۳۲۳۳۴۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش کاظم جلالی به ادعای حداد عادل

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در واکنش به ادعای اخیر حدادعادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات گفت: اگر قرار باشد به هر نوعی اتهام زنی کنیم و سند هم ارائه ندهیم که همه زیر سؤال می روند.

خبرگزاری ایلنا: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در واکنش به ادعای اخیر حدادعادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات گفت: اگر قرار باشد به هر نوعی اتهام زنی کنیم و سند هم ارائه ندهیم که همه زیر سؤال می روند.

کاظم جلالی با اشاره به اظهارات اخیر حداد عادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات، اظهار داشت:‌ فکر می کنم موضعی که خود وزارت کشور در این خصوص اعلام کرد، موضعی حکیمانه بود که اگر کسانی سند و مدرکی مبنی بر دخالت دولت در انتخابات دارند، قاعدتا باید آن را به مراجع نظارتی مثل شورای نگهبان یا خود دولت و وزارت کشور ارائه کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار باشد به هر نوعی اتهام‌زنی کنیم و سند هم ارائه ندهیم که همه زیر سؤال می‌روند و کاری خلاف قانون است، لذا به نظر می‌رسد کلی‌گویی این‌چنینی مناسب نیست.

جلالی در پایان گفت: بهتر این است که اگر کسی سند و مدرکی دارد، ادعاهای خود را بر همان اساس مطرح کند و الا نباید بدون سند و مدرک و به هر بهانه‌ای اتهام‌زنی کنیم، چرا‌که اصلا درست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاوید

      حداد عادل رو میشناسیم ،کاظم جلالی رو هم میشناسیم(ولی نه نمیشه شناخت چون معلوم نیست کدوم طرفی هستن و چه ذاتی دارن).من مطمئنم حداد درست گفته و بدون مدرک حرفی نمیزنن.به مسئولین اعلام نکردن چون میدونن بی نتیجه هست و رسیدگی نمیشه درواقع کسی نمیتونه با تخلف دولت برخورد کنه !!!!!!!!!!!!

    • هداد آدل

      بگم؟! بگم؟!

    • محمد

      اقا حداد عادل هم مثل رییس جمهوری قبلی میگفت لیست در داخل جیب دارم بگبگم کرد ونگفت بعد لیست اند بیرون معاون اول زندان اقا بقایی زندان و روز نیست که یک گنده جدید رو شود واخری پول مفتی دادن امریکا.حداد عزیز زیادی زور نزن ملت دیگر از دست شماها خسته شدن دیگر شما ان قدر در مجلس بودید و کاری برای مردم انجام نداد چون ماشال چندین شغل دارید استاد دانشگاه ریس فرهنگستان سعدی نمایند مجلس پس برای رضای خدا هم شد حداقل به یک شغل بسند کنید تا چند نفر دیگر هم سر کار بیاند وان کاری هم که انجام می دهید به درستی انجام بدهید خدا هم رازی باشد

    • رضا

      آقای عادل فقط اسمش عادل است ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج