۳۲۳۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زاغی‌نژاد: ویسی مربی قابل احترامی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی می‌گوید او مربی قابل احترامی است و از نظر فنی و شخصیتی او را تایید می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: قاسم زاغی‌نژاد درباره دومین پیروزی متوالی سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ برتر مقابل گسترش فولاد، اظها‌ر کرد: پیش‌بینی چنین بازی سختی را کرده بودیم و این اتفاق هم رخ داد. گسترش فولاد در لیگ پانزدهم نتایج خوبی را کسب کرده است و از نظر فنی تیم قابل احترامی برای ما محسوب می‌شود. یکی از مسایلی که می‌تواند به مربی کمک کند این است که بازیکنانش برای هر بازی حساب ویژه‌ای را باز کنند. در برخی از بازی‌ها بازیکنان بدون آمادگی ذهنی قبلی به میدان می‌روند و در نتیجه‌ موفق نمی‌شوند.

سرمربی سپاهان با بیان این که به خوبی گسترش فولاد را آنالیز و کنترل کرده‌اند، افزود: در این بازی بازیکنانم با اندیشه پیروزی مقابل گسترش فولاد به میدان رفته و این موضوع کار را برای من راحت‌تر کرده است. ما تمام راه‌های رسیدن گسترش فولاد به گل را بستیم. آنها در ۵۰ متر تهاجمی بسیار قوی و بازیکنان مستعدی دارند، اما در ۵۰ متر تدافعی اشتباه‌هایی دارند که ما از آنها استفاده کرده‌ایم. بازیکنانم توانسته‌اند انتظارات فنی و تاکتیکی من را برآورده کنند. البته باز هم در ضربات آخر مشکل داشتیم.

او در واکنش به اعتراض‌های فراز کمالوند به اشتباه‌های داوری ، تاکید کرد: ۲۴ سال کار مربیگری انجام داده‌ام و یک چیز را به خوبی متوجه شدم. همان طور که من مربیان و بازیکنان دیگر اشتباه می‌کنیم داور هم اشتباه می‌کند. آیا تا به حال داوری گفته است که فلان مربی اشتباه کرد؟ با توجه به این موضوع من هم در کار داوری دخالت نمی‌کنم. هر چند که در برنامه ورزشی روز گذشته (جمعه) نوید مظفری، کارشناس داوری گفت که پنا‌لتی‌ اول گسترش فولاد درست نبوده است. در بازی رفت هم در خلال بازی روی حسین فاضلی خطای پنا‌لتی‌ رخ داد که داور آن را نگرفت. پرداختن به این موضوع‌ها فرافکنی است.

زاغی‌نژاد درباره ششمین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد و جبران نتیجه‌ شکست بازی رفت مقابل این تیم، بیا‌ن‌ کرد: خاصیت ما ایرانی‌ها این است که هر زمانی بخواهیم کارهای بزرگ را عملی می‌کنیم. ما از نظر شرایط روانی و تیمی در وضعیت مساعدی قرار نداریم که این موضوع نشات گرفته از جایگاه نامناسب تیم‌مان در لیگ پانزدهم است. تنش‌ها و فشارهای فصل جاری تیم‌مان را تحلیل برد. ما در بازی رفت مستحق چنین شکستی نبودیم و البته شرایط تیم‌مان اجازه نداد که تاکتیک‌هایمان را عملیاتی کنیم. با توجه به انگیزه خود من و سایر بازیکنان به دنبال ارائه یک بازی با کیفیتی هستیم.

سرمربی سپاهان درباره مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی برای فصل آینده و تایید مذاکرات از سوی اصغر باقریان، مدیر‌عامل سپاهان، تصریح کرد: عبدالله ویسی مربی است که قابلیت‌های خودش را در فصول گذشته ثابت کرده است. او مربی جوان و با هوشی است و مهم‌تر‌ از هر چیز علاقمند و با انگیزه است. از نظر فنی و شخصیتی احترام خاصی برای او قائل هستم و این حق مسلم یک باشگاه است که با مربی ایده‌آلش مذاکره کند. به شخصه عبدالله ویسی را قبول دارم و او را تایید می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج