جاباما
۳۲۲۹۱۹
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

بازی های زن خیانتکار

۱۲ مردادماه سال ۹۰ رهگذری هنگام عبور در بیابان‌های اطراف شهریار جسد مرد جوانی را که لابه‌لای پتویی پیچیده شده بود، دید و پلیس را در جریان قرار داد.

روزنامه ایران: ۱۲ مردادماه سال ۹۰ رهگذری هنگام عبور در بیابان‌های اطراف شهریار جسد مرد جوانی را که لابه‌لای پتویی پیچیده شده بود، دید و پلیس را در جریان قرار داد.

مأموران وقتی بالای سر جسد رسیدند با دیدن آثار کبودی روی گردن قربانی، پی بردند جنایتی رخ داده است.تحقیقات پلیسی نشان داد قربانی حسن نام دارد و از مدت‌ها پیش با زنی به نام سمیه رابطه پنهانی داشته است.

سمیه در همان بازجویی‌های نخست رازگشایی کرد و گفت: شوهرم به نام ناصر در میدان میوه و تره‌بار کار می‌کند و بیشتر شب‌ها آنجا است. وی وقتی به رابطه من و حسن پی برد ما را نزد پلیس لو داد و هر دو بازداشت شدیم و پس از مدتی از زندان آزاد شدیم.

شوهرم و عمویم به نام قهرمان مرا تحت فشار قرار دادند که با حسن قرار ملاقات بگذارم. حسن را به باغ عمویم در ملارد کشاندم. در آنجا عمو و همسرم، حسن را با دستمال دور گردنش خفه کردند سپس جسدش را در صندوق عقب خودرو گذاشته و به بیابان‌های اطراف شهریار بردند.

قهرمان و ناصر دستگیر شدند و هر دو پذیرفتند حسن را به قتل رسانده‌اند.با این افشاگری، قهرمان و ناصر در شعبه ۸۴ دادگاه کیفری محاکمه و به خاطر قتل هر دو به قصاص نفس محکوم شدند. زن جوان نیز به خاطر معاونت در قتل با ۱۰ سال زندان روبه‌رو شد.

در این مرحله قهرمان به حکم قصاص خود اعتراض کرد و ادعا کرد در قتل دخالتی نداشته است و شهروز برادر ناصر در این جنایت شرکت داشته است.ادعای قهرمان درحالی مطرح شد که سمیه نیز حضور نداشتن وی در صحنه قتل را تأیید کرد و همین کافی بود تا قضات عالی‌رتبه شعبه ۱۶ حکم قصاص را نقض و پرونده را برای بررسی دوباره به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال کنند.

قضات شعبه دهم، پرونده را برای تحقیق دوباره به دادسرا ارسال کردند. بدین‌ترتیب، شهروز احضار و تحت بازجویی قرار گرفت.

شهروز در بازجویی‌ها گفت: من در میدان تره‌‌بار کار می‌کنم و شاهد دارم که در زمان جنایت در محل کار بوده‌ام و ادعای قهرمان دروغ است.سمیه نیز وقتی تحت تحقیق قرار گرفت، گفت: من از ترس عمویم گفتم که شهروز با همدستی ناصر، قتل را انجام داده است چرا که عمویم مرا به مرگ تهدید کرده بود و از طرفی چون هیچ سرپناهی برای زندگی نداشتم و در خانه عمویم بودم مجبور شدم که به دروغ بگویم برادرشوهرم شهروز در جنایت دخالت داشته است.

«سمیه» که واقعیت را گفته بود باعث شد تا بی‌گناهی شهروز ثابت شود و پرونده برای رسیدگی دوباره در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت.این دو قاتل وقتی در شعبه دهم به ریاست قاضی قربانزاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند با اصرار به قصاص از سوی خانواده حسن روبه‌رو شدند.

در ابتدای جلسه ناصر گفت: من قتل را قبول ندارم. قهرمان با من تماس گرفت، گفت به باغ بیا وقتی آنجا رفتم دو خودرو داخل باغ بود در یکی از آنها را باز کرد ناگهان جسد حسن را دیدم که پتو روی آن انداخته بود از من خواست که پشت سرش بروم و او را به باغ برگردانم. با خودروی خودم پشت سر خودروی مقتول حرکت کردیم. در بیابان‌های اطراف شهریار رهایش کرد و سوار خودرویم شد و به باغ برگشتیم.

قهرمان نیز ادعای عجیبی کرد و گفت: وقتی به باغ رفتیم، ناصر و سمیه را برای آشتی دعوت کردم اما آنها به من گفتند که شهروز نیز می‌خواهد اینجا بیاید. خواستند که تنها باشند من باغ را ترک کردم، من وقتی آمدم، سمیه به من گفت که ناصر و شهروز با هم حسن را خفه کرده‌اند. آنها از من خواستند که قتل را به گردن بگیرم و وعده دادند وکیل می‌گیرند و رضایت اولیای دم را بدست می‌آورند.

سمیه نیز که در این پرونده اتهامش معاونت در قتل بود، در آخرین دفاع، این‌بار باز ادعاهای عجیبی کرد و گفت که عمویش بی‌گناه بوده و برادرشوهرش در قتل دخالت داشته است.بنابر این گزارش، در پایان سه قاضی عالی‌رتبه با هم وارد شور شدند تا رأی نهایی را صادر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      زنت پس چی؟! اگه میکشتی باید اول زنتو میکشتی!
      من کشتن رو تائید نمیکنم ولی باعث همش زنش بوده.

      همش خیانت خیانت خیانت، حالم از این زندگی کثیف بهم میخوره.

    • امیر

      زن خیانتکار هر دقیقه یه حرفی میزنه

    • عدالت

      این دو نفر اعدام و آن زن به حبس ابد باید محکوم شود با تشکر از قضات

    • بدون نام

      عجب روزگاری شده

    • بدون نام

      زنان متخصص در خیانت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترهای با عفت و پاکدامن هستند منتها شما نمی تونید تو خیابون پیداشون کنید.

      • بدون نام

        خیانت دو طرف داره!

      • بدون نام

        دوست دختر خودت خیانتکار بود نه؟؟؟؟ پس به همه تعمیم نده..

    • بدون نام

      واقعا زنه مستحقه کشتن و اعدامه..

    • شاهرخ

      زنان متخض درخیانت نیستند اول ازمرد خیانت سرمی زند برو تحقیق کن بیشتر زنان خیانت کار اول شوهرشان خیانت کرده ازلحاظ دین زناحرام است دلیل علمی وقتی شخصی خیانت میکند ناخواسته سلول های تحریک رابه همسرخود انتقال وباعث تحریک یاهمان خیانت می شودمردهای. پاک هیچ گاه همسرشان به انان خیانت نمی کنند

    • نا شناس

      زن جماعت فقط کمی ازشیطان پائین ترند هرخیانتی میشه خدا میدونه که مسببش اول زنها هستند نمیگیم همه بخدا زنهای خوب وبا حجابو مومن هم زیاد داریم خدانکرده ما قصدتوهین نداریم اما میبینیم که توتمام خیانتها این زن هست که چراغ سبزنشون میده که باعث جنایتهای بعدی میشه اکرزنی نخواد خیانت کنه بخدا احدی جرئت نخواهد کرد که بزن حرفی بزنه فقط زنها بلید بدونند که عمرهمه ما مثل برقو باد خواهد گذشت وخواهیم مرد اما وای بحال زن خیانتکارکه دیگه درنزد خدای مهربان هیچگونه بخششی نخواهندداشت طبق ایه هایه قران کریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون وقت نو این چراغ سبز مرد نقشی نداره عجب .

      • بدون نام

        واقعا چرا باید همچین نظر احمقانه ای تایید بشه!!

    • user

      من واقعا تعجب می کنم از مردانی که با شنیدن یک ماجرا از تخلف زنان میان و خیلی راحت موضوع رو جنسیتی کرده و به کل زنان جامعه توهین می کنن چطور میتونن فراموش کنن به کسانی که دارن توهین می کنند تعدادی از آن ها عزیزان خودشان هستند
      مادر خواهر همسر دختر ، زن یعنی همین و ما همه این عزیزان رو داریم و خدا نکنه اگه روزی کسی به این عزیزانمون از گل نازک تر بگه همگی رگ غیرتمون میزنه بالا ولی چطور میشه که یک مرد میاد و یک دفه میگه زن جمائت چنین و چنان واقعا وقتش نرسیده که این همه زن ستیزی رو بذاریم کنار و اگه مطلبی راجع به یک خانم بزهکار نوشته میشه اون بزه رو خارج از جنسیتش قضاوت کنیم ، اصلا چرا قضاوت کنیم مگه ما چکاره هستیم که نشستیم و فقط از روی یک خبر داریم برای دیگران حکم صادر می کنیم چرا بجای حکم صادر کردن و قضاوت های بیجا کمی عمیق تر به موضوع فکر نمی کنیم چرا در جامعه ای که ما هم جزئی از اون هستیم چنین اتفاقاتی میفته چکارکنیم که روزی این اتفاق برای خودما نیفته و ما سوژه یک خبر و در معرض قضاوت دیگران نباشیم . یک زن تا بطور کامل از مردش نبره سمت خیانت نمیره چی باعث میشه که یک زن بقدری از مردش دور بشه که به مرد دیگه پناه ببره و احتیاجاتش رو از او بخواد بجای این که زن دیگران رو قضاوت کنیم بریم ببینیم همسر خودمون تا چه حدی بهمون نزدیکه تا چه حدی تونستیم خواسته هاشو برآورده کنیم نشه یک روزی به خودمون بیایم که دیگه دیره و فاصله ای به اندازه یک خیانت بینمون واقع شده

    • یوسف

      والا من در شگفتم از اختراعات قرن اخیر و دلخور چرااینکه شخصیت های سفله و عوام میتونن از اینطریق و بدون دعوت بیان و راجع به بهترین موجودات زندگی و عالم هستی نظر بدن آیا بهترین و زیباترین موجودات زندگی یک مرد مادر خواهر همسر ودخترانش نیست؟ با قاطعیت میگم کسانیکه راجع به زنان حرف ناسزا میزنن متاسفانه یا سر راهی و بی خانواده هستند که اطلاع و شناختی ندارن، یا متاسفانه در اطرافشان زنان خیانتکار وجود دارد که باز برمیگردد به رفتاراهل ذکور خانواده شان درحق زنان،،، تمام دنیای آرامش یک مرد از داشتن زنان خانواده اش هست زن و مرد تفاوتی باهم ندارند مگر با تفکر قرون وسطی

    • ناشناس

      مگرمیشه فتنه ای باشه ولی دخالت زنی درمیان نبشدا

    • حمید فکری راینی

      دمشون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج