جاباما
۳۲۲۵۸۹
۳ نظر
۵۰۲۴
۳ نظر
۵۰۲۴
پ

کتاب هایی که از تلویزیون سرگرم کننده تر هستند

کتاب هایی هستند که از همان صفحات اول خواننده را مجذوب خود می کنند و هنگامیکه شروع به خواندن آن ها می کنید به سختی می توانیدآن را کنار بگذارید. در واقع این کتاب ها چنان شما را درگیر خود می کنند که تشویق می شوید با سرعت بیشتری آن را بخوانید تا به پایان داستان برسید. ما چند نمونه از این کتاب ها را معرفی می کند که اعتیادآور از برنامه های تلویزیونی هستند.

وب‌سایت بدونیم: کتاب هایی هستند که از همان صفحات اول خواننده را مجذوب خود می کنند و هنگامیکه شروع به خواندن آن ها می کنید به سختی می توانیدآن را کنار بگذارید. در واقع این کتاب ها چنان شما را درگیر خود می کنند که تشویق می شوید با سرعت بیشتری آن را بخوانید تا به پایان داستان برسید. ما چند نمونه از این کتاب ها را معرفی می کند که اعتیادآور از برنامه های تلویزیونی هستند.

آونگ فوکو اثر آمبرتو اکو

کتاب هایی که از تلویزیون سرگرم کننده تر هستند

این داستان درباره ۳ دوست است که در شرکت انتشاراتی کار می کنند. پس از خواندن چندین نسخه خطی که وقف تئوری توطئه شده بودند آنها از روی سرگرمی تصمیم می گیرند که خودشان یک تئوری توطئه اختراع کنند. اما این کار نتایج غیرمنتظره و غیرقابل گریزی برایشان به بار آورد.


تاریخ سری اثر دونا تارت

کتاب هایی که از تلویزیون سرگرم کننده تر هستند

این داستان در دانشگاه کوچکی در ورمونت رخ می دهد. شخصیت های اصلی داستان ۵ دانشجوی شاد (چهار پسر و یک دختر) هستند که با عواقب یک قتل تصادفی دست و پنجه نرم می کنند. پس از گذشت چندین سال برای کشف علت وقوع حادثه قهرمان اصلی داستان با توضیح روابطی که با آن ها داشت زندگی دانشجویانش را به خاطر می اورد. این داستان هیجان انگیز روانشناسانه شما را بی تفاوت باقی نخواهد گذاشت.


ماجراهای شگفت انگیز سرباز و خاک اثر مایکل چابون

کتاب هایی که از تلویزیون سرگرم کننده تر هستند

موضوع اصلی این داستان درباره ۲ پسر یهودی در جنگ جهانی دوم است. این دو سرباز با شور و نشاط جوانی خود به جنگ با نیروهای نازی المان می روند و در نهایت به موفقیت های عظیمی دست می یابند.


تصحیحات اثر جاناتان فرانزن
کتاب هایی که از تلویزیون سرگرم کننده تر هستند

جاناتان فرانزن با انتشار این کتاب در سال ۲۰۰۱ به شهرت بالایی دست یافت. این کتاب همتراز با ادبیات آمریکا قرار گرفته است. تصحیحات با پرداختن به مسائل و ناهنجاری های خانوادگی داستان خانواده ای است که با عشق و نفرت و ضعف و قدرت زندگی می کنند و هیچ کس نمی تواند آن ها را از مراسم کریسمس باز دارد.


رمان کانادا اثر ریچارد فورد

کتاب هایی که از تلویزیون سرگرم کننده تر هستند

دل و باربر دو جوان ۱۵ ساله است که زندگی عادی آنها پس از سرقت والدینشان از بانک به کلی تغییر کرد. رمان کانادا داستانی است پر از عقاید بزرگ، توصیفات زیبا و دیالوگ های طعنه آمیز و اکتشافات روانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      4 تا کتاب ایرانی درست حسابی هم معرفی کن که ارزش خوندن داشته باشه.مثل کتابای زویا پیرزاد یا گلی ترقی و پدر ان دیگری که فیلمشم ساختن و...
      منظورم قدیمی ها نیستا سیمین دانشور و هدایت و افغان و...اینا رو همه میشناسن و خوندن.جدید باشه

    • بدون نام

      تشکر

    • بدون نام

      مرسی مجله جان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج