۳۲۴۰۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خط هوایی تهران - سئول برقرار می‌شود

وزیر زمین٬ زیرساخت و حمل و نقل كره جنوبی در دیدار با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی كشورمان گفت: در سفر رئیس جمهوری كره جنوبی به تهران دو یادداشت تفاهم ریلی میان ایران و كره جنوبی به امضا می‌رسد و تا پایان ۲۰۱۶ خط هوایی بین تهران و سئول برقرار می شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: وزیر زمین٬ زیرساخت و حمل و نقل كره جنوبی در دیدار با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی كشورمان گفت: در سفر رئیس جمهوری كره جنوبی به تهران دو یادداشت تفاهم ریلی میان ایران و كره جنوبی به امضا می‌رسد و تا پایان ۲۰۱۶ خط هوایی بین تهران و سئول برقرار می شود.

كانگ‌ هواین افزود: رئیس جمهوری كره‌جنوبی در سفر به ایران قرار است فردا با رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران ملاقات كند و یادداشت تفاهم در حوزه توسعه زیر ساخت‌ها و راه‌آهن نیز میان دو كشور امضا می شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه همكاری كره‌جنوبی و ایران، ابراز امیدواری كرد در آینده نزدیك زمینه همكاری‌های دو كشور در حوزه حمل ‌و نقل و زیرساخت‌ها افزایش یابد.

كانگ‌هواین با بیان اینكه برای همكاری‌های بیشتر با ایران چند محور را در دستور كار قرار داده ایم، گفت: دو كشور در زمینه‌های راه‌آهن، مدیریت حمل و نقل، سیستم های مدیریت حمل ونقل هوشمند، حمل ونقل هوایی و سایر بخش‌ها همكاری بیشتری خواهند داشت و در همین زمینه گروه پژوهشی كره‌ای برای بررسی زمینه‌های همكاری به ایران سفر می‌كند.

یادداشت‌تفاهم ایران و كره برای پروژه ریلی اصفهان- اهواز

وزیر زمین٬ زیرساخت و حمل و نقل كره جنوبی با اشاره به روش‌های تامین مالی پروژه‌های قابل همكاری با ایران نیز توضیح داد: پروژه‌ای كه زودتر از سایر پروژه‌ها با مشاركت دو كشور عملیاتی می‌شود پروژه ریلی اصفهان- اهواز است كه در این زمینه سند همكاری بین دو كشور امضا می‌شود.

وی با تاكید بر اینكه احداث راه آهن اصفهان- اهواز یكی از پروژه‌های مهم در حوزه راه‌‌آهن برای ایران است، افزود: خوشحالم كه می‌توانیم در این پروژه مشاركت كنیم. علاوه بر این قرار است یادداشت تفاهم بین شركت راه آهن ایران و شركت هیوندای جهت تامین ۴۵۰ واگن برای ایران امضا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج