۳۲۳۶۵۹
۷ نظر
۵۱۹۹
۷ نظر
۵۱۹۹
پ

مقام دولت‌ آلمان:

شرط اسرائیلی برای سفر مرکل به ایران

یورگن هادت گفت: سفر آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به ایران غیر معمول است مگر این‌که این کشور بر موشک‌هایش برچسب «درود و تهنیت به اسرائیل» را نصب نماید.

خبرگزاری فارس: «یورگن هادت» از مقام‌های دولت آلمان و هماهنگ کننده امور مرتبط با کشورهای اقیانوس اطلس این کشور در سخنانی پیرامون سفر احتمالی صدراعظم آلمان به ایران و احتیاط برلین در روابط تجاری با ایران گفت: «سفر "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان به ایران غیر معمول است مگر این‌که این کشور بر موشک‌هایش برچسب "درود و تهنیت به اسرائیل" را نصب نماید.»

به نوشته وبگاه خبری شبکه «دویچه وله آلمان» وی در ادامه گفت: «اگر رییس جمهور ایران از فرصت سفر به آلمان استفاده کرده و به طور رسمی حق موجودیت اسرائیل را تصدیق نماید، آنگاه این امر محقق می‌شود. کاملا روشن است که احتمال داد و ستد خوب وجود دارد اما روابط دوجانبه در میان مدت سفت و سخت باقی خواهند ماند.»

بر اساس این گزارش، قرار است «زیگمار گابریل» وزیر اقتصاد آلمان در دوشنبه در راس هیئتی متشکل از ۱۵۰ نماینده تجاری وارد تهران شود.

سخنگوی گابریل در این باره گفت: «ما شرایط بالقوه برای روابط نزدیکتر با ایران به ویژه در حوزه مهندسی مکانیک یا انرژی تجدیدپذیر را مشاهده می‌کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      چیز دیگری نمی خوای ؟

    • مهدی

      احسنت به مرکل .

    • حامد

      شرط قشنگیه و چندتا خاصیت داره، خاصیت اولش اینه که برای یادآوری و گم نکردن هدف خیلی بدردمون میخوره و کمکمون میکنه و دومین خاصیتشم اینه که سردمداران شیطون پرست اسرائیل یادشون نمیره که اگه فتنه بکنن و جوجه مزدورای حاشیه خلیج فارس و به جون ما بندازن درودامونو حواله خودشون و ننه باباشون میکنیم.

    • سلام

      توروخخخخخخخخدا .. بیا ابران ... تو بیا حالا ... قول میدیم اسراییل که هیچ هر ننه قمر دیگه ایهم که گفتی به رسمیت بشناسیم ... توروخخخخخخدا ....

    • لیلا

      واقعا چرا روی موشکهایی که برای دفاع از کشورمون و به قول رهبر توسط جوانهای این خاک تولید شده باید شعار به زبان عربی نوشته بشه و اونم نابودی یک کشور ...

    • sarbaz

      من نمیدونم براچی باید این شخص صهیونستی به ایران بیاد.کسی که حامی رژیم جلاد وکودک کش اسرائیل هست چرا باید به ایران بیاد.
      سیاست خارجی جواب بدهد که چرا برااومدن شرط میذارن؟اولا غلط میکنن بیان.ثانیا علط زیادتر میکنند شرط میذارن.ماباید شرط بذاریم.وشرط ما این است که اگر میخواهید به ایران بیایید حمایتتون از این رژیم منحوس وتفاله های آن در خلیج فارس یعنی این اعراب متعصب وبی غیرت وهابی بردارید.

    • بدون نام

      جهت ادامه موضعه خصمانه غرب همین یه بهانه کافیه ،تایه سال پیش صنعت هسته ای بعدآن بردموشک ایرانی امروزشعارروی موشک،فردابهانه های واهی دیگه،چرانمیخایدباورکنید غرب دلسوزایران نیست ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج