جاباما
۳۲۳۵۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اخباری: باید سهمیه آسیایی را بگیریم

شماره یک تراکتوری‌ها می‌گوید تمام تلاششان را می‌کنند تا دو بازی باقیمانده تا پایان لیگ را همانند ملوان ببرند تا بتوانند سهمیه کسب و دل هوادارانشان را شاد کنند.

ورزش سه: محمدرضا اخباری در مورد پیروزی با ملوان انزلی گفت: به نظرم بازی خوب و سختی بود و گرفتن سه امتیاز برای هر دو تیم مهم بود که ما توانستیم آن را کسب کنیم.

او در مورد حضور کم‌تعداد هواداران در استادیوم یادگار امام ادامه داد: متاسفانه هواداران زیادی نیامدند، امیدوارم در دو بازی باقیمانده از ما حمایت کنند.

این بازیکن درباره قضاوت داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: داور خوب بود، سر قضیه پنالتی نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد اما در کل داوری خوب بود و آقای حق‌وردی توانست این دیدار را خیلی خوب کنترل کند.

گلر ملی‌پوش سرخپوشان تبریزی با اشاره به اینکه حقشان کسب سهمیه آسیایی است در این رابطه می‌گوید: تمام امیدمان به گرفتن سهمیه آسیایی است و تلاشمان را می‌کنیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم و اینکه برای سال دیگر بتوانیم مدعی قهرمانی بشویم و در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنیم.

وی درباره کار سخت تراکتورسازی در ادامه بازی‌ها نظرش را اینگونه بیان کرد: دو بازی سخت داریم یکی با تیم الهلال و دیگری با استقلال امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

بازیکن تراکتورسازان درباره دیدار با الهلال اینگونه توضیح می‌دهد: صددرصد انگیزه داریم آنها را ببریم و دل مردمان را شاد کنیم. درست است که از مرحله قبل صعود کردیم، اما با تمام توانمان به زمین می‌رویم تا با پیروزی در این دیدار هوادارانمان را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان جوان تراکتورسازی که در آسیا عملکرد خوبی داشته و ۴ کلین‌شیت کسب کرده در پاسخ به این سوال که به دنبال کسب پنجمین کلین شیت است یا نه می‌گوید: خیلی خوشحالم به خاطر رکوردی که تا الان زدم و این قضیه باعث می‌شود انگیزه‌ام بیشتر شود. امیدوارم این رکورد را حفظ کنم، کار سختی دارم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

اخباری در پایان درباره دیدار حساس با استقلال در هفته بیست‌ونهم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: همانطور که قبلا هم گفتم این بازی برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است، آنها می‌خواهند قهرمانی را کسب کنند و ما هم می‌خواهیم سهمیه بگیریم. ما می‌جنگیم که علاوه بر انجام فوتبال پاک صاحب سهمیه نیز بشویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج