۳۲۲۶۴۱
۵۰۷۶
۵۰۷۶
پ

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶، از نسخه‌ی خاص و طویل کلاس E رونمایی کرد. بازار چین علاقه‌ی زیادی به خودروهای لوکس، به خصوص نسخه‌ی طویل‌تر (long wheelbase) آن‌ها دارند.

zoomit.ir - علی طهوری: مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶، از نسخه‌ی خاص و طویل کلاس E رونمایی کرد. بازار چین علاقه‌ی زیادی به خودروهای لوکس، به خصوص نسخه‌ی طویل‌تر (long wheelbase) آن‌ها دارند.

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

نسل جدید مرسدس بنز کلاس E در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد که دستخوش تغییرات زیادی در بخش بدنه و کابین شده است. این سدان لوکس هم‌چنین از پلتفرم سبک‌ وزن مرسدس بنز، در کنار تجهیز به جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز خودرو، بهره می‌برد.

مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۶ با افزایش فاصله‌ی بین دو محور کلاس E، نمونه‌ی طویل‌تر خودرو آن را با نام E-Class L معرفی کرد. این خودرو به طور خاص و انحصاری برای بازار چین طراحی و تولید شده است.

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

با وجود این که اخباری مبنی بر تجهیز کلاس E به آپشن‎های سری میباخ (Maybach) منتشر شده بود، که صحت نداشتند. فاصله میان دو محور این خودرو ۱۴۰ میلی‌متر نسبت به نسخه استاندارد کلاس E افزایش فاصله را تجربه کرده است که موجب افزایش راحتی سرنشینان عقب خودرو می‌شود.

مرسدس بنز E Class Long الهاماتی از کلاس S میباخ دریافت کرده است که می‌توان به نورپردازی محیطی با امکان انتخاب از ۶۴ حالت متفاوت، وجود صفحه لمسی در قسمت میانی کنسول عقب که برای کار با سیستم سرگرمی و تنظیم ارتفاع و مکان صندلی‌ها کاربرد دارد. سیستم صوتی سه بعدی برمستر (Burmester)، شارژ بی‌سیم، کنسول میانی کشیده مجهز به محل نگهداری لیوان و پنل کنترلی بخش‌های مختلف خودرو اعم از سیستم صوتی و تهویه مطبوع، بخشی از امکانات این خودرو هستند.

تولید خودروی کلاس E طویل به طور کامل توسط مرکز مرسدس بنز در پکن انجام می‌شود. این شرکت بر اساس سرمایه‌گذاری مشترک شرکت دایملر و خودروساز چینی به نام BAIC بنا شده است.

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E

رونمایی از نسخه‌ طویل مرسدس کلاس E
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج