۳۲۳۴۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تشکری: نباید تیمی را دست کم بگیریم

ملی‌پوش والیبال گفت: تمام تیم‌ها با آمادگی کامل به ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک می‌آیند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

خبرگزاری ایسنا: آرمین تشکری درباره شرایط تیم ‌ملی والیبال پیش از اعزام به ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک، اظها‌ر کرد: همان طور که از فضای تمرین‌ها مشخص است همه چیز روال خوبی دارد و همه ما با انگیزه خوب تمرین می‌کنیم. حضور در المپیک برای هر تیم و هر بازیکنی ارزش فراوانی دارد و ما نمی‌خواهیم فرصت حضور در این مسابقات را از دست بدهیم.

تشکری درباره "الف" و "ب" کردن تیم ‌ملی گفت: این روال چند سالی است که در تیم ‌ملی حاکم است. این روال باعث شده هیچ بازیکنی از جایگاه خود مطمئن نباشید و هر روز برای بهتر شدن تلاش کند. این که از اول ترکیب مشخص باشد انگیزه دیگر بازیکنان را کم می‌کند، اما خو‌شبختا‌نه این موضوع در تیم ‌ملی وجود ندارد. بازیکنان جوان و همچنین با تجربه‌ها با شادابی و انگیزه زیاد تمرین می‌کنند.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره شرایط خود نیز گفت: نسبت به روز اول شروع تمرینات شرایطم بسیار بهتر شده است. روز به روز به آمادگی بیشتری می‌رسیم. امیدوارم به قدری در تمرینات خوب باشم که از نظر سرمربی تیم ‌ملی را جلب کنم.

او درباره سطح فنی لوزانو گفت: لوزانو تمرینات منظم و با برنامه‌ای را برای تیم در نظر گرفته است و از همان روز نخست کار را خیلی جدی آغاز کرد. تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای بازیکنان در نظر گرفته است، تمریناتی که از نظر من برای حضور در ر‌قا‌بت‌های کسب سهمیه المپیک نیاز است.

تشکری درباره رقیبان ایران در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک، بیا‌ن‌ کرد: در چنین مسابقاتی نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چرا که تیم‌ها نمی‌خواهند به راحتی موقعیت حضور در المپیک را از دست بدهد. از همان بازی نخست ما باید به بهترین نحو در بازی‌ها ظاهر شویم و نگذاریم کار به اما و اگر کشیده شود.

او در پایان درباره شانس ایران برای المپیکی شدن، اظها‌ر کرد: ما تمام تلاش خودمان را برای رسیدن به رویای خود انجام می‌دهیم. ورزش قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان گفت ۱۰۰ درصد سهمیه می‌گیریم، اما قول می‌دهم تمام تلاشمان را انجام بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج