جاباما
۳۲۳۱۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارسلینیو: ویارئال می تواند تاریخ سازی کند

سرمربی ویارئال معتقد است تیمش می تواند با راه یابی به دیدار نهایی لیگ اروپا تاریخ سازی کند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی ویارئال معتقد است تیمش می تواند با راه یابی به دیدار نهایی لیگ اروپا تاریخ سازی کند.

ویارئال در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا توانست با یک گل لیورپول را در خانه شکست دهد تا در بازی برگشت با یک گل اندوخته به مصاف قرمزپوشان شهر آنفیلد برود.

مارسلینو گارسیا سرمربی ویارئال بعد از برتری تیمش برابر لیورپول در بازی رفت در نشست خبری خود گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم و باید ببینیم در دیدار برگشت این نتیجه تا چقدر به سود ما خواهد آمد. از نحوه بازی تیمم به خود می بالم ولی هنوز کار ما برای صعود به دیدار نهایی قطعی نشده است و باید یک دیدار سخت را برابر لیورپول در انگلیس برگزار کنیم که دیدار سختی برای ما خواهد بود.

این مربی ادامه داد: از زمانی که در قرعه کشی مشخص شد تا قرار است برابر لیورپول به میدان برویم همه مسئولان و هواداران به فکر این بازی بودند. لیورپول تیمی پرافتخار در تاریخ فوتبال محسوب می شود و در گذشته نیز قهرمانی های زیاید را در کارنامه خود داشتند و به هیچ وجه دیدار با آنها آسان نبود. این همان شبی بود که خیلی از بازیکنان حرفه ای می خواستند تجربه کنند و خوشحالم که در خانه توانستیم برد مهمی را کسب کنیم. من از همه بازیکنانم تشکر می کنم، آن ها بازی خوبی را برابر لیورپول به نمایش گذاشتند و زحمت کشیدند؛ البته کمی دردناک است که با تلاش فراوان شانس های زیادی را به دست آورید اما آن ها به ثمر ننشینند، بازیکنان من سزاوار پیروزی بودند و خوشحالم به این مهم رسیدیم. همچنین در نیمه دوم ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و خوب بازی کردیم.

گارسیا در ادامه گفت: برابر تیمی که فقط در خط حمله بیش از ۳۰ میلیون یورو بازیکن دارد نمایش خیلی خوبی داشتیم. آنها تیم کوچکی نیستند و در همه نقاط زمین بازیکنان خوب و قابلی را در اختیار دارند. ما به خوبی می دانستیم که آنها در میانه های زمین بازیکنانی دارند که می توانند بازی را کنترل کنند به همین خاطر از تعداد مهاجمان کاستم و در خط هافبک با ۳ بازیکن مرکزی به میدان رفتیم تا این قدرت حریف را مقابله کرده باشیم.

مارسلینو تصریح کرد مسولین باشگاه به موفقیت فکر می کنند و این تفکر در کل تیم منعکس شده است.

او اضافه نمود: این نتیجه هدف ما را تغییر نمی دهد، ما باید گام به گام و بازی به بازی جلو برویم تا بتوانیم در کل لیگ اروپا به موفقیت دست پیدا کنیم. درست است که آن ها از لیگ برتر کنار رفته اند و شانسی برای قهرمانی ندارند ولی این موضوع هیچ تاثیری روی آن ها نمی گذارد. آن ها تیمی فیزیکی و قدرتی می باشند که به دلیل داشتن بازکنان سرعتی در ضدحملات بسیار عالی هستند. ما باید در مقابل آن ها در هنگام دفاع بسیار با تمرکز عمل کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج