۳۲۲۹۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خداحافظی تراکتور با سربازان برای همیشه!

تیم تراکتورسازی به احتمال زیاد از سال آینده نمی تواند بازیکن سرباز جذب کند.

طرفداری: طی سال های اخیر هر گاه نام تیم تراکتورسازی به میان آمده صحبت از بازیکنان سرباز هم پشت بند آن آمده و سوژه بحث شده است. جذب بازیکن سرباز توسط تیم تراکتورسازی همیشه موافقان و مخالفانی داشته که هیچ گاه نتوانسته اند دلایل خود را به دیگری بقبولانند و همیشه بحث بین آری و نه این موضوع بی نتیجه مانده است. خیلی ها عقیده دارند سیستم جذب سرباز فعلی یک حق کشی به تمام معناست که موجب تضییع حق بازیکن و باشگاه قبلی وی می شود اما در سوی مقابل عده ای هستند که این قانون را تایید کرده آن را یک فرصت ایده آل برای بازیکنی می دانند که می تواند دوران خدمتش را در یک تیم خوب سپری کرده و در اوج بماند.

پس از زمزمه هایی که از هفته های پیش به وجود آمده بود کم کم شاهد علنی شدن موضوعی هستیم که می تواند آینده باشگاه تراکتورسازی را دگرگون سازد. تراکتورسازان که در سال های اخیر جذب بازیکن سرباز را جزو سیاست های اصلی خود برای تشکیل تیم برای لیگ برتر قرار داده بودند اینک در شرایطی قرار گرفته اند که گفته می شود از سال آینده نمی توانند از قانون بازیکن- سرباز برای جذب بازیکن استفاده کنند. بستن یک تیم کم هزینه با بازیکنانی با کیفیت اما در اکثر مواقع کم روحیه رویه ای بوده که سرخ پوشان تبریزی در سال های اخیر به آن روی آورده بودند و اینک باید دید در مقابل تغییر این قانون چه سیاستی به خرج خواهند داد؟

از شهر تبریز خبر می رسد که با ایجاد تغییر در مالکیت باشگاه تراکتورسازی این تیم دیگر یک تیم نظامی نخواهد بود و این یعنی خداحافظی با بازیکنان سرباز! با به واقعیت تبدیل شدن این موضوع دو چالش بزرگ را می توان برای تراکتوری ها پیش بینی کرد، چالش اول، کنار آمدن با این موضوع و تامین بودجه فصل آینده می باشد که به مراتب بیشتر از سال های قبل خواهد بود. و اما چالش دوم آینده بازیکنانی خواهد بود که هنوز دوران خدمت شان به پایان نرسیده است! بازیکنانی چون محمدرضا اخباری که برای اتمام دوران خدمتشان باید سال آینده نیز در تیم تراکتورسازی حضور داشته باشند هنوز مشخص نیست که آینده خدمت شان چه خواهد بود و آیا برای اتمام این دوران باید به تیمی دیگر بپیوندد یا اینکه تبصره ای برای این موضوع در نظر گرفته خواهد شد.

صحه گذاشتن امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی به این موضوع در نشست خبری پیش از بازی با ملوان نشان می دهد که موضوع یاد شده جدی تر از آن است که آن را یک گمانه زنی بدانیم. مطمئنا در پایان فصل جاری شاهد اتفاقات جالبی در باشگاه تراکتورسازی خواهیم بود که می تواند آینده این باشگاه را کاملا دگرگون و متفاوت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج