۳۲۲۲۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بنگر: فوت اولادی چه ربطی به شیث دارد؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اجازه بدهید بزرگترها صحبت کنند و کری بخوانند چون ما اگر از این کارها بکنیم در اینستاگرام با مشکل مواجه می شویم.

کاپ: محسن بنگر در حاشیه مراسم ختم مهرداد اولادی اظهار داشت: من پزشک نیستم و نمی توانم دلیل مرگ را بگویم. اما فقط تسلیت می گویم و تاسف می خورم که یک جوان دیگر از بین ما رفت.

وی درادامه افزود: با مهرداد هم تیمی نبودم اما در برهه ای از زمان با او در تیم ملی حضور داشتم. او بچه بسیار خوبی بود و باز هم بابت فوتش تسلیت می گویم.

مدافع پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: اول برای آبروی خودمان و هوادارانمان و سپس برای آن دو مرحوم عزیز تلاش می کنیم تا به مقام قهرمانی برسیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اذعان داشت: مطمئنا به بازی با نفت نمی رسم اما انشاالله تلاش می کنم تا در بازی برابر گسترش فولاد به میدان بروم.

مدافع پرسپولیس درباره صحبت های منصوریان و علی دایی در رسانه ها گفت: آنها بزرگترهای فوتبال هستند و من در حدی نیستم که بخواهم اظهارنظر کنم. اجازه بدهید بزرگترها در این باره صحبت کنند و کری بخوانند. ما اگر از این کارها بکنیم در اینستاگرام با مشکل مواجه می شویم.

وی درباره شایعه مشکل داشتنش با شیث رضایی افزود: فوت مهرداد اولادی چه ربطی به شیث رضایی دارد. من هیچ مشکلی با او ندارم. ما در کنار هم نشسته بودیم. به هم تسلیت گفتیم و او برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد. او همشهری من است. برای چه باید با او مشکل داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج