۳۲۲۹۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معرفی نسل جدید پژو ۳۰۸ +عکس

در سال ۲۰۱۱ پژو صرفاً برای بازار چین نسخهٔ سدان مدل ۳۰۸ را طراحی کرد که توسط دانگ فنگ در چین به تولید رسید. هرچند این خودرو بر اساس پژو ۳۰۸ شکل‌گرفته بود اما با نمونه‌های اروپایی تفاوت داشت که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب متفاوت و همین‌طور جلوپنجرهٔ کرومی جدید اشاره کرد.

وب‌سایت پدال: در سال ۲۰۱۱ پژو صرفاً برای بازار چین نسخهٔ سدان مدل ۳۰۸ را طراحی کرد که توسط دانگ فنگ در چین به تولید رسید. هرچند این خودرو بر اساس پژو ۳۰۸ شکل‌گرفته بود اما با نمونه‌های اروپایی تفاوت داشت که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب متفاوت و همین‌طور جلوپنجرهٔ کرومی جدید اشاره کرد. البته فضای داخلی تفاوتی با نمونهٔ اروپایی نداشت. درحالی‌که تولید نسل اول ۳۰۸ در سال ۲۰۱۳ پایان یافت و نسل دوم جایگزین آن شد، اما تولید نسخهٔ سدان نسل اول همچنان در چین ادامه داشت تا اینکه سرانجام امسال پژو نسل دوم ۳۰۸ سدان را در نمایشگاه پکن رونمایی کرد.

معرفی نسل جدید پژو 308 +عکس

معرفی نسل جدید پژو 308 +عکس

درحالی‌که اکثر خودروسازان اروپایی در حال ارائهٔ نسخه‌هایی با فاصلهٔ محوری بیشتر از محصولات خود در چین هستند، پژو تصمیم گرفته همچنان نسخهٔ سدانِ معمولیِ ۳۰۸ را عرضه کند. این خودرو با همکاری دانگ فنگ (شریک چینی پژو-سیتروئن) ساخته‌شده و روی پلت فرم EMP۲ پژو-سیتروئن شکل‌گرفته است. این بدان معناست که ۳۰۸ سدان نقاط مشترک فراوانی با ۳۰۸ اروپایی دارد درحالی‌که فاصلهٔ محوری آن کمی افزایش‌یافته است. این امر به جهت افزایش فضای پای سرنشینان عقب که امری مهم در چین محسوب می‌شود صورت گرفته است. نسل جدید ۳۰۸ سدان برخلاف نسل قبلی، در نمای جلو تفاوت چندانی با نمونهٔ هاچبک اروپایی ندارد اما در نمای عقب از طراحی ساده و منحصربه‌فردی سود می‌برد.

معرفی نسل جدید پژو 308 +عکس

معرفی نسل جدید پژو 308 +عکس

معرفی نسل جدید پژو 308 +عکس

باوجوداینکه پژو رسماً از نسل دوم ۳۰۸ سدان در نمایشگاه پکن پرده‌برداری کرده اما هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با آن اعلام نکرده است. بااین‌حال گزارش‌های محلی نشان می‌دهد که ۳۰۸ سدان جدید با دو موتور بنزینی توربوشارژ به همراه یک گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد. این موتورها برگرفته از ۳۰۸S جدید هستند. البته پژو گفته است که در هفته‌های آینده جزئیات کاملی از این سدان کامپکت ارائه خواهد کرد. ۳۰۸ سدان همانند نسل قبلی منحصراً برای بازار چین طراحی‌شده و در دیگر نقاط جهان عرضه نخواهد شد.

معرفی نسل جدید پژو 308 +عکس

معرفی نسل جدید پژو 308 +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج