جاباما
۳۲۴۱۶۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

اهدای عضو مقتول حادثه بيمارستان عرفان

اعضاي بدن زني كه در تيراندازي بيمارستان عرفان از سوي همسرش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دچار مرگ مغزي شده بود، به بيماران نيازمند اهدا مي‌شود.

روزنامه اعتماد: اعضاي بدن زني كه در تيراندازي بيمارستان عرفان از سوي همسرش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دچار مرگ مغزي شده بود، به بيماران نيازمند اهدا مي‌شود.

به گفته قاضي احمدبيگي، بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي، همسر اين مرد دچار مرگ مغزي شده و اقدامات لازم براي اهداي اعضاي زن به بيماران نيازمند در حال انجام است. همچنين همسر اين زن در همان ساعت‌هاي اوليه بعد از شليك گلوله به دست خودش درگذشت. گلوله‌ها دقيقا به وسط مغز سر اين زوج جوان شليك شده بود و پزشكان تنها توانستند ضربان نبض و قلب زن جوان را حفظ كنند.

اين حادثه تيراندازي در ساعت ٧ بعدازظهر روز دوشنبه هفته گذشته اتفاق افتاد. آن هم وقتي كه زن و شوهر بعد از چند ماه مداوم اختلاف و درگيري تصميم جدي بر جدايي گرفته بودند. زن كه منشي بخش آندوسكوپي بيمارستان عرفان بود از محل كارش خارج شد تا همراه با شوهرش كه در ماشين منتظرش نشسته بود به خانه بروند. اما مرد با كلت كمري در انتظار زن نشسته بود تا با شليك گلوله هم خودش را بكشد و هم همسري كه مدت‌ها با او دچار درگيري شده بود. دليل اختلاف اين خودكشي و همسركشي را كسي نمي‌داند چون هيچ يك از آنها مجالي براي صحبت كردن درباره اين حادثه را پيدا نكردند. زن وارد پاركينگ شد و با ديدن همسرش كه در صندلي كنار راننده نشسته بود خواست كه سوار ماشين شود و به قصد رفتن آن را روشن كند.

اما همين كه در ماشين را باز كرد و روي صندلي نشست مرد يك كلت كمري از داخل كيفش بيرون آورد و دو گلوله به مغزش شليك كرد. مرد با همان كلت كمري كه در دستش بود دو گلوله به سر خودش هم شليك كرد. گلوله‌ها راه مغز زن و شوهر را نشانه گرفتند و هر دو بعد از چند ثانيه بيهوش روي صندلي‌هاي ماشين سمند افتادند.

نگهبان بيمارستان كه دركابين نگهباني‌اش نشسته بود اين صداي مهيب را شنيد و به هواي اينكه صداي ترقه است توجه چنداني نكرد اما وقتي صداي جيغ زن را شنيد مشكوك‌ شد و به سمت پاركينگ رفت. پس از آن صداي دو شليك گلوله ديگر شنيده شد كه اين‌بار نه‌تنها نگهبان بلكه شاهدان و پرسنل ديگر بيمارستان به سمت خودروي سمند رفتند و زن و مرد خون‌آلود را ديدند و موضوع را به پليس خبر دادند.

لحظاتي بعد ماموران كلانتري١٣٤ شهرك غرب به همراه قاضي احمدبيگي كشيك جنايي پايتخت در محل تيراندازي حاضر شدند. پوكه‌هاي اسلحه در خودرو كشف شد و زن و مرد جوان فورا به بيمارستان عرفان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند. از سوي ديگر، كارآگاهان در بازرسي از خودرو، يك كيف دستي پيدا كردند كه متعلق به مرد جوان بود. داخل كيف، چهار قرص برنج كشف شد كه تيم تحقيق احتمال داد كه مرد جوان با تهيه قرص برنج قصد خودكشي داشته، اما گويا پيش از آن و با تهيه اسلحه تصميم ديگري گرفته است. در ادامه تحقيقات مشخص شد كه اين زن و شوهر دخترعمو و پسرعمو بودند و با وجود داشتن يك دختر هشت‌ساله از مدتي قبل با يكديگر دچار اختلاف شده‌اند اما هنوز انگيزه اصلي مرد از اين اقدام هولناك مشخص نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرجانگو

      خدایشان بیامرزد،خبر بسیار متأثر کننده ای بود ،بیچاره فرزند بیگناهشان تنها موند

    • بدون نام

      خدابدادبچه برسه ،تواین سن نه پدرداره نه مادر

    • بدون نام

      حالا فهمیدم چرا پرستارا ومنشی ها اخلاقشان .. ببخشید . انقدر و.. هستن پرستار ها چون مشکلات خوانوادگی دارن

      پاسخ ها

      • aa

        مسخره چه ربطی داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج