۳۲۲۹۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مانچینی آماده هدایت تیم ملی ایتالیا

سرمربی تیم فوتبال اینتر اعلام کرد که اگر به او پیشنهاد هدایت تیم ملی کشورش داده شود، آن را رد نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: روبرتو مانچینی اعتراف کرد اگر مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا به او فرصت هدایت آتزوری را پیشنهاد دهند، خودش را ملزم به پذیرش آن می‌داند.

آنتونیو کونته، سرمربی فعلی آتزوری در پایان یورو ۲۰۱۶ از این تیم جدا می‌شود اما هنوز هیچ جانشینی برای او مشخص نشده اما از افراد زیادی به عنوان جانشینان احتمال او نام برده می‌شود که روبرتو مانچینی هم یکی از آنها بوده است.

روبرتو مانچینی در این خصوص به شیکه پرمیوم اسپورت ایتالیا گفت: هر کسی این فرصت را به دست نمی‌آورد که تیم ملی را هدایت کند. کار کردن در این تیم با کار کردن در فوتبال باشگاه فرق دارد اما من فکر می‌کنم که می‌تواند لذت‌بخش باشد. اگر این فرصت دست بدهد و شانسی برای هدایت تیم ملی ایتالیا داشته باشم، باید آن را قبول کنم چون چنین فرصت‌هایی همیشه فراهم نمی‌شوند.

مانچینی اگرچه به مربیگری در تیم ملی ایتالیا علاقه نشان داد اما بعید است که هدایت آتزوری را بر عهده بگیرد چون او گفت که از هم اکنون روی برنامه‌های اینتر برای پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی تمرکز کرده است.

مانچو افزود: حرف زدن درباره بازار نقل‌و‌انتقالات از هم اکنون سخت است چون نمی‌دانیم که چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم. ما باید ایده‌هایی فوق‌العاده داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم آنها را محقق کنیم. یحیی توره؟ اوبازیکن فوق‌العاده‌ای است اما در حال حاضر به منچسترسیتی تعلق دارد. فوتبال ورزش خاصی است و گاهی اوقات شما لازم نیست خیلی تغییر کنید. زمانی که شما تیمی با یک هسته مستحکم دارید، بهتر است که آن را زیر‌و‌رو نکنید. حالا ما بازیکنان با توانایی‌های فنی بالا برای کمک به بازیکنان جوان‌مان نیاز داریم اما پیدا کردن بازیکنان خوبی که ارزان هم باشند، کار آسانی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج