۳۲۲۴۶۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پيام عبدالله نوری برای مرحله دوم انتخابات

وزیر کشور دولت اصلاحات با صدور بیانیه‌ای اظهار امیدواری کرد مردم در حوزه‌هایی که انتخابات مرحله دوم برگزار می‌شود، با حضور در پای صندوق‌های رأی، نامزدهای لیست امید را برگزینند و مسیر پیشرفت ملی را در حد بضاعت خود بگشایند.

خبرگزاری ایلنا: وزیر کشور دولت اصلاحات با صدور بیانیه‌ای اظهار امیدواری کرد مردم در حوزه‌هایی که انتخابات مرحله دوم برگزار می‌شود، با حضور در پای صندوق‌های رأی، نامزدهای لیست امید را برگزینند و مسیر پیشرفت ملی را در حد بضاعت خود بگشایند.

متن بیانیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله نوری به این شرح است:«جمعه، دهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، بار دیگر نمایش مسئولیت‌شناسی و ایفای تعهد یکایک شهروندان و هموطنانی است که در کشمکش‌های قدرت هیچ‌گاه مأیوس نشدند و در فراز و فرودهای زمانه، «امید» خویش را از دست ندادند و به باورهای تاریخی خویش وفادار ماندند.

در سال ۱۳۹۲، مردم به‌آرامی و با هوشیاری و با ظرفیت عظیم آرای خویش، کرسی خدمت را در اختیار چهره‌ای قرار دادند که در سیمای او صداقت، صلابت و کارآمدی می‌دیدند و در ادامه برای تتمیم و تسریع احقاق حقوق خویش، شکوه دوباره را با حضور خویش در هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاردند.

این توفیق امیدبخش در میانه راه، نیازمند همتی مضاعف است که این خواسته و مطالبه، در محدوده‌ای که تعیین شده است، به کمال نسبی خویش نائل شود.

حوزه‌هایی در انتخابات نیازمند حضوری مجددند تا پاره‌ای از نامزدهای از مسیر جامانده را به کاروان اسفند ۹۴ برساند. امید که مردم بزرگوار در حوزه‌هایی که انتخابات مرحله دوم برگزار می‌شود، با ایمان راسخ و اعتماد به تشخیص درست خویش با حضور پای صندوق‌های رأی، نامزدهای «لیست امید» را برگزینند و مسیر پیشرفت ملی را در حد بضاعت خود بگشایند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سرکله فتنه گران داره پیدا میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج