو پاک میکنی.اگه خانمم بودی اینو مینوشتی.پس ما واسه چی درس میخونیم؟حتما اگر شغلی آقایون نتونستن انجام بدن شاید بتونیم استخدام شیم.ان هم در حالتی که بیشتر تحصیلکرده ها زن هستن.

      • زهره

        منم بانظرنازی موافقم

      • بدون نام

        اولویت کار با مرده. چرا شما خانم ها زود جوش می آرید؟؟ همین شماها حاظر نیستید با مردی ازدواج کنید که بیکاره! یا درجه شغلیش از شما پایین تره. اولویت کار با مرد بوده و هست. نظم طبیعت رو بیش از این بهم نزنید

      • بدون نام

        آخه چرا یه ذره به دورو برتون نگاه نمیکنید پسره بدبخت کارت حقوقشو میده دست خانم برای خرج خونه
        ولی خانم اگه کارکنه به جرات میگم 10 درصد حقوقشم خرج برا خونه نمیکنه
        پس اگه یه مرد بره سر کار یه خانواده تشکیل میشه ولی یه زن بره سر کار یه زن با توقع بالا و سن بالا ازدواج نکرده به جامعه اضافه میشه

    • علیرضا

      اگر به قوانین قرآن عمل شود که آن هم اعدام متجاوز است این گونه حوادث بندرت اتفاق خواهد افتاد

    • محمد 2

      اعدام

    • حمید

      سلام،فکرمی کنم ما همیشه از همین مسئله عدم اجرای کامل حدود و مقررات اسلامی به بهانه رافت اسلامی یا حقوق بشر آسیب دیدیم و عبرت نمی گیریم که بقولی مصداق همان ضرب المثل کلاغه است که می خواست راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم یادش رفت."

    • مرضيه

      شما درس ميخونيد كه فقط كار كنيد اخه توى كشورى كه همه توقعات از مردهاست پس اولويت كارى هم بايد با مردها باشه اين يادمون باشه

    • صداقت

      ببخشید همه توقعات از مردهاست؟؟؟؟؟؟
      پس چرا آقایون وقتی میخوان تشریف ببرن خواستگاری دنبال خانم شاغل میگردن؟ درسته ما فقط درس نمیخونیم که فقط کار کنیم اما تا کی باید مصرف کننده باشیم؟ خوب معلومه که کار علاوه بر درآمد به انسان اعتماد به نفس و حس مفید بودن میده البته مرضیه اگه شما کار کردنو فقط هدفی برای کسب درآمد میدونید خوب نظر شماست!!!
      بعدم الان بحث در مورد عدم رسیدگی درست به این جرایم هست بحث منحرف نکنید. همه انسانها حق کار کردن دارن.

    • said

      اگه درست برخورد بشه با اینها دیگه ببینیم کسی جرات داره از این غلطا بکنه
      تجاوزو باید اعدام کرد
      دزدایی که ده دفعه گرفتن بعد دوباره دزدی میکنن رو باید دستشونو قطع کردو مواد فروشی که پدر جونای کشورمونو در آوردن رو باید اعدام کنن نه حبص ابد بعد 5 سالم آزادشون میکنن روز از نو روزی از نو ....

    • said

      اگه درست برخورد بشه با اینها دیگه ببینیم کسی جرات داره از این غلطا بکنه
      تجاوزو باید اعدام کرد
      دزدایی که ده دفعه گرفتن بعد دوباره دزدی میکنن رو باید دستشونو قطع کردو مواد فروشی که پدر جونای کشورمونو در آوردن رو باید اعدام کنن نه حبص ابد بعد 5 سالم آزادشون میکنن روز از نو روزی از نو ....

    • ستا

      چه طوری به خودشون اجاز میدن که کار به این کثیفی رو انجام بدهنداونا خودشیطانند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج