۳۲۳۶۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دورتموند، ولفسبورگ را گلباران کرد

بروسیا دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۵-۱ ولفسبورگ را از پیش رو بردارد.

ورزش سه: بروسیا دورتموند در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۵-۱ ولفسبورگ را از پیش رو بردارد.

در هفته سی و دوم فصل جاری بوندسلیگا بروسیا دورتموند از ساعتی پیش در استادیوم خانگی سیگنال ایدونا پارک میزبان وولفسبورگ بود. فقط یک دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که گونزالو کاسترو به دنبال عدم کنترل باس دوست روی توپ، به سرعت حرکتی را به سمت دروازه وولفسبورگ آغاز کرد و فرصتی را در اختیار مارکو رویس قرار داد، اما در آخرین لحظه نالدو از راه رسید و مانع تهدید دروازه تیمش شد.

بعد از این فرصت زردپوشان کماکان مالک بلامنازع توپ و میدان بودند و در دقیقه ۷ شینجی کاگاوا توانست روی پاس مخیتاریان از سمت چپ محوطه جریمه گل نخست وولفسبورگ را به نام خود ثبت کند. تنها دو دقیقه بعد کاگاوا اینبار آدریان راموس را یافت و او را صاحب توپ کرد تا این مهاجم کلمبیایی هم از فاصله ده متری توپ را به گوشه دروازه وولفسبورگ شوت کند و دورتموندی‌ها دو گله شوند. دقیقه ۱۱ سانتر ارسالی مخیتاریان از سمت راست به مارکو رویس رسید ولی ضربه نهایی این مهاجم با اختلافی بسیار کم از کنار تیر سمت چپ دروازه راهی اوت شد.

نکته قابل توجه در این دقایق این بود که با هر بار تماس کاپیتان متس هوملس با توپ، تماشاگران یک صدا او را هو می‌کردند. دقیقه ۱۸ بالاخره وولفسبورگی‌ها هم صاحب موقعیت شدند، پاس باس دوست برای کالیگیری در نهایت با تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه ۲۶ دریبل تماشایی مارکو رویس از سمت چپ بعد از پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف به گونزالو کاسترو رسید اما این بازیکن در حالی که موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی داشت، توپ را به بیرون زد تا به وضعیت بازیکن مصدوم حریف رسیدگی شود. در ادامه بازی حملات شاگردان توخل ادامه داشت و فشار آنها بر تیم میهمان موجب می‌شد تا آنها بارها و بارها توپ را از دست بدهند. با این حال فرصت خطرناکی دیگری خلق نشد تا بروسیا با برتری ۲ بر ۰ به رختکن بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج