جاباما
۳۲۲۳۹۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی از آئودی TT RS با ۴۰۰ اسب بخار

شرکت خودروسازی آئودی اخیرا از طرح مفهومی یک خودروی Connected رونمایی کرده بود که یک لانگ‌بورد هم داشت. این لانگ‌بورد در قسمت صندوق عقب خودرو قرار گرفته بود.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: شرکت خودروسازی آئودی اخیرا از طرح مفهومی یک خودروی Connected رونمایی کرده بود که یک لانگ‌بورد هم داشت. این لانگ‌بورد در قسمت صندوق عقب خودرو قرار گرفته بود. به این ترتیب، یک شیوه‌ی حمل و نقل پاک‌تر و هیجان‌انگیزتر برای راننده فراهم شده بود. اما در هر صورت، این خودرو در این مرحله صرفا یک طرح مفهومی است و با واقعیت فاصله دارد.

رونمایی از آئودی TT RS با 400 اسب بخار

اما حالا این شرکت خودروسازی، یک مدل واقعی و قابل لمس معرفی کرده که در آینده می‌توان آن را خریداری کرد. جدیدترین خودروی آئودی با مدل ۲۰۱۷ TT RS در جریان نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. این مدل جدید توان خروجی معادل ۴۰۰ اسب بخار دارد که در مقایسه با مدل قبلی‌اش ۶۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

گشتاور این خودرو ۳۵۴ پوند-فوت (معادل ۴۸۰ نیوتون بر متر) است و با این نیروی پیشرانه سرعت آن در عرض ۳٫۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلوکتر بر ساعت می‌رسد. این شتاب واقعا فوق‌العاده است. آئودی ۲۰۱۷ TT RS صندلی‌های مسابقه‌ای خواهد داشت که زاویه‌ی آن قابل تغییر است. علاوه بر این به یک نمایشگر مجازی هم برای اعلام وضعیت موتور خودرو و سیستم «اطلاعات-سرگرمی» Audi Connect مجهز است.

قسمت جلوی این خودرو طراحی جدیدی دارد و جلوپنجره‌های بزرگی در این قسمت وجود دارد که هوا را به داخل می‌کشند. لوله‌های اگزوز آن به شکل بیضی طراحی شده‌اند. این خودرو در فصل پاییز و با قیمت ۶۶۴۰۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد. اما قیمت و زمان عرضه‌ی آن در آمریکا مشخص نشده است.

رونمایی از آئودی TT RS با 400 اسب بخار

رونمایی از آئودی TT RS با 400 اسب بخار

رونمایی از آئودی TT RS با 400 اسب بخار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج