جاباما
۳۲۱۶۶۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

پلیس نامحسوس قلابی، سارق از آب درآمد

رئیس پلیس بندرعباس از دستگیری راهزنان مسلح خبر داد كه در قالب گشت پلیس نامحسوس فعالیت می كردند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس بندرعباس از دستگیری راهزنان مسلح خبر داد كه در قالب گشت پلیس نامحسوس فعالیت می كردند.

سرهنگ علیرضا مشایخ روز یكشنبه در یك نشست خبری با تشریح این پرونده اظهار كرد: سه نفر با لباس شخصی و مسلح به یك قبضه اسلحه كلاشینكف با استفاده از تابلوی ایست، خودروها را نیمه شب در یكی از جاده های برون شهری بندرعباس متوقف كرده و در پوشش پلیس نامحسوس از آنان مدارك خودرو و هویتی می خواستند.

وی ادامه داد: در آخرین اقدام ،اعضای این گروه راهزن بامداد یكشنبه یك دستگاه خودروی تویوتای دوكابین را متوقف كرده و در حال بردن دو سرنشین آن به همراه خودرو بودند كه در طول مسیر، افراد با سارقان مسلح درگیر شدند كه در جریان این درگیری یكی از سارقان در تیراندازی توسط همدست خود كشته شد.

به گفته این مقام انتظامی به دنبال این درگیری ،سارق مسلح دوم توسط سرنشینان خودرو و با همكاری اهالی یكی از روستاهای منطقه و عوامل بسیج دستگیر شد.

سرهنگ مشایخ اضافه كرد: سارق سوم نیز كه با یك دستگاه خودرو زانتیا ،همدستان خود را همراهی (اسكورت )می كرد از محل حادثه گریخت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ادامه داد: نیروهای پلیس نیز در كمترین زمان ممكن به محل حادثه رسیده و سارق دستگیر شده را تحویل گرفته و به سركلانتری بندرعباس منتقل كردند.

وی سارق مسلح دستگیر شده را 'ه-ز' اهل حاجی آباد و ساكن محله دوهزار بندرعباس معرفی كرد كه در سال ۸۹به دلیل چندین فقره سرقت مسلحانه دستگیر و به ۱۵سال زندان محكوم شده بود.

به گفته سرهنگ مشایخ این سارق ۲۷ساله در شهریور ۹۴ از زندان مرخصی گرفته كه پس از اتمام مرخصی از بازگشت به ندامتگاه خودداری كرده و در اصل زندانی فراری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اضافه كرد:فرد دستگیر شده از شب گذشته تاكنون و در بازجویی های مقدماتی به چهار فقره سرقت بعد از خروج از زندان تاكنون اعتراف كرده است.

سرهنگ مشایخ خاطرنشان كرد: غیر از فردی كه در توسط مردم و سرنشینان خودرو دستگیر شده ،برادر یكی از متهمان نیز كه در صحنه حضور نداشته اما با آنان همكاری داشته توسط پلیس در منزل دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی بندرعباس اضافه كرد: در پرونده جداگانه ای یك قاتل فراری ۲۴ساله نیز كه مرداد سال گذشته در محله سیدكامل بندرعباس فردی را با ضربات چاقو از پای درآورده بود ،شنبه شب توسط عوامل پلیس دستگیر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .قبلا محسوس بودند الان نامحسوس شدند

    • اسي

      .خوبه مسولين يكم فكر كنن بعد نظر بدن

    • سلی

      بله این تازه اولش منتظر خبرای بعدی هم باشیذ چه بسا بدتر

    • بدون نام

      ..بفرما اینم از هموطنان زرنگ خودمون ..ماشا اله به اسراییل وانگلیس وداعش فرصت نمیدن که !!!

    • بدون نام

      این تازه او ل کاره
      از این به بعد تمام دزدان پلیس نامحسوس میشن

    • بدون نام

      حالابااین تفاسیل اگه یه موقعه ای پلیس جدیم جلوت بگیره اونم خارج ازشهربدش شب باشه چه کارکنیم نه یونی فرم قابل اتمینانه نه غیره ‍‌‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج