۳۲۲۸۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

رشد واردات خودروهاي لوكس ايتاليايي به ايران

آمار گمرک ایران حاکی از واردات دست کم ۳۴ دستگاه خودرو ایتالیایی مازراتی به ایران طی پنج ماه نخست سال جاری است.

خبرگزاری ایسنا: آمار گمرک ایران حاکی از واردات دست کم ۳۴ دستگاه خودرو ایتالیایی مازراتی به ایران طی پنج ماه نخست سال جاری است.

براین اساس در مدت زمان یادشده ۳۴ دستگاه انواع خودروهای شرکت مازراتی ایتالیا به ارزش تقریبي ۳.۹ میلیون دلار وارد ایران شدند. ارزش ریالی این مقدار واردات نیز نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است. مبداء اصلی مازراتی‌های وارداتی به ایران امارات و ایتالیا بودند. مازراتی در سه مدل گرن كابريو، كواتروپورت و گرن توريسمو وارد ایران شده است.

رشد واردات خودروهاي لوكس ايتاليايي به ايران

پيشتر شركت خودروسازي مازراتی ايتاليا از راه‌اندازي نمايندگي فروش محصولاتش در ايران از سال جاری ميلادي خبر داده بود. اما سازمان توسعه تجارت اوایل امسال اعلام کرد که واردات خودروهاي مازراتي به ايران دست كم تا شهريور ماه امسال ممنوع شده است. اگرچه این سازمان بعدا اعلام کرد که فهرست خودروهای مجاز وارداتی به ايران به تدریج تکمیل می شود. براساس آمار گمرك ايران در سال گذشته در مجموع تنها ۱۰ دستگاه انواع خودروهاي مازراتي به ارزش بيش از يك ميليون دلار وارد ايران شد. از اين ۱۰ دستگاه پنج خودرو از طريق ايتاليا و پنج خودرو نيز از طريق امارات وارد شده بودند.

مازراتي - برند وابسته به شركت خودروسازي فيات ايتاليا - برنامه‌ريزي كرده تا فروش محصولاتش را در بازارهاي نوظهور مانند ايران افزايش دهد. سخنگوي مازراتي اواسط شهريور ماه سال قبل با اعلام خبر راه‌اندازي نمايندگي فروش اين شركت در ايران از سال ۲۰۱۲ ميلادي توضيح داده بود كه مالكيت نمايندگي اين شركت در ايران به صورت مستقيم بر عهده مازراتي نخواهد بود و اين شركت ايتاليايي ترجيح مي‌دهد فروش محصولاتش را در ايران از طريق يك نماينده داخلي انجام دهد.

شركت مازراتي تعداد نمايندگيهاي فروش خود را در دنيا به ۲۵۰ واحد رسانده است. اين شركت‌ نمايندگيهايي در لهستان، سوريه و رژيم صهيونيستي دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر خشکباری

      (امروز روز تولد منه) ای کائنات ای کهکشان ای تمام قدرت مثبت حاکم بر دنیا کاری کن که همه ایرانی ها اصلا همه مردم دنیا بتوونن مازراتی سوار بشن.البته با تلاش و زحمت خودشون.

    • MSM

      من عــــاشق مازراتی هستم...البته حیف فعلا دستم هش نمی رسه.

    • رها

      فتوشاپه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج