جاباما
۳۲۳۲۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ضرر سنگین میلان در سال قبل

سهامداران میلان از وضعیت این تیم و مدیریت سیلویو برلوسنکونی راضی نیستند و خواستار فروش میلان به سهامداران چینی شدند.

خبرگزاری ایسنا: سهامداران میلان از وضعیت این تیم و مدیریت سیلویو برلوسنکونی راضی نیستند و خواستار فروش میلان به سهامداران چینی شدند.

وضعیت در میلان بحرانی است. یک سال دیگر هم بدون جام برای این تیم در حال به پایان رسیدن است. میلان حتی سهمیه لیگ قهرمانان را بدست نیاورده است ولی در جام حذفی امیدوار است تا بتواند به قهرمانی برسد. این تیم به دیدار نهایی جام حذفی ایتالیا رسیده است و در دیدار نهایی باید برابر یوونتوس به میدان برود.

در جلسه پایان فصل فوتبال ایتالیا مشخص شده است میلان ضرر هنگفتی را متحمل شده است. این تیم فصل قبل ۸۹ میلیون ضرر مالی رکورد بی سابقه‌ای را از خود به جای گذاشته است. شرایطی که شاید باعث شود گالیانی و سیلویو برلوسنکونی نسبت به فروش میلان به سهامداران چینی وارد عمل شوند. قرار است میلان به زودی به سهامداران چینی واگذار شود ولی هر بار با مخالفت برلوسنکونی روبرو بوده است. او سهام عمده میلان را در اختیار دارد ولی در روزهای گذشته فشارهای زیادی از سود سهامداران کوچک میلان به نخست وزیر سابق ایتالیا وارد شده است و به نظر می‌رسد برلوسکونی دیگر راهی جز فروش میلان نداشته باشد.

شاید قهرمانی در جام حذفی بتواند کمی از فشارها روی میلان را کاهش دهد. این تیم امسال نیز با برکناری میهایلویچ، مدتی است که بروچی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده است ولی بازهم تغییری در نتایج اش حاصل نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج