۳۲۳۱۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کارخانه: المپیکی شویم، به سکو می‌رسیم

کارشناس والیبال با بیان این که صعود به المپیک سخت‌تر از کسب سکو این بازی‌ها است، گفت: قبل از صعود به این بازی‌ها تیم استرس زیادی دارد، اما فکر می‌کنم اگر ما به المپیک برویم شانس کسب سکو را هم داریم.

خبرگزاری ایسنا: کارشناس والیبال با بیان این که صعود به المپیک سخت‌تر از کسب سکو این بازی‌ها است، گفت: قبل از صعود به این بازی‌ها تیم استرس زیادی دارد، اما فکر می‌کنم اگر ما به المپیک برویم شانس کسب سکو را هم داریم.

مصطفی کارخانه درباره شرایط تیم ‌ملی والیبال قبل از اعزام به ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک، اظها‌ر کرد: تا جایی که می دانم سرمربی تیم ‌ملی تمرینات سنگینی را برای صعود به المپیک در نظر گرفته است. انگیزه زیادی پشت این تمرین‌هاست و همه هدفمند کار می‌کنند. همه بازیکنان در صحبت‌های خود گفته‌اند که تمام سختی ها را برای رسیدن به هدف بزرگ به جان می‌خرند. جاذبه المپیک ارزش مدال این بازی‌ها خیلی بالا است و همه با تمام وجود کار می‌کنند.

کارخانه درباره دو گروه کردن تیم ‌ملی گفت: این یک سیاست و کار خوب است. این فرصت به همه بازیکنان داده شده تا اگر در مقطعی برای تیم ‌ملی انتخاب نشدند، انگیزه تلاش داشته باشند. در شرایط فعلی همه در تکاپو هستند و برای انتخاب شدن زحمت می‌کشند.

کارشناس والیبال درباره حریفان ایران در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک گفت: درست است که همه حضور در المپیک را دوست دارند و این موضوع به حریفان ما هم انگیزه می‌دهد. با این حال جایگاه تیم ما خیلی بالاتر از اینهاست. درست است که ما در مقطعی به کانادا و استرالیا باختیم، اما از نظر فنی نسبت به این تیم‌ها برتریم. تیم ما هدفمند بازی می‌کند. اگر بازیکنان ما بپذیرند که در هر شرایطی حتی سخت می‌توانند این تیم‌ها را شکست بدهند شرایطمان عالی می‌شود. بازیکنان ما از نظر روحی و روانی باید به این باور برسند که ما اگر خودمان باشیم می‌توانیم برابر هر تیمی به پیروزی برسیم.

او در ادامه افزود: اگر با این باور که همه چیز سخت است به ر‌قا‌بت‌ها برویم قطعاً کار سخت می‌شود. باور و ذهنیت بازیکنان تیم خیلی مهم است. استرالیا و بسیاری از تیم‌ها بزرگ هستند، اما ما هر زمانی که اراده کردیم به هدفمان رسیدیم. با این حال نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. هوشمندی در چنین مسابقاتی بسیار مهم است و جای خطا و اشتباه وجود ندارد. هر چقدر هوشمندی بیشتر باشد میزان خطا کاهش می یابد.

کارخانه درباره شانس ایران برای قرار گرفتن روی سکوی المپیک، اظها‌ر کرد: به نظر من صعود به المپیک سخت‌تر است و بازیکنان استرس بیشتری را متحمل می‌شوند. اگر به المپیک صعود کنیم شانس رفتن روی سکو را هم داریم. شاید درصد کمتری نسبت به تیم‌هایی مانند فرانسه، لهستان و روسیه داشته باشیم اما قطعاً شانس مدال داریم.

او درباره حضور مربیان ایرانی در کادرفنی اعزامی به ژاپن، بیا‌ن‌ کرد: به نظر من بودن مربیان ایرانی در کادر اعزامی خوب است چرا که تجربه خوبی را به دست می‌آورند. این سرمربی تیم ‌ملی است که تصمیم می‌گیرد چه کاری انجام بدهد، با این حال معتقدم مربیان ایرانی خوب هستند و دانش خوبی دارند، اما باید اعتماد بیشتری به آنها شود و خود مربیان هم حرمت برای خود و دیگران قائل باشند. باز هم می گویم لوزانو باید در این باره تصمیم بگیرد چرا که در پایان او باید جوابگوی فدراسیون باشد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره حضور کوبیاک در این تیم گفت: بعید می دانم این اتفاق رخ بدهد، دستمزد این بازیکن بالا است و بعید می دانم بتوانیم او را به خدمت بگیریم. صحبت مستقیم با این بازیکن صورت نگرفته است و تنها به عنوان یک گزینه مطرح بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج