۳۲۲۱۹۹
۲۵ نظر
۵۰۰۵
۲۵ نظر
۵۰۰۵
پ

توهین یواش وطن امروز به ظریف +عکس

روزنامه وطن امروز با انتشار تصویر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه نخست خود به مواضع اخیر وی در برابر توقیف دو میلیارد دلار از دارایی های ایران توسط دولت آمریکا اعتراض کرد.

برترین ها: روزنامه وطن امروز با انتشار تصویر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه نخست خود به مواضع اخیر وی در برابر توقیف دو میلیارد دلار از دارایی های ایران توسط دولت آمریکا اعتراض کرد.

وطن امروز در تیتر صفحه نخست خود نوشت: «ضعیف!».

به گزارش برترین ها؛ این روزنامه در ادامه با انتقاد از سخنان روز گذشته ظریف آورده است؛ «محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت حسن روحانی دیروز بالاخره به غارت دو میلیارد دلاری اموال ایران توسط آمریکا واکنش نشان داد.

اگرچه با توجه به سابقه ظریف، در ایران انتظار واکنش قاطع از وی وجود ندارد اما به هر حال در مقام وزیر امور خارجه، او باید مدافع حقوق مردم ایران باشد. با این حال اما ظریف که به واسطه طرح دغدغه‌های حزبی در مذاکرات هسته‌ای، به یک وزیر امور خارجه حزبی تبدیل شده است؛ دیروز نیز به جای آنکه پاسخ دهد چرا آمریکایی‌ها در زمان حضور او در نیویورک ۲ میلیارد دلار ایران را غارت کرده‌اند و چرا در برجام برای اموال بلوکه ایران تدبیری نشده است.

همانند جهانگیری و سیف، موضعی حزبی گرفت و «دوره گذشته» را در ماجرای غارت اموال ایران مقصر دانست. نکته عجیب‌تر اینکه او در ادامه درباره واکنش ایران به این اقدام آمریکا، تنها به این بسنده کرد که یک کمیته برای بررسی موضوع در دولت تشکیل می‌شود و ایران در زمان لازم «ادعای خسارت» خواهد کرد!»

توهین یواش وطن امروز به ظریف +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قوی! برو بگیر اونموقع که سرمایه گذاری می کردن کجا تشریف دشتید؟

    • بدون نام

      روزنامه وطن! از ظریف انتقاد می کنی؟ واقعا که

    • محمد

      قبول دارم که واکنش اقای ظریف خیلی منفعلانه بوده است. ایشان باید به اقای کری کشیده ای جانانه می زدند یا این که به ایشان و دولت امریکا دشنام می دادند تا ثابت شود چه قدر قاطع هستند.

    • بدون نام

      واقعا که ....چرا در این روزنامه ها رو‌گل نمیگیرند ..چرا فیتیله پیچشون نمیکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشم میاد مردم اینقدر اگاه وبا شعور شدند ...این مزایای همون سختی کشیدن در تحریم ها بود که باعث شد شعورشان انقدر بالا برود که هرچی این رسانه ها رشته میکنند در عرض چند ثانیه پنبه اش میکنند

    • محمود

      گندي بوده كه رفيقاي خودتون زدن

    • ناشناس

      اگر دولت روحانی بخصوص معاون اول ایشون،.... رو که عنوان مدیرمسئولی روزنامه رو یدک میکشه،با شکایت، کشیده بود، اینجوری جرأت توهین و بی حرمتی به آقای ظریف نمیداشت(حالا آقایون محترم باز هم بشینند و بنگرند که یاران این یه ، چه ها که بعداً هاااااااااااااااااااااااااا نمی کنند)؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      ۸۰۰ میلیارد دلار پول درآمد ۸ ساله چی شدن راستی ' حالا مثلا اسم این ۲ میلیارد دلار رو میزاریم قرامت ' اسم اون ۸۰۰ میلیاردو بگیم غارت اموال بیت المال

    • امین

      از بی لیاقتی ... همین روز نامه تا چند ماه پیش کل کشور را مصادره کرده بودند این بی خاصیتها آنموقع چکار میکردند

    • mohamaad

      آقایون چه قوی و چه ضعیف از اموال ما برداشت کردند و جسورانه هم جواب ضریف رو دادند باید تیم آقای روحانی و ظریف کاری قاطعانه بکنند نه سوکت و محکوم کردن خشک و خالی

    • بدون نام

      باید دید که کدام ادم عاقلی گوشت را می دهد دست گربه که این حضرات کرده اند
      راستی مگر اون موقع ها امریکا دشمن ما نبود پس کجای دنیا دیده ای که فردی برود و مالش را در نزد دشمن بگذارد
      مگر اینکه چنین فردی از حیث عقل و شعور ساقط باشد

    • ارشین

      بقیه پولایی که داخل کشور غارت میشه چی،اون حق مردم نیست
      راجع به اون چرا حرف نمیزنین

    • بدون نام

      ضعیف یاقوی ،یکی به من بگه ۲ملیارددلارچندهزارتومن خودمون میشه ،آخه توشهرماواحدپول ریال. وتومنه،
      جدی میگم

      پاسخ ها

      • زهرا

        تقریبا میشه 7هزار میلیارد تومن...

    • مریم

      همچین میگن حقوق ملت ،که انگاری قراره بره تو جیب و سفره مردم .!!

    • بدون نام

      جالبه همه دنبال توجیه ان واقعا دیپلماسی ظریف ضعیفه......ظریف:شما فکر کردین که امریکا که با یه بمب میتونه تمام سیستم دفاعی ما رو از کار بندازه از سیستم دفاعی ما میترسه یا از این ملت. بزرگ.....یعنی با این حرفش بیرق امنیت ملی را در گل فرو کرد کلیپ خودم. دیدم یه. سرچ کنید پیدا میکنین اگه ادرس بدم سانسورش میکنن .......دکتر ظریف در سازمان ملل جلوی امیر. کویت زانو زدن ...ٔ.....تو نظرات همه دنبال توجیه ان من خودم هرچند احمدی نژاد رو قبول ندارم]به خاطر اختلاس و...] هر چند از روحانی بهتر میدونم. چون سیاست خارجه. روحانی و توافق دفن هسته ای و حرف ها ی. عجیبی مث ربط دادن اب خوردن به تحریم و. حتی چن هفته پیش دکتر روحانی فرمودند:امسال سال93 نیست 92 نیست .و91هم نیست امسال سال 94 ره و سال اینده 95خواهد بود ..... این کلام گوهر با. ر رو بزنی بالای مجلتو.ن........منم از همین جا اعلام میکنم که امروز ۳ شنبه نیس ۲ شنبه نیس یکشنبه هم نیس، امروز ۴ شنبه هست و فردا پنجشنبه خواهد بود......امیدوارم ازادی بیان داشته اینو منتشر کنین

    • بدون نام

      وااااااای توهین!!!!!!
      بی ادبا !

    • مهرداد

      روزنامه فرمایشی.

    • بدون نام

      ضعیف خودتونید که سوختید ....شما عرضه ی این ادم رو بخدا اگه ذره ای اندازه ی سر سوزن داشته باشید

    • کاربر

      سوال من این است که چرا احمدی نژاد را محاکمه نمیکنند این که نشد یک نفر بیاد اینطور لطمه به اقتصاد و زیر ساختار جامعه بزند و راحت بگرده حالا این مردم را ساده گیر اورده و میخواد دوباره بیاد ریسس جمهور بشه

    • هانی

      سیف تا دیروز منبع موثق و نیروی حزبی اللهی قابل اعتماد دلواپسا بود...حالا که آبروی دلواپسا رو بر باد داد شده یه آدم حزبی؟؟؟؟

    • ناشناس

      حكومت روحاني در سراشيبي نبود 15 ماه ديگه چه گلي به سرمازدي روحاني

    • محمد

      نمیدانم اقا رسایی چرا خجالت نمیکشد اولا اگر هیلی شجاع تشریف دارد دلیل رد صلاحیت خودش را عنوان کند که چه زده که رد صلاحیت شد و دوم اینکه ان زمان شما حضرات کجا تشریف داشتی نکنه.رفت بودی فنلاند برای ترویج ان زمان چرا شده بودید و از یک بچه دبستانی هم سوال کنی دشمن ما را امریکا و اسراییل هست را میداند و دولت پاک دست شما رفت از دشمن درجه یک ما انهم.پول بیزبان دادید که اوراق ارزی از انها بخری.و به دولت انها کمک کنید واقعا برای شماها تاسف بخور چون دیگر خیلی با شعور ملت بازی میکنید

    • بدون نام

      کیهان +وطن امروز + جوان = مردم آزاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج