۳۲۳۲۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زمان نتایج انتخابات تهران اعلام شد

رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران، از آغاز شمارش آراء در برخی حوزه‌های انتخابیه این استان خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم تا ساعت ۱۲ امشب نتیجه نهایی شمارش آراء را اعلام کنیم.

خبرگزاری ایرنا: رئیس ستاد انتخابات استان تهران از مشاركت حدود ۴۰ درصدی واجدان شرایط رای سه حوزه انتخابیه استان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم خبر داد و گفت: نتایج اولیه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان تهران تا صبح فردا (شنبه) اعلام می شود.

سیدشهاب الدین چاوشی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار افزود: كار شمارش آرا در ۹۷۸ شعبه اخذ رای در سه حوزه انتخابیه استان تهران آغاز و همچنان با حضور عوامل برگزار كننده انتخابات، ادامه دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس دهم امروز همزمان با سراسر كشور در سه حوزه انتخابیه «رباط كریم و بهارستان» ، «دماوند و فیروزكوه» و «شهریار، قدس و ملارد» استان تهران برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینكه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان تهران در آرامش و امنیت كامل برگزار شد تصریح كرد: گزارش قابل توجهی از وقوع تخلفات به ستادهای انتخاباتی شهرستان های استان نرسیده است.

چاوشی از داوطلبان انتخابات و هواداران آنان خواست تا این حركت بزرگ سیاسی و اجتماعی و حضور پرشور مردم را قدر بدانند و فرصتی برای همبستگی اجتماعی تلقی كنند.

وی تاكید كرد: پس از اعلام نتایج انتخابات فضای رقابت باید جای خود را به همدلی، دوستی و همكاری بدهد و به فرصتی برای پیشرفت كشور تبدیل شود.

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران همزمان با ۵۳ حوزه انتخابیه دیگر در ۲۰ استان برگزار می شود.

استان تهران در مجموع ۳۵ كرسی در مجلس شورای اسلامی دارد كه ۳۰ كرسی مربوط به حوزه انتخابیه تهران و هر كدام از پنج كرسی دیگر به سایر حوزه های انتخابیه اصلی استان تعلق دارند.

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران با ایجاد ۹۷۸ شعبه اخذ رای و مشاركت ۱۷ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج