۳۲۳۵۲۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

باشگاه پرسپولیس بیانیه داد

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران این تیم تقدیر کرد.

کاپ: باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران این تیم تقدیر کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: هواداران پرسپولیس بار دیگر با حضور مثال‌زدنی، پرشور و شعور خود در ورزشگاه آزادی، به رغم پاره‌ای بی‌مهری‌ها، با ۹۰ دقیقه تشویق بی‌امان دیگر، باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس و مباهات فوتبال ایران شدند.

حضور گرم هواداران در تمام طول فصل کم نظیر، بلکه بی‌نظیر بوده است و جای بسی تقدیر و تشکر دارد. تردید نداریم که بهترین تقدیر از این محبت و تعصب بی‌پایان کسب نتایج در خور شأن نام پرسپولیس است. تمام همت و تلاش باشگاه و تیم، تحقق این هدف در دو بازی آینده خواهد بود تا با وجود پاره‌ای مسائل که در جریان مسابقات وجود دارد و در آخرین هفته بازی‌ها نیز شاهد آن بودیم، موجبات شادی و سرور هواداران فراهم آید.

شکی نیست که پرسپولیس بزرگ در دو بازی باقیمانده فصل نیز حمایت حداکثری خود را به رخ خواهند کشید و اراده و تصمیم راسخ اعضای تیم را نیز برای حضور هر چه بهتر در دو بازی آینده شاهد خواهیم بود.

اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بی‌صبرانه در انتظار جبران نتیجه بازی قبل خود هستند و به یاری و خواست خدا این اراده و همت در سایه حمایت هواداران به نتیجه مطلوب منجر خواهد شد.

سرخپوشان چه در گفتگوهای رسمی و چه در صحبت‌های شخصی خود بر قول و قرارشان با کاپیتان فقید تیمشان و وعده‌ای که با هواداران داشتند تاکید داشته و آماده‌اند تا از تمام وجود خود مایه بگذارند.

امید است به یاری خدا و با حمایت هواداران، درایت کادر فنی و همت بازیکنان شاهد توفیق سرخپوشان در این بازی‌های باقیمانده باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      علیرغم پاره ای بی مهری ها نظیر: درنیاوردن بازی ها برای ما .. مانند همیشه، نگرفتن دیگه کم کم دو پنالتی برای ما در بازی، نگرفتن خطاهای متعدد از زوایای مختلف پشت هجده قدم.. تا یکی رو دیگه بکنیم تو گل، سوت های حرفه ای طوری که تیم حریف رو از حرک و کار بندازه و ما رو سوار بر بازی بکنه..مث همیشه، و از این دست.....

    • بدون نام

      باشه باتمام وجودمایه بذارید،دیگه بامشت کوبیدن توصورت بازیکن حریف ویاباپنجه دست گل زدن به تیم نوپای گهرکه مایه نمیخاد،اسیرتم منصوریان ،شاگردات ۲۰

    • علی

      کاش که بازی نفت رو دست کم نمیگرفتید !! تیمی که برای مساوی میاد معلومه شکست میخوره!!! واقعا حیف شد امیدوارم آخرش پشیمانی به بار نیاد!! هیچ موقع نباید زورت بدی التماس!! ان شااالله که پرسپولیس قهرمان بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج