۳۲۲۵۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خواندنی های امروز رسانه های ایران

گزارش برترین ها از آن چه که در رسانه های امروز قبال توجه است را می خوانید

گزارش برترین ها از آن چه که در رسانه های امروز قابل توجه است را می خوانید:

مهدی جابری در وطن امروز و در یادداشتی نسبت به نفوذ انگلیسی ها در دخانیات ایران اعتراض کرده: بریتیش اَمریکن توباکو؛ این یک نام انگلیسی - آمریکایی و یک شرکت دخانیات انگلیسی است که به گفته یک مقام دولتی، آمده است تا نخستین مصداق عینی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را در جمهوری اسلامی ایران متجلی کند و با افتتاح کارخانه خود در شهرک اشتهارد استان البرز بهترین سهم و جایگاه را در بازار بی‌تدبیر ایران به دست آورده ااست

این کمپانی با جلب نظر مثبت برخی وزارتخانه‌های دولت زمینه‌های لازم را برای شکست شرکت دخانیات ایران با هزاران نیروی انسانی ایرانی فراهم کرده است.

و اما شاه بیت این یادداشت: افراد کج فهم و مدیران کج رو در بالاترین و حساس‌ترین سطوح دولت رخنه کرده‌اند

یحیی آل اسحاق در وطن امروز و در توصیف شرایط امروز اقتصاد ایران گفته است:

اکنون گلادیاتور لازم است. یعنی نیروهایی که دارای روحیه برخورد باشند برخی مدیران اتوکشیده هستند که اینها الان نمی‌توانند کار کنند، چراکه جاده سنگلاخی و ماشین‌شان جیپ است. مدیر باید نترس باشد و جلو برود. در ۵/۱ سال باقی مانده تا پایان عمر دولت یازدهم، یک سالش را به دولت بعد فکر می‌کنند یعنی باز هم رنگ و بویش سیاسی است

بند آخر اطلاعیه تهدید آمیز فدراسیون فوتبال خطاب به مدیران تلویزیون:

«قابل ذکر است با وجود ده‌ها مکاتبه و تماس و پیگیری ریاست محترم این سازمان از رودر رو شدن با مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال و مدیران باشگاه‌ها خودداری جسته و حاضر به هیچ گونه تعامل نبوده و یادآوری می‌نماییم صبر و خویشتنداری جامعه فوتبال به سر آمده و گزینه‌های جدید برای احقاق حقوق در دستور کار قرار خواهد گرفت. ضمناً پیشنهاد می‌شود سازمان محترم صدا و سیما برای فصل آتی با ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، جذاب و پرطرفدار فضا‌های خالی ناشی از پخش نشدن مسابقات فوتبال را پر نماید.»

یزدان سلحشور در روزنامه ایران و در گله از اوضاع نا به سامان تئاتر نوشته است:

« نمایش‌هایی داشته‌ایم که چهار میلیون فروخته‌اند یعنی پول ساندویچ عوامل کار هم در نیامده! باید فکری برای این تئاتر کرد که به شما قول می‌دهم خیلی فرق دارد با فکرهایی که تا به حال برای این تئاتر شده چون اگر آن فکرها به جایی رسیده بود من حالا مشغول چرتکه‌انداختن نبودم، شما هم نبودید، اهالی تئاتر هم نبودند!»

مهدی فصیحی در روزنامه شرق و در انتقاد از بلند مرتبه سازی و سد سازی های غیر کارشناسی نوشت:

«سد اصولا مایه افتخار رؤسا است: سد «حافظ» اسد در سوریه، دریاچه «جمال عبدالناصر» در پشت سد اسوان مصر، کمال آتاتورک در ترکیه، حبیب بورقیبَه در تونس، سد شاه‌عباس (زاینده‌رود فعلی)، سد طلال در اردن (طلال نام پدر حسین ‌شاه سابق اردن) و...برای این سواد آبی باید برنامه‌ریزی کرد. سیاست‌گذاران آب باید از میان نخبگان باشند،سدسازان فقط در نوآوری در مهندسی بدنه و تأسیسات و روش‌های مهار آب همواره جایزه اسکار می‌گیرند و در تعامل با جامعه پیرامونی و طبیعت، تمشک‌های طلایی زیادی به خود اختصاص می‌دهند.

حاج حسن شایانفر در گفت و گو با فارس:

مادامی که جریان انقلاب و عناصر انقلابی حاضر در صحنه مانند کیهان و جوان و فارس و دیگر رسانه‌های انقلابی باشند، آنها (ضد‌انقلاب) روزبه‌روز به‌صورت تاکتیکی به آقای روحانی و خاتمی نزدیک‌تر می‌‌شوند. در مجموع این سناریویی است که فردی نقش پلیس بد و فرد دیگری نقش پلیس خوب را بازی می‌کند و ایرادی ندارد اگر محصولش در کاسه انقلاب برو

روحانیون پر طرفدار اینستاگرام به روایت شرق:

شواهد در اینستاگرام نشان می‌دهد هم‌اکنون با احتساب تعداد دنبال‌کنندگان (فالوئرها)ی این حساب‌های کاربری، به غیر از حساب‌های منسوب به دفتر مقام معظم رهبری با ٦٩٤ هزار دنبال‌کننده و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با ٣٥٤ هزار دنبال‌کننده، حساب اینستاگرامی آیت‌الله مصباح‌یزدی با ٥١ هزار دنبال‌کننده در صدر پرمخاطب‌ترین صفحه بین حساب‌های دیگر مراجع است.

نادر قدیانی در مورد شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب نوشت:

حرکت جهادی برای ساخت و آماده‌سازی شهرآفتاب این روزها واقعا دیدنی است، این همه کوشش شبانه‌روزی، مرا یاد روزهای جنگ تحمیلی می‌اندازد.اما درباره بُعد و مسافت هم نگرانی‌هایی وجود دارد. گروهی از دوربودن شهرآفتاب سخن می‌گویند و نگران‌اند که این فاصله مانع از دیدار گسترده علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب شود.

آن چه که باعث دلخوری کیهان از ظریف شده است:

محمدجواد ظریف، در مصاحبه اخیر خود با مجله نیویورکر آمریکا ضمن تأکید بر اینکه از نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست حمایت نمی‌کند، برگزارکننده‌های این مسابقه هنری را با گروه‌های نژادپرست فعال در آمریکا مقایسه کرد!

گفت و گوی روزنامه جوان با بهمن فروتن در حاشیه مرگ مهرداد اولادی:

اين فوتباليست‌ها كه در يك فوتبال نتيجه‌گرا و تجاري رشد كرده‌اند، يك خلأ در زندگي‌شان احساس كنند. چون كتابخوان نيستند و... نمي‌توانند اين خلأ را با تفريحات سالم پر كنند و همين خلأ فرهنگي، برخي فوتباليست‌ها را به دام فساد مي‌كشاند. به همين خاطر يك جامعه مصرف در اطرف اينگونه فوتباليست‌ها از قبيل الكل، مواد مخدر، خالكوبي و ولنگاري در فضاي مجازي و پارتي‌هاي شبانه شكل مي‌گيرد. شب قبل از بازي با انواع و اقسام مخدرات خودشان را سرگرم و روز بعد در ميدان مسابقه بازي هم مي‌كنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج