۳۲۲۶۷۱
۵۵ نظر
۹۰۰۴
۵۵ نظر
۹۰۰۴
پ

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟

امروزه در عصری که ارتباطات و شبکه های اجتماعی رونق یافته است، مطابق با آن خیانت نیز رواج پیدا کرده است تا جایی که زن و شوهر هر کدام برای خود روابط خانواده خارج از چارچوب خانواده دارند و زندگی خود را با این کارها به تباهی کشیده اند.

ماهنامه پزشک شهر: امروزه در عصری که ارتباطات و شبکه های اجتماعی رونق یافته است، مطابق با آن خیانت نیز رواج پیدا کرده است تا جایی که زن و شوهر هر کدام برای خود روابط خانواده خارج از چارچوب خانواده دارند و زندگی خود را با این کارها به تباهی کشیده اند. امروز درباره خیانت در خانواده ها بحث می کنیم که همسران به زندگی خود پایبند نیستند.

در جهان کنونی برقراری ارتباطات معقول و مشروع ضرورت داشته و از لوازم لاینفک زندگی اجتماعی است، اما آنچه می تواند به این مشروعیت لطمه بزند. روابط بی ضابطه ای است که می تواند پایه های روابط اجتماعی را سست کند زیرا چنین روابطی ضربه جبران ناپذیری بر عفت عمومی و زندگی شخصی و دینی انسان وارد می کند. بی بند و باری در معاشرت ها باعث گسستگی و اختلاف در نظام خانواده ها و تضعیف مبانی دینی و مذهبی می شود.

این در حالی است که شایع ترین افت آزادی بی حد و حصر روابط میان دختر و پسر به وجود آمدن عشق و عاشقی های گاه خطرناک است که هم اکنون برخی خانواده ها در ایران با عوارض آن روبرو هستند حتی با پیشروی این معضل در بین متأهلان زندگی مشترک بسیاری از زوج ها نیز در معرض آسیب قرار گرفته به طوری که با آمار روز افزون ایجاد روابط پنهانی زوجین روبرو هستیم.

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟

و در پایان بیان کردیم که «خیانت» زیان آورترین عمل در یک ارتباط است که نه تنها منجر به صدمه های غیرقابل جبران به طرفین می شود بلکه اعتماد و اطمینان کسی که مورد خیانت قرار گرفته شده را نیز نسبت به افراد دیگر از بین خواهد برد. در این نوشتار سعی داریم خیانت را از نظر مباحث روانشناختی مورد بررسی قرار دهیم تا به زوایای روانی خیانت همسران نیز پرداخته باشیم.

از قدیم تاکنون مردم بر این باورند که مردها در روابط با جنس مخالف از تعهد کمتری برخوردارند در حالی که طبق تحقیقات جدید زنان نیز نسبت به مردها می توانند دست به خیانت زده و در روابط خود پایبند نباشند.

مردها در عین تعهد به همسر خود در مجذوب شدن چه از نظر عاطفی یا جنسی با نفر دیگر، تعهد خود را زیر پا می گذارند. در مقابل، زن ها تا زمانی که از طرف مرد خود کاملا از هر نظر تامین شوند بر تعهد خود پایبند می مانند اما به محض ایجاد و ادامه خللی در درک و تأمین عواطف و نیازهای خود مانند مالی، معیشتی و ... از جانب مرد و شروع مشکلات بین آن دو، زن نیز به سوی خیانت و بیراهه کشیده می شود.

از نظر آنان اگر مردها یاد بگیرند نسبت به همسر خود در موارد ذکر شده پایبند باشند دلیلی ندارد که زن دست به خیانت بزند. از دیدگاه روانشناختی، تصور زن ها همیشه این بوده که در صورت خیانت و ایجاد رابطه جنسی با فردی دیگر، تمام معنویات، اعتبار و اصالتی و به عنوان یک زن شایسته از بین می رود.

علاوه بر این مردها باید بدانند که از نظر عاطفی و روحی یک زن همیشه از ترس خیانت مردها و قربانی نشدن به روابط زناشویی خود پایبند و همواره با تمام قوا به تداوم و تأمین همسر خود اهمیت می دهند.

در هر صورت خیانت همسران یک امر پیچیده و در عین حال دو طرفه است. باید بدانیم که همه ما در این مورد نقش داریم و نقش خود را در این مورد باید بررسی کنیم. مثل بی توجهی عاطفی یا عدم رضایت جنسی و مشکلات در روابط بین فردی و مواردی مشابه.

خیانت می تواند عاطفی یا جنسی باشد، تحقیقات نشان می دهد که برای زن ها عاطفی و برای مردان خیانت جنسی نابخشودنی تر و تحمل آن سخت تر است. معمولا زندگی زناشویی که با خیانت روبرو می شود دیگر طراوت و شادابی قبل را نخواهد داشت مگر اینکه طرف رابطه شما از ظرفیت روانی بالایی برخوردار باشد و خود را نیز در این اتفاق سهیم بداند و به فرد خیانتکار اجازه جبران اشتباهی را بدهد که مرتکب شده است.

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟

روانشناسان معتقدند با رعایت موارد زیر می توانید تا حدودی به همسرتان کمک کنید تا بتواند اشتباهش را جبران کند:

۱- نباید عکس العمل آنی از خود نشان دهید و یک مرتبه به دلیل بد عهدی همسرتان تصمیم بگیرید که از او جدا شوید. شما نیازمند کمی زمان هستید تا مسائل دیگر را نیز زیر و رو کنید. نباید به طور خاص تمام توجه خود را به خیانتی که از او سر زده معطوف کنید.

۲- باید قبول کنید که احساس خشم، عصبانیت، شک، تردید، شوکه شدن، آشفتگی، ترس، درد، رنج، افسردگی و پریشانی برای فردی که شاهد خیانت همسرش بوده کاملا نرمال است.

۳- این مشکل باعث به وجود آمدن برخی مشکلات فیزیکی در فرد می شود، از قبیل حالت تهوع و استفراغ و مشکلات مربوط به خواب (بی خوابی و یا پر خوابی)، لرزش، اختلال حواس، کم غذایی و کم اشتهایی. سعی کنید در این مواقع بیش از پیش از خود مراقبت کنید.

۴- برای خود یک ژورنال درست کنید. تمام افکار و احساساتی که به شما به دلیل خیانت و بی وفایی همسرتان دست می دهد را بر روی کاغذ یادداشت کنید تا ذهن تان از افکار منفی تخلیه شود.

۵- با همسر خود در موقعیت مناسب در مورد بد عهدی اش صحبت کنید، تمام سوال هایی که به ذهن تان می رسد را بپرسید، شاید با این کار به نتیجه برسید که همسرتان هنگام ارتکاب به این کار، اصلا فکر نمی کرده که به شما خیانت می کند.

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟

۶- هر چند وقت یک بار با روانشناس یا مشاور ملاقات داشته باشید. سعی نکنید تا به تنهایی از پس این مشکل برآیید. هم شما و هم همسرتان پیش از اینکه مجددا رابطه با هم برقرار کنید باید تحت آزمایش (ایدز) و تست سایر بیماری های آمیزشی قرار بگیرید. (البته این در صورت خیانت می باشد.)

۷- نباید ضربه روحی وارده را پنهان کنید. با فرزندانتان صادق باشید اما لازم نیست جزییات مشکل را نیز برای آنها شرح دهید، قسم هایی نخورید که بعدها نتوانید به آنها عمل کنید. تنها چیزی که بچه ها باید بدانند این است که حال شما رفته رفته به بهبودی خواهد رفت.

۸- سعی نکنید این بازی که چه چیز و یا چه کسی سبب بروز چنین فاجعه ای شده است را شروع کنید، این کار صرفا انرژی شما را تلف می کند، در این صورت فقط می توانید نفر سوم را سرزنش کنید و خودتان خوب می دانید که هیچ چیز درست نخواهد شد.

۹- اگر بیش از اندازه عصبانی باشید و بر سر مسائل کوچک داد و بیداد راه بیندازید و احساس کنید بر روی طناب بسیار باریکی در حال راه رفتن هستید و زمانی که به یاد بدعهدی همسر خود می افتید، عکس العمل های شدید فیزیکی از خود نشان دهید بی شک دچار استرس پس از سانحه شده اید و باید هر چه سریع تر به یک متخصص مراجعه کنید.

۱۰- انتظار نداشته باشید که حس آشفتگی، بی اعتمادی و عصبانیت به مجرد اینکه تصمیم می گیرد همسر خود را ببخشید به راحتی از بین برود؛ از بین رفتن درد و رنج وارده از طریق خیانت نیازمند زمان است.

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟

۱۱- واقع بین باشید، درآمد، سرمایه، وضعیت مسکن، حمل و نقل خود را در نظر بگیرید، اگر تصمیم خاتمه زندگی زناشویی خود می گیرید باید ببینید که آیا جایی برای زندگی کردن دارید و منبع درآمدی دارید که از آن بتوانید نیازهای اولیه تان را مرتفع سازید. علاوه بر این مطالب، همسران باید بدانند که ابراز علاقه در قالب کلام می تواند نیروی شفابخشی را برای ادامه رابطه به وجود آورد. این موضوع نکته ای است که کلیه روانشناسان به آن اقرار می کنند و این در حالی است که بسیاری از همسران از آن ابا دارند و به اهمیت آن واقف نیستند.

(همسری که مورد بی وفایی قرار گرفته است همیشه از خود می پرسد چطور توانست چنین کاری بکند؟ چطور توانست به من خیانت کند و بارها به من دروغ بگوید؟ هرگز دیگر نمی توانم به او اعتماد کنم.)

وقتی زوحین چنین هیجانات شدیدی را تجربه می کنند، پرسش اصلی این است که آیا بهبود اوضاع اختلالات زناشویی امکان پذیر است یا خیر؟ چطور می توان این بحران را پشت سر گذاشت؟ حتی در صورت بهبود آیا قادریم با خاطره این خیانت و بی وفایی به زندگی مشترک ادامه دهیم؟

با در نظر گرفتن این پیشنهادات و البته کمک های تخصصی از مشاوران ازدواج با اطمینان می توان گفت که آینده خوبی در انتظار زندگی مشترک تان خواهد بود زیرا گاهی اوقات برخی مطالب از دید افراد نادیده گرفته می شود و تنها چشمان تیزبین یک متخصص است که می تواند مشکلات اصلی را شناخته و اصلاح کند.

گام اول: باید مشخص شود که آیا می خواهید زندگی زناشویی تان را نجات دهید

ظهور بی وفایی نشان دهنده این است که ازدواج تان برای مدت طولانی دچار مشکل جدی بوده است، چه آن را تشخیص داده باشید یا نه یکی یا هر دوی شما نیازهای اساسی یکدیگر را برطرف نکرده اید.

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟

گام دوم: میدان را برای نفر سوم خالی نکنید

ازدواج ارتباطی اختصاصی است که در آن دو نفر یکی می شوند و باید با هم بمانند و سه نفر در آن نمی گنجد، ظهور بی وفایی به معنای این است که زندگی مشترک قبل از این از هم پاشیده شده است، بنابراین به شما توصیه می شود که مسیری مستقل و سختگیرانه را در پیش بگیرید و درصدد باشید که برای همسر بی وفا روشن کنید که به هیچ عنوان این وضعیت را تحمل نمی کنید.

اما اشتباه نکنید؛ منظور ما این نیست که با فهمیدن این مسئله داد و فریاد راه بیندازید و خدای ناکرده دست به کاری بزنید که پشیمانی به بار بیاورد. همچنین به هیچ عنوان خانه را ترک نکنید. بلکه منظور ما این است که به سرعت میدان را برای نفر سوم خالی نکنید. در اکثر مواقع زنان با مشاهده این وضعیت به شدت سرخورده شده و بعد از مدتی کشمکش و درگیری با همسر، زندگی زناشویی را ترک می کنند و به راحتی فرصت می دهند نفر سوم از این فرصت استفاده کرده و در دل همسرشان جا باز کند.

شما علی رغم شکست عاطفی که دیده اید باید بمانید مشکلات را شناسایی و حل کنید و شخص ثالث را از دست داده و همه چیز را رها کنید. اگر لازم دیدید و یا به شدت احساس خشم و عصبانیت کردید با همسرتان صحبت نکنید اما به نقش های زناشویی خود مانند رسیدگی به امور خانه و فرزندان و ... عمل کنید.

گام سوم: بدانید چه انتظاری داشته باشید

اغلب بی وفایی ها می تواند به طلاق منجر نشود و در نهایت به رفع اختلاف انجامد. فرآیند بی وفایی دردی غیرقابل تحمل را به افراد وارد می کند، اگر خودتان را برای آنچه پیش خواهد آمد آماده کنید نه تنها عذاب کمتری می کشید بلکه به ازدواج تان فرصت بیشتری برای بهبود و دوام می دهید. یکی از بهترین راه ها برای افزایش آمادگی این است که بدانید چه انتظاری داشته باشید؟

به طور مثال بعد از چند روز از وقوع این حادثه وقتی به اندازه کافی توانستید بر اعصاب خود مسلط شوید مهر سکوت را بشکنید و در فضای مناسب و در غیاب فرزندان به طور مفصل با همسرتان صحبت کنید و ببینید چه انگیزه ای باعث بروز این رفتار ناشایست شده است؟ چه کمبودی در زندگی داشته است؟ از شما چه توقعی داشته که نتوانسته اید آن را اجابت کنید؟ فرد جدید چه خلایی از همسر شما پر می کند؟ و ...

برخی از موارد زندگی زناشویی دارای کاستی هایی است که اگر شناسایی و سپس اصلاح شود مشکلات تا حد زیادی برطرف می شود. اما در برخی دیگر از موارد زن و مرد مشکل خاصی با هم ندارند و تنها مرد در یک موقعیت وسوسه انگیز قرار گرفته و دچار لغزش شده است.

اینجاست که نقش شما پررنگ تر می شود شما باید به عنوان یک زن ثابت کنید که هنوز هم مرکز عاطفی خانواده تان هستید و می توانید دوباره همسرتان را به خانواده بازگردانید؛ بازگشت به شرایط عادی نیازمند تلاش پایدار و خستگی ناپذیر هر دو طرف است.

مردها بیشتر خیانت می کنند یا زن ها؟

گام چهارم: شروع به رفع نیازهای یکدیگر کنید

در این گام شما باید سعی کنید نیازهای عاطفی که فرد دیگری برای همسرتان برطرف کرده است به شکل بهتری برطرف کنید. زن و مرد می توانند ازدواج شان را بازسازی کنند و با برطرف کردن نیازهای یکدیگر فصل تازه ای از عشق را در زندگی برنامه ریزی کنند وقتی آموختید مهمترین نیازهای عاطفی یکدیگر را برطرف کنید، عشق و ازدواج تان نیرومندتر از همیشه می شود.

بازگشت به شرایط عادی نیازمند تلاش پایدار و خستگی ناپذیر هر دو همسر است، شما با عبور از این شرایط سخت به همراه یکدیگر متوجه می شوید که بیشتر از همیشه یکدیگر را دوست دارید. بی وفایی را به عنوان محرکی اصلاح کننده ببینید که در نهایت موجب می شود زوج ها در مورد نیازهای مهم شان کار کنند. وقتی شروع به کار کردن در مورد این نیازها کنید، زندگی مشترک تان همان می شود که همیشه خواهانش بوده اید.

از طریق ارتباط کلامی می توانید اولین گام های اصلاح رابطه تخریب شده تان را بردارید. توجه داشته باشید که ارتباط کلامی ویژگی اختصاصی انسان هاست؛ زوجین در قالب کلام نگرش های خود را درباره خویشتن و مخاطب خود و مسائل کلی و مسائل مشترک به یکدیگر انتقال می دهند.
در آخر خیانت در زندگی امری نکوهیده و ضد اخلاقی است که اثرات زیانبار آن قطعا دیر یا زود گریبان گیر فرد خواهد شد؛ بنابراین چنانچه مشکلی در روابط وجود دارد باید با دید باز به آنها نگریست و با اندیشه و تدبیر سعی در حل آنها کرد.

اما کلام آخر: خیانت به هر صورتی که باشد و به هر دلیلی که انجام گرفته باشد، ناپسند و منفور است و تنها یک نتیجه در بر خواهد داشت: «شرمندگی».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      خیانت کردن از اول شیوه ی آقایون بوده.بعدشم خانوما گفتن حالا که شوهرمون،نامزدمون،دوستمون خیانت میکنه مگه ما کجیم؟ماهم خیانت میکنیم.و اینگونه بود که جامعه بدتر از سریالای ترکیه ای شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالی خودت نمیشه اینجا یه چیز میگی پست قبل یه چیز خخخخخ

      • sara

        کدوم پست قبل؟؟؟

      • بی نام

        و این هم یادتون باشه که همه ی اون آقایونی که شما میفرمائید ، خیانتشون رو ب همراه یه خانوم دیگه انجام میدن .

    • بدون نام

      خیانت زن ومرد نداره ولی به دلیل شرایط جامعه ما که زنها محدود هستند ولی مردها ازادن، خیانت در بین مردان فوق العاده بالاست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاد روزنامه های فوق العاده افتادم کی گفته اخبارو بخون مرد خسته خانواده کی وقت داره اون دو درصد نمیگم

      • بدون نام

        زنهای ما امروز محدودن ؟! برای یه سری چیزا اره اما برای خیانت دستشون متاسفانه بازه

    • بدون نام

      معلومه زنها پسرهامون هنوز حیا و یه شخصیتی دارن اگر شیطنتی بکنند بخاطر اجازه خود زن و غریزه اس

      پاسخ ها

      • sara

        این کامنت رو جدی گذاشتی یا مسخره بازی درمیاری؟؟؟

      • بدون نام

        sara تو چی نظراتو جدی میذاری یا مسخره بازی در میاری!

      • sara

        بستگی به شرایط داره خخخخخخ

      • بدون نام

        sara نه ما مثل تو شرایطی نیستیم رو اصول و منطق و تجربه جلو میریم خخخخ

      • sara

        آره آره منطقتونم دیدم

      • بدون نام

        برای خیانت زن باید انطرف ماجرا یک مرد خیانتکار وفاسد هم وجود داشته باشه وگرنه مگر زن میخواد با سنگ خیانت کنه ؟!!

    • بدون نام

      زنها عاشق پول طلا و راحتی پودن از اول تاریخ و با اوضاع بد اقتصادی الان معلوم اخلاق نمیمونه مرد که الان دو شیفت کار میکنه زن وقتش زیاده طراحی میکنه برای خیانت بدست آوردن کمبود زندگیش مطلق نمیگم هستن زن خوب تحصیلکرده کار هم میکنن خیانت نمیکنن خوبن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برات متاسفم

    • morteza

      زنها که با اخلاق و شخصیت خداحافظی کردن و اون حیای قدیم رو ندارن اما هنوز تابو زن هست جدیدن پیشرفت کردن با طرفی که خیانت میکنن همسرشون رو هم میکشن که مانعی نباشه!
      گوگل هست

    • علیرضا

      هردو طرف خیانت میکنن

    • صدرا

      خب معلومه زنها.تا الان هرخبری خوندم راجع به خیانت زنها بوده مگه غیرازینه

    • بدون نام

      بعد زنها یه ژستی هم میگیرن یه ادبیات به ظاهر فاخری میگیرن انگار آخر پاکی و نجابتن همیشه هم غر میزنن و معترضن به قول دوستمون همه رو نمیگیم

      پاسخ ها

      • user

        یعنی تو زن داری ؟؟؟وراجع بهش این طور فکر می کنی؟؟؟؟ فقط متاسفم همین

      • بدون نام

        ظاهرا کسی زنت نشده

    • مهرداد

      شاید زمان قدیم مرد ها بیشتر خیانت میکردن اما الان به خاطر راه های ارتباطی زیاد و راحتی که به وجود اومده، زن ها خیلی خیلی راحت خیانت میکنن و به نظر خودشونم خیانت نیست!
      حیوان هم به جفتش خیانت نمیکنه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنت بهت خیانت کرده ؟!

    • essi

      هم شما و هم همسرتان پیش از اینکه مجددا رابطه با هم برقرار کنید باید تحت آزمایش (ایدز) و تست سایر بیماری های آمیزشی قرار بگیرید. (البته این در صورت خیانت می باشد.)!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      جالبه همه ی این توصیه های به زندگی برگرد و جدا نشو برای زنی که شوهرش بهش خیانت کرده وگرنه زن خیانتکارو که باید کشت!

      پاسخ ها

      • sara

        اشتباه منفی دادم

      • user

        من درست منفی دادم _______
        چرا ؟؟ فرق خیانت زن بامرد چیه ؟چرا زن خیانت کار رو باید کشت و مرد خیانت کار باید از طرف همسرش بخشیده بشه و به زندگی برگرده؟
        از قدیم این فکر و فرهنگ غلط رو برای ما کردن سنت که مرد هرکاری دلش خواست میتونه بکنه ولی وااا عسفا اگر زن کاری کرد باید چنین و چنان بشه نه این طور نیست بدی برای همه بده همین طرز فکر غلط و جاهلانه باعث شده که الان ببینیم تو همین صفحه همه دارن میگن خانم ها بیشتر خیانت می کنند چرا چون خیانت زن بسیار پر رنگه و خیلی به چشم مردم میاد ولی اصلا براشون مهم نیست و اهمیتی نداره که مرد چکار می کنه دیگه به نوعی عادی و پذیرفته شده

      • بدون نام

        متاسفانه تو جامعه ما اینطوره که ققط زنها باید مجازات بشن ومردها برای هر کاری ازادن ..چرا؟! چون جامعه مرد سالار است!

    • user

      من یه دخترم هنوز ازدواج نکردم ولی فقط یه چیزی میخواستم بگم انگار مردامون زیادی خوش غیرت شدن آقایونی که کامنت گذاشتین کلاتونو بذارین بالاتر ما تو خانواده مون زنی نداریم که خیانت پیشه باشه شما چطور ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا چرت مینویسی درست نمیخونی

      • user

        یوزر ۲۳:۱۸ محترم چرا فکر کردی چرت نوشتم نمیدونم خانم هستی یا آقا ولی هر چی هستی یه نگاهی به کامنت ها بنداز آقایون محترمی که اومدن کامنت گذاشتن با چه بغض و کینه ای خانم ها رو دارن خیانت کار معرفی می کنن بدون این که فرقی بین خوب و بد قائل باشن من چه نتیجه ای باید بگیرم از این همه زن ستیزی و حرف های نا بجا بجز این که یا این افراد در دور برخودشون انقدر خیانت دیدن که حالا دارن همه رو با هم محاکمه می کنند و یا این که برای تبرئه خودشون خانم ها رو مقصر جلوه میدن من نمی گم خانمها خیانت نمی کنند ولی ما که داریم تو همین جامعه مرد و زن با هم زندگی می کنیم و می بینیم کدوم گروه بیشتر خیانتکار هستند فقط یک کمی وجدان داشته باشیم و اگر قضاوت هم می کنیم درست و بجا قضاوت کنیم شما برید و ببینید چند درصد از آقایون ما بدون اطلاع همسر خانم صیغه ای دارند . این یعنی خیانت به همسر

    • بدون نام

      همه گفتن زنها بیشتر خیانت میکنن انگاربه زنی که کنارشون داره زندگی میکنه اطمینان ندارن واونو با قطعیت تمام خیانتکار میدونن,خوب این به انتخاب بد شما اقایون برمیگرده درضمن شما چرا با یک زن خیانتکار زندگی میکنید؟دندون فاسد رو باید کند ودور انداخت.از کامنت هاتون آدم فکر میکنه شماهم به این وضعیت راضی هستید وبا اون کنار اومدین.

    • بدون نام

      کسي به زور با زن رابطه برقرار نمي کنه

      پاسخ ها

      • user

        کسی هم به زور بامرد رابطه برقرار نمی کنه تو هر رابطه هر دو جنس وجود دارن و هر دو به یک اندازه مقصر هستند

    • بدون نام

      بعد میگن ازدواج کن
      با چه اطمینانی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو ازدواج نکن !

    • بدون نام

      کسی که بخواد خیانت کنه خیانت شو میکنه دنبال دلیل هم نمیگرده یک طوری خودش رو توجیه می کنه حالا فرقی نداره شما بگو مرد یا زن!
      اصلا به این فکر کردین که هیچ دلیلی نمی تونه چراغ سبز خیانت باشه؟؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای خیانت زن باید انطرف ماجرا یک مرد خیانتکار وفاسد هم وجود داشته باشه وگرنه مگر زن میخواد با سنگ خیانت کنه ؟!!

      • مبین

        دقیقا و زنها فقط خیانتشونو با بی‌توجهی مردا توجیه میکنن بعضیا ولی هیچ چیزی نباید باعث خیانت بشه که از طرف مرد چه از طرف زن ولی بعضیا کورکورانه دارن از خیانتکارای همجنسشون حمایت میکنن!!

    • علیرضا

      پسرها قبل از نظر دادن حواسشون باشه مادر و خواهر دارن و دخترها هم یادشون باشه پدروبرادر دارن.شماها ادبتونو درست کنین نمی خواد مشکل خیانت رو حل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • ناشناس

      به نظر من مردی که خیانت میکنه قابل بخشش نیست. اصلا ارزش نداره باهاش حرف بزنی. کسی که زندگیش براش مهم باشه اگه هم با همسرش مشکلی داشته باشه با زبون و حرف زدن مشکلش رو حل میکنه نه خیانت. کسی که این کارو میکنه همون بهتر بره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

      • مبین

        یه زن خیانت بکنه چی قابل بخششه؟ غیرت مرد خیلی بیشتر از زنه و خیانت براش غیرقابل تحمل تره

    • احسان عابدینی

      والا هر دوتا شرایطشو داشته باشن خیانت میکنن به استثنایه یه عده اقلیت که واقعأ نجیبن....

    • قاضی

      همین تفکرات باعث شده از کل دنیاعقب عقب بیفتیم

    • بدون نام

      معلومه مردها. اما مال مردها شیطنت حساب میشه ولی خیانت زن ها گناه کبیره

    • نگار

      یکی از یکی بدتر فقر از این در بیاد ایمان از اون در میره بیرون....

    • Matin

      زن های این دوره زمونه تنوع طلب هستن بخاطر همین نمیتونن با وفا و معرفت با یک مرد زندگی کنن اگه یک مردی رو ببینن از استیل بدنش خوششون بیاد و پول دار هم باشه چرا که نه ؟ ۱۰۰٪ خیانت میکنن این تو مرد هامونم هست خلاصه خیانت میتونه از هر دو طرف باشه

    • گم نام

      فقط امید وارم هممون چه زن چه مرد وفایه به عهد داشته باشیم خیانت واقعا زشته و بده اگه دو نفر عاشق هم باشن خیانت رخ نمیده

    • نا شناس

      چه ربطی به شبکه های اجتماعی داره انگار قبل از بوجود اومدن شبکه های اجتماعی مردم تو جامعه با هم معاشرت نداشتن یه حرفاتون بو داره

    • یه بنده خدا

      من 2 سال با یه دختر بودم رابطه سالمی هم با هم داشتیم بدون حاشیه و دعوا کلی بگم خیلی با هم خوب بودیم من اونو به فرشته تشبیه کرده بودم خدا میدونه که چقد دوسش داشتم کارمون به ازدواج رسید بعدش بله...!!! خانوم خیانت کرده پشت من نه یک بار نه 2 بار بلکه ده ها بار این کارو تکرار کرده بود چون دوسش داشتم بهش فرصت دوباره دادم ولی بازم اون فرصت رو با خیانت دیگه ای جواب داد و با پر رویی تمام بهم گفت بدن خودمه هر کار دوست داشته باشم میکنم گمشو بیرون از زندگیم

      پاسخ ها

      • هم درد

        سلام داداش خوبی؟ناراحت بودن طبیعیه ولی باید قبول کردهرکس لیاقت خودشو ولیقت کسی مثل تورا نداره-امیدوارباش هنوز جوونی یکی خوب وپاک مثل خودت پیدا کن و یاعلی دوباره از اول زندگیتو بساز-باز خداراشکر کن مثل من بچه نداری من یه دخترکوچیک داشتم که دردخیانت وجدایی یه طرف درد دخترمم یه طرف.بازم میگم بسپارش به خدا خودش جواب همرو به بهترین نحو میده

    • بدون نام

      بعضی ها چه اتفاقات وحشتناکی تو زندگی واسشون افتاده که اینقدر نگاه جنسیتی دارن؟پدرمادرشون هیچوقت تحسینشون نکردن؟مردم دارن میرن فضا،ما اینجا زن و مرد عین سگ و گربه افتادیم به جون هم.اینا میگن اونا بدن.اونا میگن اینا بدن!خواهش میکنم یکم بزرگ شین.حتما مزدوج هم هستین!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج