۳۲۱۸۷۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب تغییر و تحول در خدمت سربازی

به دنبال انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد.

سردار موسی کمالی درباره انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی و ایجاد طرح‌های متحول‌کننده در آن که روز گذشته از قول معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح در برخی سایت‌ها و رسانه‌ها منتشر شد، گفت: پس از انتشار این خبر با امیر سرتیپ باقری صحبت کرده و صحت آن را جویا شدم که متاسفانه مشخص شد چنین خبری صحت نداشته و ایشان نیز اعلام کردند که در چند ماه اخیر صحبت یا مصاحبه‌ای در این زمینه نداشتند.

وی با بیان اینکه ستادکل نیروهای مسلح پیگیر انتشار این خبر و منبع اولیه منتشرکننده آن است، اظهار کرد: بنابراین خبری که تحت عنوان تغییر و تحول در خدمت سربازی منتشر شده بود تکذیب می‌شود.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: همان‌طور که بارها اعلام شده خبرهای مربوط به سربازی تنها از سوی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی اعلام شده و از رسانه‌ها درخواست می‌شود که به اخباری که از منابع و افراد ناشناس منتشر می‌شود توجه نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      با سلام خدمت سربازی یکی از مغوله هایی است که متاسفانه مورد ندانم کاری های حوزه نظام وظیفه قرار می گیرد رفتار غیر تخصصی حوزه نظام وظیفه با خدمت سربازی موجب دلهره و دلشوره کارکنان وظیفه گردیده است یکی از موانع بزرگ و مهم در ازدواج جوانان خدمت سربازی می باشد که جوانان این مرز و بوم تا می خواهند برای آینده خود با شرایط موجود برنامه ریزی کنند ندانم کاری مسیولان در حدزه نظام وظیفه زندگی و آینده وکلا برنامه های آنها را بهم می ریزد این سربازی همینطور چندین برابر سودش ضرر دارد و این ندانم کاری ها هزینه و ضررش راصد چندان می کند نجات کشور ارتش حرفه ای است بفهمیم این مطلب را تا کی راه خطا را باید رفت و از جایگاه خدمت اجباری سوئ استفاده کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج