۳۲۲۹۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انقلابی بودن یعنی حراست از ولایت فقیه

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: مقام معظم رهبری عهده‌دار حاکمیت جامعه و نظام اسلامی شدند و تا به امروز با تدبیر، شجاعت، دشمن‌شناسی و مدیریت، نظام را از همه مشکلات به سلامت عبور داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: مقام معظم رهبری عهده‌دار حاکمیت جامعه و نظام اسلامی شدند و تا به امروز با تدبیر، شجاعت، دشمن‌شناسی و مدیریت، نظام را از همه مشکلات به سلامت عبور داده‌اند.

آیت‌الله محمد یزدی چهارشنبه شب در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه به هدف از بعثت انبیاء اشاره کرد و گفت: اولین مسئله خدا‌شناسی است و باید بدانیم که جهان به این عظمت بی‌خود آفریده نشده، بلکه خالق آن بی‌همتا رب و مربی و تربیت کننده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که «انسان باید ابتدا خود را از همه آلودگی‌ها پاک کند و بداند که ارزش انسان خیلی زیاد است» گفت: علم بدون تزکیه ارزشی ندارد؛ عالم زمانی موثر خواهد بود که بتواند علم و تزکیه را با هم داشته باشد.

وی بیان کرد: رسالت حوزویان سنگین است و آن هدایت جامعه است.

یزدی گفت: بعد از پیروزی انقلاب، نظامی بر پایه مبانی دینی، ارزشی، اسلامی و ولایت فقیه در این کشور حاکم شده است، این حاکمیت را حوزه باید حفظ و نگهبانی کند، اول ولایت فقیه و حاکمیت را بشناسد و بعد آن را در جامعه تبلیغ کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری به بیانات رهبر انقلاب در مورد انقلابی بودن حوزه اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن به معنای این است که انقلابی رژیمی را سرنگون کرده است و بعد از آن حاکمیت حکومت اسلامی که امام راحل در نجف اشرف تدریس کردند در کشور حاکم شد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه افزود: انقلابی بودن، یعنی حفظ و حراست حاکمیت ولایت فقیه از توطئه‌های دشمن، به فرموده رهبر انقلاب، دشمن به دنبال از بین بردن حاکمیت اسلام، قرآن و ولایت فقیه است و تنها به دنبال این نیست که چرا بمب هسته‌ای، سپاه و نیروی زمینی دارید و چرا می‌خواهید استقلال فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته باشید.

وی اظهار کرد: خود امام راحل ۱۰ سال عهده دار این حکومت و رهبری جامعه اسلامی بودند و بعد از ایشان، مقام معظم رهبری عهده دار حاکمیت جامعه و نظام اسلامی شدند و تا به امروز با تدبیر، شجاعت، دشمن‌شناسی و مدیریت نظام را از همه مشکلات به سلامت عبور دادند.

یزدی گفت: رسالت حوزویان در درجه اول حراست و مرزبانی از حاکمیت اسلام و ولایت فقیه و در درجه بعدی ترویج و تبلیغ آن در جامعه است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید از فکر و اندیشه طلاب نسبت به مسئله ولایت فقیه و حاکمیت آن و آینده حوزه و نظام مراقبت کرد و مبانی حاکمیت و ریشه ولایت فقیه را به طلاب شناساند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه افزود: رسالت حوزه علمیه قم در کنار تعلیم و تعلم و خدا‌شناسی، مراقبت از حاکمیت ولایت فقیه و حفظ نظام است، اگر در کلاس درس و یا در هر جلسه‌ای هستیم، وظیفه داریم، حاکمیت ولایت فقیه را به دیگران معرفی کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج