جاباما
۳۲۳۴۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محموله‌ بازی آنچارتد۴ به سرقت رفت!

اگر از طرفداران بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی باشید و از طرفی در چند روز گذشته به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیس‌بوک سر زده باشید، احتمالا تصاویری از کپی‌های جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «آنچارتد» (Uncharted) را دیده‌اید.

مجله دیجی کالا - وحید پولادی: اگر از طرفداران بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی باشید و از طرفی در چند روز گذشته به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیس‌بوک سر زده باشید، احتمالا تصاویری از کپی‌های جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «آنچارتد» (Uncharted) را دیده‌اید. این تصاویر در حالی منتشر شده‌اند که هنوز تا روز انتشار رسمی بازی، زمان زیادی باقی مانده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های آنچارتد در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار بگیرد. تا پیش از این تصور می‌شد که این کپی‌ها همگی به‌شکل قانونی در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار گرفته‌اند، اما مسوولان این فروشگاه‌ها زودتر از موعد مقرر آن‌ها را به بازی‌کننده‌های مشتاق فروخته‌اند.

محموله‌ بازی آنچارتد4 به سرقت رفت!

اما امروز مشخص شد که این کپی‌‌ها بخشی از محموله‌ی بازی آنچارتد بوده‌اند که توسط تعدادی از افراد ناشناس به سرقت رفته‌اند. این خبر را «شوهی یوشیدا» از مدیران ارشد بخش تفریحات و سرگرمی سونی رسما اعلام کرده است. به گفته‌ی یوشیدا تعداد بسیار زیادی از این بازی‌ها در خاک کشور انگلستان به سرقت رفته‌اند و در همان‌جا در میان بازی‌کننده‌ها تکثیر شده‌اند. یوشیدا در قالب پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن در این رابطه گفت: "متاسفانه خبردار شدیم که تعداد زیادی از نسخه‌های نهایی بازی آنچارتد۴ در جریان حمل و نقل به سرقت رفته‌اند. همان‌طور که ما با همکاری پلیس مشغول بررسی ابعاد مختلف این ماجرا هستیم در نظر داشته باشید که تعدادی از این بازی‌های مسروقه در انگلستان پخش شده است."

محموله‌ بازی آنچارتد4 به سرقت رفت!

یوشیدا در بخشی از سخنان‌اش در خصوص انتشار محتوای داخل بازی، پیش از انتشار رسمی آن از طریق سایت‌های مختلف مثل یوتیوب هشدار داد. معمولا تعداد زیادی از کاربران از روند بازی‌شان در جریان یک بازی خاص ویدیو تهیه می‌کنند و این ویدیوها را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل همین یوتیوب در اختیار بقیه‌ی بازی‌کننده‌ها و کاربران قرار می‌دهند. همین موضوع هم باعث می‌شود که حتی بازی‌کننده‌هایی که علاقه ندارند تا پیش از عرضه‌ی رسمی بازی در جریان محتوای آن قرار بگیرند هم در خطر لوث شدن قسمت‌هایی از آن عنوان، قرار بگیرند.

قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های آنچارتد یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سونی و کنسول پلی‌استیشن۴ در سال جاری میلادی است. مثل سه قسمت گذشته، وظیفه‌ی ساخت آنچارتد۴ هم برعهده‌ی استودیوی بازی‌سازی «ناتی‌داگ» بوده که در یک دهه‌ی گذشته در میان بازی‌کننده‌ها حسابی از شهرت و اعتبار برخوردار شده است. همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، جدیدترین قسمت از مجموعه‌های بازی‌های آنچارتد در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به‌شکل انحصاری در اختیار بازی‌کننده‌های کنسول پلی‌استیشن۴ قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج