جاباما
۳۲۳۳۷۰
۲۵ نظر
۵۰۰۹
۲۵ نظر
۵۰۰۹
پ

بهزاد فراهانی: تا از تلویزیون انتقاد کنی فوری می‌گویند اجنبی و جاسوس هستی!

بهزاد فراهانی درباره‌ی لزوم نقدپذیری رسانه ملی گفت: اصلاً نقدپذیر نیستند، چون اصلاً نقدها را گوش نمی‌کنند و تا کسی می‌خواهد حرف بزند، می‌گویند یا اجنبی و جاسوس هستی و یا به جایی وابسته‌ای.

خبرگزاری ایسنا: بهزاد فراهانی معتقد است، تلویزیون در این سال‌ها افت بیننده نداشته، بلکه حذف بیننده داشته است و اگر کسی به تماشای تلویزیون می‌نشیند به این خاطر است که چیز دیگری برای دیدن ندارد.

این بازیگر اظهار کرد که در سال‌های اخیر دیگر شبکه‌های داخلی را نمی‌بیند و درباره‌ی علت این موضوع اظهار کرد: علتش سیاستی است که در حال حاضر تلویزیون به کار می‌برد.

بازیگر سریال «امام علی(ع)» اضافه کرد: آقای مدیر از زمانی که آمدند، ما به کرات خواهش کردیم که فرصتی بدهند تا از طرف خانه تئاتر با ایشان صحبت کنیم، ولی نپذیرفتند.

بهزاد فراهانی: تا از تلویزیون انتقاد کنی فوری می‌گویند اجنبی و جاسوس هستی!

معنی این کار این است که ایشان تئاتر را اصلاً قبول ندارند و در فرهنگشان تئاتر جایی ندارد. به نظر من این نوع نگاه، نگاه رسانه ملی نیست؛ تلویزیونی که در طول سال یک تئاتر هم پخش نکند، از نظر من رسانه ملی نیست.

تئاتر یعنی زندگی، فرهنگ و روا‌نشناسی و تلویزیونی که به آن نپردازد طبیعتاً نگاه ملی ندارد؛ خیلی ساده است به همین دلایل هم ما چنین رسانه‌ی ملی را نمی‌بینیم.

فراهانی در بخشی از سخنانش با اشاره به سریال «حماسه آراد» که بخشی از آن را تصویربرداری کرده بود، ولی به دلایلی تولید آن نیمه‌تمام باقی ماند، اظهار کرد: سریال مرا توقیف کرده‌اند و کسی هم به من پاسخ نمی‌دهد، ایرادی که به این ۲۵۰ دقیقه وارد است، چیست.

بازیگر سریال «مدینه» درباره‌ی لزوم نقدپذیری رسانه ملی اظهار کرد: اصلاً نقدپذیر نیستند، چون اصلاً نقدها را گوش نمی‌کنند و تا کسی می‌خواهد حرف بزند، می‌گویند یا اجنبی و جاسوس هستی و یا به جایی وابسته‌ای.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجون گلشیفته درددل خیلیها رو گفتی فقط یجوری بشین نیوفتی چون هرکه جای تو بود الان داشت دنبال ناموسش ...

      پاسخ ها

      • احمدرضا

        با بی ادبی کسی بجایی نرسد
        دری است ادب به هر گدایی نرسد
        سررشته ملک و پادشاهی ادب است
        تاجی است که جز به پادشاهی نرسد
        اگر امثال شما کوته فکران نبودند الآن خیلی از هنرمندان کشور توی همین کشور فعالیت می کردند و باعث نمی شد تا هر ... مثل شما اینجوری به ناموس مردم بی احترامی کنی، ضمنا یادت باشه کسانی که از دیگران حرف می زنند و ایراد می گیرند بدون تردید خودشون در وضعیت بدتری گرفتار می شوند بهت قول می دم.امثال خانم فراهانی ناموس همه ما هستند و فرقی با مادر و خواهر ما ندارند و وظیفه همه ما اینه که حرمت آنها رو نگه داریم. فکر نکنم امثال شما ایرانی باشند و گرنه ... .
        مجله محترم برترینها لطف کنین نظر بنده رو منتشر کنین تا این عزیز شیرفهم شه. ممنونم

      • بدون نام

        ۰۹:۵۰ به حالت باید خیلی تاسف خورد

      • بدون نام

        احمد رضا ازت متشکرم وافتخار میکنم به هم وطنانی چون شمادارم.

      • بدون نام

        این چیه الان ادبیات فاخر یه ناموس پرسته مثلا خخخخخ

      • بدون نام

        امام صادق (ع):کسی که مومنی را برای گناهی سرزنش کند نمیرد تا خودش ان گناه را مرتکب شود.

      • علیرضا رحمانی

        بابا بهشتی.بابا زاهد..بابا معصوم...بابا مطهر...بابا ترسوی بدون نام .شما با ماشین برای دختر مردم بوق نزن .جانمازو ما آب میکشیم واست...صدکار کنی که می غلام است آن را...البته برترینها انواع و اقسام نظرات امثال شما که پراز توهینه رو درج میکنه .به ما که میرسه بقول استاد فراهانی میشم اجنبی...

    • بدون نام

      تا کسی می‌خواهد حرف بزند، می‌گویند یا اجنبی و جاسوس هستی و یا به جایی وابسته‌ای..........بیخیال بابا، دیگه این جمله تکیه کلامشون شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه فقط به سیما به هر کی انتقاد بشه راست داره میگه

      • بدون نام

        مگه شک داری

      • بدون نام

        الان یعنی چی خیلی لوث کردی مثلا موضوع رو

      • بدون نام

        همه جا همبنه

    • بدون نام

      این بازیگرایی که الان به خاطر بچه هاشون بهشون بی اعتنایی میشه رو قدرشون بدونید بخدا از یه مشت پاچه خواربهترن ..لااقل دیگه چاپلوسی بلد نیستن ..وقتی مردن عزیز میشن ...اینا رو‌در یابیم ...برای جامعه ی هنری ایران متاسفم ...

    • بدون نام

      با نظر اقا احمد رضا کاملا موافقم ....شماهایی که‌میایین و‌از دخترش بد میگید ...اگه دختر این اقا بد بودن که تو فیلمهای مطرح هالیوود و‌بازی در کنار ستاره های هالیوود نداشتن ..پس ببینید ایشون با رفتن از ایران چه پیشرفتی کردن ..به نظرم حقش بودبره

    • بدون نام

      وای خدایا پسرم دست بردار حالا دیگه گلشیفته ناموست شده ؟!یه خورده به حرفها و نوشته هاتون فکر کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه خودت چند ساله ای به بابای گلشیفته میگی پسرم خخخخخ

      • احمدرضا

        شما هم به انسان بودن خودتون فکر کنین!

    • بدون نام

      اینایی که منفی رای دادن نمیفهمم برای چیه ؟ مثلا خواهر خودتون این فیلمایی که گلشیفته بازی میکنه رو اجرا کنه بد نیست فکر میکنید این کارهای مترقی بودنه ؟
      اگه من بجای آقای فراهانی بودم اصلا در هیچ موضوعی نظر نمیدادم چه برسه این مسائل

      پاسخ ها

      • علیرضا رحمانی

        فدات بشن .شما که از فیلم های هالیودی و سکانسهاش بی اطلاعی بایدم اینطور حرف بزنی ..درضمن یه چیز میخوام بگم که بدونی .کم بیرون نیامده فیلم هایی از بازیگران داخل که رسانه ای شده در خلوتشون .این سکانسهای مبتذل رو ستاره های هالیودی هم توی بعضی از فیلم ها داشتن.از جینالولوی 100سال پیش تا آنجلیناجولی و .......امروزه...پس یه بازیگر توی سینمای خارج از این مرز بازی رو زندگی میکنه ..سینمای قبل از انقلاب رو که دیگه نمیتونی کتمان کنی>؟؟؟؟؟؟خیلی از اون بازیگرها الانم بازی میکنن یا تا قبل از مرحوم شدنشون بازی میکردن در سینمای بعد از انقلاب...و در آخر مشکل ما اینه که فیلمها رو جدی میگیریم و مسایل جدی رو به حالت یک فیلم و غیر واقعیت میبینیم ..ا

      • بدون نام

        به خودمون مربوطه و خود گلشیفته و باباش

      • بدون نام

        تو نظرتو بگو منفیتو بگیر برو ولش کن

    • بدون نام

      احمد رضا لایک

    • بدون نام

      تو خودت اخر فهم و‌کمالاتی و از هالیوود حرف میزنی اونوقت این بابا رو‌به خاطر کار دخترش سرزنش میکنی اصلا فازت چیه ..چته ؟؟؟با کی مشکل داری ؟گلشیفته ؟پدرش ؟هالیوود ؟سینمای ایران ؟بازیگرای ایرانی ؟من ؟معلومه با خودت چند چندی ؟؟؟بشین و‌منفی هات و‌بخور و‌هیچی نگو‌اصلا سنگین تری بخدا!!!!!!

    • سجاد

      در مثال جای مناقشه نیست ! پسر حضرت نوح هم ناخلف بود !

    • کوکنار

      وسط این همه هیاهوو و از این گور به اون گور کردن آدمایی که معلوم نیست کی و کجا بتونیم ازشون حلالیت بطلبیم یه چیز مهم گم شده..................آقا چراااا تلویزیون با تئاتر پدرکشتگی داره؟؟؟....کجاست اون تله تئاترای قشنگی که تو سالهای نه چندان دور پخش میشد؟ بازخوانی آثار بزرگانی مثل چخوف ،ایبسن،... وبا حضور بازیگرایی که حالا دیدنشون تو قاب تصویر تلویزیون به یه رویا تبدیل شده!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج