۳۲۳۰۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال نفوذ گرد و خاک عراق به کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود موج بارشی به کشور وضعیت بارش های بهاره در مناطق مختلف را تشریح کرد و از احتمال نفوذ توده گرد و خاک از سوی عراق به کشورمان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود موج بارشی به کشور وضعیت بارش های بهاره در مناطق مختلف را تشریح کرد و از احتمال نفوذ توده گرد و خاک از سوی عراق به کشورمان خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، امروز یک موج بارشی از سمت نوار غربی وارد کشور شده و بتدریج بخش هایی از شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز و به تدریج با شمالی شدن جریانات، سواحل دریای خزر را نیز در بر می گیرد و سبب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در این نواحی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دریای خزر طی امروز و فردا مواج خواهد بود، اظهار کرد: در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه -۹ تا ۱۱ اردیبهشت-، استان های واقع در نیمه شمالی کشور تحت تاثیر بارندگی های بهاری ناشی از این سامانه قرار می گیرند . البته شدت بارش های امروز برای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش های شمالی استان اردبیل است.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بتدریج از روز پنجشنبه تا شنبه در سواحل دریای خزر کاهش دما پیش بینی می شود، افزود: احتمال شکل گیری توده گرد و خاک بر روی عراق و نفوذ آن به سمت غرب و جنوب غرب کشور طی پنج شنبه و جمعه وجود دارد.

وظیفه در خاتمه خاطرنشان کرد: آسمان تهران در روزهای جمعه و شنبه ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت، نیمه ابری، در پاره ای نقاط ابری، گاهی رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۰ و ۲۰ و ۲۷ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج