جاباما
۳۲۳۵۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لمپارد بدترین خرید تاریخ MLS

عملکرد ضعیف هافبک نیویورک سیتی او را به یکی از بدترین خریدهای تاریخ لیگ آمریکا تبدیل کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، با وجود اینکه فرانک لمپارد جز ۱۰ بازیکن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس است اما دوران تلخ فوتبالش را پس از پیوستن به نیویورک سیتی تجربه کرد.

آسیب دیدگی های اخیر او، فوتبال لمپارد را تحت تاثیر قرار دادند و باعث شدند تنها ۱۰ بازی پس از پیوستن به این تیم(۳۰ ژوئن ۲۰۱۵) به میدان برود. پس از اینکه در اولین بازی تیم به خاطر تصمیم سرمربی به میدان نرفت، با آسیب دیدگی مواجه شد و تا یک ماه از میادین دور ماند. پس از آن ۲۱ دقیقه برابر مونترال و ۸۶ دقیقه مقابل نیویورک رد بولز بازی کرد اما مشکلات جسمانی دوباره به سراغ بازیکن انگلیسی آمد و از همراهی تیمش محروم شد.

لمپارد در اواخر آگوست و اواخر اکتبر بهترین لحظاتش را در MLS سپری کرد. هشت بازی پیاپی به میدان رفت سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. هفت مارس لیگ جدید آمریکا آغاز شد و هافبک انگلیسی در هشت دیدار تیمش حتی برای یک دقیقه نیز بازی نکرد و دوباره آسیب دید.

بر این اساس لمپارد از ابتدا تا کنون تنها در ۴۰ درصد بازی های نیویورک سیتی به میدان رفته است و در میان ستاره های این لیگ همچون داوید ویا کاکا آندره پیرلو استیون جرارد دیدیه دروگبا جیو دوسانتوس و دمپسی یکی از نا امید کننده ترین عملکرد ها را داشته است.

مطبوعات این کشور بهترین تصمیم برای لمپارد را جدایی از این تیم عنوان کردند. این کار باعث می شود بازیکن جدیدی به جای او در ترکیب نیویورک سیتی قرار بگیرد تا بتواند در رسیدن به اهداف این تیم به آن ها کمک کند.

بازیکن پیشین چلسی با دیگر بازیکنان نا موفق در لیگ همچون لوتر ماتیوس و رافائل مارکز مقایسه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج