جاباما
۳۲۴۲۰۹
۱۰۸ نظر
۳۷۵۱۱
۱۰۸ نظر
۳۷۵۱۱
پ

جاذبه های جنسی در ترکیه و تایلند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در درس خارج «آنتالیا» را به عنوان شهری که در آن فسق و فجور انجام می‌شود و سبب سفر باطل و اتمام نماز می‌شود مثال زدند و فرمودند: باشد که مسئولان فرهنگی و قانونگذار ترتیبی اتخاذ کنند که سفرهای حرام اقلاً تبلیغ نشود.

روزنامه جوان نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در درس خارج «آنتالیا» را به عنوان شهری که در آن فسق و فجور انجام می‌شود و سبب سفر باطل و اتمام نماز می‌شود مثال زدند و فرمودند: باشد که مسئولان فرهنگی و قانونگذار ترتیبی اتخاذ کنند که سفرهای حرام اقلاً تبلیغ نشود.

ترکیه؛ پلاژ برهنگی

تبليغات گسترده‌اي براي جلب نظر مردم ايران براي سفر به تركيه به راه افتاده است. تخفيف‌هاي سفر و آفرهاي باور نكردني همگي سعي دارند تا با مجاب كردن مردم ايران براي سفر به شهرهاي تركيه، ضربه‌اي را كه اين كشور به خاطر حمايت از تروريسم داعش خورده است، جبران كنند. اين در حالي است كه تركيه با وجود اينكه اكثريت مردم اين كشور مسلمان هستند، براي جلب توجه گردشگران خارجي و غربي نگاهي كاملاً مادي‌گرايانه به صنعت توريسم داشته و از هر راهي براي كسب درآمد از ورود گردشگران رويگردان نيست.

با مشخص شدن كاركرد سواحل كشور تركيه از جمله آنتاليا، كار را به جايي رساند كه دستور ممنوعيت تبليغ سفر به اين ساحل در رسانه‌هاي ايراني اعلام شد. با وجود اينكه نام بردن از آنتاليا تا چند وقت ممنوع بود، اكنون بار ديگر اين ساحل با شرايط خاصش، به متن پيام‌هاي تبليغاتي بازگشته است و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري نيز موضعي نسبت به اين اقدام اتخاذ نكرده است.

تركيه چند سالي است به جمع كشورهاي داراي پلاژ برهنگي پيوسته و اولين كشور به ظاهر اسلامي است كه اجازه مي‌دهد گردشگران در ساحلش به طور كامل برهنه شوند! اين كشور همچنين حدود پنج سال پيش هتلي را راه‌اندازي كرد كه يكي از شرايط اقامت در آن برهنگي بود. آيا با شرايط اخلاقي كه در اين كشور برپا است، تبليغات پر حجم گردشگري به مقصد تركيه، اشاعه فحشا نخواهد بود؟!

تايلند؛ فحشاي قانوني

متأسفانه يكي از انواع توريسم در جهان، گردشگري جنسي است كه در آن گردشگران به هدف تلذذ جنسي اقدام به سفر به مناطقي خاص مي‌كنند. يكي از كشورهاي مطرح جهان در پرداختن به گردشگري جنسي، كشوري در جنوب آسيا است كه هر ساله ميزبان چند ميليون ايراني نيز هست. تايلند از ۳۰ سال پيش تلاش كرده است تا به وسيله توريسم درآمد كسب كند. در اين بين توريسم جنسي از مواردي بود كه دولتمردان تايلندي روي آن تمركز كردند به طوري كه اكنون ۶۰ درصد از گردشگراني كه به تايلند مي‌روند، جزو توريسم‌هاي جنسي محسوب مي‌شوند.

از اين تأسف‌آورتر رفتار تايلندي‌ها است. طبق گزارش‌ها حتي در اين كشور كودكان نيز براي سوءاستفاده جنسي در اختيار توريست‌ها قرار مي‌گيرند. با اين حال پرواز‌هاي منظم هوايي ميان ايران و تايلند برقرار است. مردان تنها يكي از مشتريان دائمي پرواز‌ها به مقصد تايلند هستند! هنوز هم در بين افكار عمومي، سفر به تايلند به عنوان يك قبح شناخته مي‌شود و به‌رغم اينكه جامعه نسبت به مسافران تايلند نگاه مثبتي ندارد، تورهاي سفر به اين كشور همپا با تورهاي سفر به تركيه در رسانه‌ها منتشر مي‌شود. تايلند داراي يكي از بالاترين آمار مبتلايان به ويروس HIV است كه راه اصلي انتقال آن در اين كشور روابط جنسي اعلام شده است. مشخص نيست چند درصد از مرداني كه به صورت مجردي به تايلند سفر مي‌كنند بعد از بازگشت آزمايش ايدز مي‌دهند و يا اينكه اصلاً به فكر چنين آزمايشي هستند يا خير!

مراكز جديد گردشگري

تركيه و تايلند تنها مراكز شهره به فساد نيستند كه مقصد گردشگري مسافران ايراني به شمار مي‌روند، در كنار اين دو كشور مناطق ديگري نيز هستند كه به خاطر شهرت جهاني در توليد مشروبات الكلي در حال تبديل شدن به مقاصد ارزانقيمت گردشگري در ايران هستند كه حتي با سفر زميني نيز مي‌توان به آن مناطق دسترسي پيدا كرد. تبليغات غيررسمي نيز در دامن زدن به مراكز نو گردشگري بي‌تأثير نيستند و شبكه‌هاي اجتماعي به صورت فزاينده‌اي به محل معرفي و تبليغ تورهاي گردشگري و تخفيف‌هاي ويژه سفر تبديل شده‌اند.

شايد دولت به دليل احترام به آزادي‌هاي فردي افراد، از ممنوعيت سفر به مراكز توريستي كه به فساد شهرت دارند، جلوگيري نكرده است، اما حداقل مي‌تواند مانع از برگزاري تورهاي مستقيم از مبدأ ايران به اين كشورها شود و يا حداقل از تبليغات گسترده تورهاي مسافرتي به مقصد اين كشور‌ها جلوگيري كند. تغيير رفتار‌هاي اجتماعي و ريختن قبح حضور در مراكز فساد به همراه احتمال ورود آلودگي‌هاي جنسي و بيماري‌هاي مقاربتي از ثمرات بي‌مبالاتي و سهل انگاري درباره سفر به كشورهايي است كه اخلاق را فداي درآمد ناشي از توريسم جنسي و سواحل آزاد كرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      من نمیدونستم آنتالیا هم مثل تایلنده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم نمیدونستم چرا اینقدر میرفتی تایلند؟ بی .....

    • ایرانی

      البته اسم این فساد نیست
      باید در کشور خودمان هم این مراکز موجود باشد تا به جای این کشورها پول را درایران خرج کنند

      به هر حال فقط مسسایل جنسی نیست و جاذبه های دیگر هم دارند

      میل جنسی جزو جدایی ناپذیر بشر است و اسلام هم با ان موافق است کمااینکه پیغمبران نیز چند همسری را برگزیده اند تا جامعه از فساد رهایی یابد

      باید چند همسری در کشورما قانونی شود تا جلوی فساد گرفته شود

      باید زنان به این موضوع تمکین کنند

      پاسخ ها

      • بانو

        مردان هم تمکین میکنند؟ عکس این قضیه هم وجود داره

      • سپهر

        تو نون نداری بخوری، ..... نداری، بعد دم از چند همسری میزنی.

      • بدون نام

        یاد اون گزارش افتادم که پیرمرده میگفت مگه چه اشکالی داره مردا چند تا زن بگیرن.بعد گزارشگره ازش پرسید شما حاضری دخترت زن ِ دوم کسی بشه؟بهش برخورد گفت نه :)))))))

      • علی

        چند همسری یعنی هوس بازی مردان بی عفت

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم.. خجالت بکش....

      • user

        اولا اون اسم ایرانی رو از رو خودت بردار چون نمیخوام با عنوان ایرانی خطابت کنم
        بعد لطف کن و نگو شما ها فقط منتظر هستین که از هر موضوعی استفاده کنید ...
        اگه به گوشه قباتون که اسمشو گذاشتین غیرت برنمیخوره باید بگم تنوع رو همه دوست دارن مردو زنم نداره

      • سانی

        چه خبره مگه !!!!!!بترکی

      • وطن

        لطفا تو که هنوز دهنت بوی شیر میده نظر نده

      • ...

        افکار پوچی داری.....معلومه ک ادم هوس بازی هستی...اگر این قانونی ک شما میگی برقرار بشه

      • اااا

        شما لازم نی نظر بدی بی غیرت

      • خخخخ

        اخه مگه تو میدونی اسلام چیه؟؟؟اصلا چجور روت میشه اسم اسلام رو بیاری مفسد فی الارض.تو داری با این حرفت سواستفاده میکنی برای اینکه وجودت
        کثیفتو توجیه کنی..انگار همه ی ارکام اسلام و واجباتو س

      • الله اعلم

        تف ب اون غیرت و شرفت....حالمو ب هم زدی

    • کاربر

      این نشون میده که ظاهرا کشور ما اسلامی و پایبند هست اگه واقعا مردم مقید باشند نیازی نیست که پرواز رو غیر مستقیم کرد یا تبلیغ نکرد
      این یعنی واقعیت رو انکار کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روزنامه قانون برای ترکیه مسلمان هم نسخه میده چرا اینجورن اونجا قانون خودشو داره حالا که ایران اونطوری نیست ادم ها اختیار خودشون رو دارن

    • کورش

      اول کشور خودمون و از فساد و فحشا نجات بدیم که در هر کوچه و خیابانی مراکز مخفی فحشا وجود دارد و رسیدن به یک روسپی در ایران هم راهتر و هم ارزانتر میباشد و علت آن هم فقر فرهنگی و مادی و نبودن تفریحات برای جوانان میباشد ,چرا باید یک جوان 17 ساله به یک دختر بچه 7 ساله تجاوز کنه بعد اونو به وحشیانه ترین وجه ممکن به قتل برساند,ما باید قبول کنیم هرکسی شرایط ازدواج را ندارد و نیروی جنسی بصورت بلند مدت مهار ناپذیر هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر بیخودی فشار به ادما میارن تا از ی...

      • بدون نام

        کاری به درست و غلطش ندارم ولی حرفات با هم نمیخونه. اول میگی رسیدن به روسپی در ایران راحتتر و ارزونتره. بعد میگی فشار جنسی باعث تجاوز شده و باید راه تخلیه جنسی باشه. بالاخره کدوم حرفتو قبول کنیم؟

      • شیما

        اصلاً گیریم که پول باشه،آخه یه جوون 17 سال مگه وقت ازدواج کردنشه؟
        اگرم راه حل ازدواج موقت یا مراکز فحشارو پیشنهاد میکنین که باز نمیشه،اونوقت دخترا باید چیکار کنن؟بعدشم با اینهمه بیماریهای مقاربتی مثل ایدز چیکار کنن؟

    • 123

      با توجه به شرایط بد اقتصادی در ایران و عدم ازدواج و آمار بالای طلاق و نبود مراکز بهداشتی برای این داستان ها مردها محبورن به کشورهای دیگه برن البته نباید از توقع بیش از حد خانم ها هم گذشت

      پاسخ ها

      • user

        واقعا برای آقایون قباحت داره این طور حرف زدن برید مرد باشید و به صورت رسمی و شرعی ازداج کنید

    • ستاره

      خانه از بنیان خرابه!!!
      شما فک کنین که چقدر ناجور شده که پسر ایرونی واسه ارضا خواستش بلند میشه میره اووون ور دنیا!!به سلامتی الان اکثر پسرا تایلند و رفتن و میرن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا وقتیکه دخترا به شوهر به چشم بانک نگاه کنن وزبونشون واسه مرد شصت متر باشه وضع همینه. کسی زن نمیگیره..هزینه زندگیم به پای فاحشه ها ریخته میشه.

    • بدون نام

      ترکیه مراکز دیدنی وفرهنگی غنی اسلامی هم دارد.جادبه هایی نطیر مساجدوموزه های اسلامی
      و....موزه نطیر توپکاپی روزانه به اندازه تمام موزه های های کشور ما در سال بازدید ودر آمد دارد
      بدیهی است که کشورهای توریستی برای هر نوع سلیقه و سنی جادبه ایجاد کند
      حیف که کشور خودمان تمامی این جادبه ها را دارد ولی بدلیل ....

    • محمد

      درکشور خودمون فسادواعتیاد کم نیست. چرا فکری برای جوانان نمیشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون ما جوونا مهم نیستیم. ما فراموش شده ایم. ما نسل سوخته واقعی هستیم که از همه جا رونده شدیم

    • بدون نام

      جالبه که اکثر مسافران انتالیا هم ایرانی هستند

      پاسخ ها

      • حسن

        و البته قبلا با روس ها نصف نصف بودن!

    • بدون نام

      اره دیگه قانون چندهمسری بذارن تاشمامردهاراحت ترازقبل باشین.نیست الان توایران مردهاهر..ی خواستن نمیکنن!هرکاری دوست دارن میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم ها چی ؟

      • بی نام

        خود مردا اعتراف میکنن با این شرایط سخت اقتصادی نمیتونن ی زندگی رو بچرخونن بعد ادعای چند همسری میکنن واقعا مسخره اس

      • بدون نام

        داریوششششششش

    • سامان

      سلام بااینکه ترکیه الان یکی از کشور های متشنج منطقه هست اما مسئولانشون باز هم به فکر صنعت گردشگری شون هستن پس چرا مسئولان ما برا گردشگری کاری نمیکنن. از ترکیه چی کم داریم؟ تمدن چند هزارساله؟ مکان های تاریخی؟ سواحل؟ کویر؟ جنگل؟..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسئولین ترکیه به فکر اقتصاد مردم هستن . مسئولین ما فکر بخور بخوراشونو لو دادن همدیگه.

      • بدون نام

        مسوولان ما فقط درگیر حجاب و تنگی و کوتاهی لباسند و به این دلیل اکثر گردشگران خارجی از سفر به ایران خودداری می کنند.

    • محمد

      با سلام و احترام
      من به همراه خانواده تاكنون 4 بار كشور تايلند و جزاير و شهر هاي ساحلي آن و كشور تركيه را مسافرت رفته ام . برخلاف موارد مندرج در متن فوق در هر شهر فقط يك خيابان كاملا مشخص وجود دارد كه داراي شرايط مغاير با فرهنگ اسلامي ما هست . كشور تايلند و تركيه داراي طبيعت و جاذبه هاي توريستي فراواني است كه ارزش چند بار ديدن را دارد . اينكه صرفا بخاطر وجود يك خيابان در شهر هاي يك كشور فوق العاده زيبا بخواهيم قضاوت كنيم واقعا اشتباه كرديم . اتفاقا بر خلاف كشور ايران كه ظواهر فساد در هر شهر و خياباني بطور آشكار نمايان مي باشد كشورهاي مختلف اين مورد را محدود به يك خيابان و محله كرده و آن را كاملا قانونمند كرده اند . به نويسنده محترم گزارش پيشنهاد ميكنم در اولين فرصت با خانواده محترمشان به كشور زيباي تايلند و يا كشور تركيه مسافرت كنند تا از نزديك شاهد زيبايي ها و جاذبه هاي توريستي اين كشور ها باشند و يك طرفه قضاوت نكنند . قطعا بسيار افرادي هم هستند كه بعلت وجود جاذبه هاي جنسي به كشور هاي مختلف سفر ميكنند ولي اين شامل همه توريست ها نمي باشد .

      پاسخ ها

      • user

        کاملا حرفتون درسته همین طور هست تایلد هم جاذبه های دیدنی فراوانی داره که میشه با خانواده از اونها دیدن کرد ولی مقصد اغلب مافران ایرانی طبیعت یا جاذبه های دیدنی نیست متاسفانه
        وخوش به حالتون که توانایی سفر به جاهای دیدنی رو دارید خوش و موفق باشین

    • میثم

      چرا صورت مسىله رو پاک میکنید اگه جلوی تبلیغ و تور رو بگیرید یعنی کسی دیگه نمیره. مثل کره شمالی کلا سفر به خارج ممنوع کنید شاید بهتر جواب بده....

      پاسخ ها

      • پیمان

        بله مطمعن باش کسی نمیره دوست عزیز. زمان احمدی نژاد مگه تور آنتالیا ممنوع نشد. روزنامه ها مینوشتن تور آننالیا
        یه شهر جدید به اسم آننالیا هم ساخته شد.

      • بدون نام

        داداش میگم یه تز بده قفس بسازن مردمو بکنن توش. شیک میشه هااا

    • بدون نام

      جالبه تو ایران کم بابد نبابد داریم الان متن یعنی به ادم های گنده بالغ بگین اونجا نرو اینجا برو !

    • بدون نام

      اگر انقدر رو مسائل جنسی بی جهت زوم نبودن کشور کلی پیشرفت میکرد مردم دنیا براش سکس وسیله هدف چیز بزرگتریه تو ایران برعکس هدف شده تا 80 سالگی هنوز طرف سیر نشده

    • بدون نام

      خیلی نامردین چرا اسم کشورای دیگه رو نگفتین.

      پاسخ ها

      • محمد

        ...برزیل..ایتالیا

    • aidin

      وقتی فقر جنسی بیداد میکنه خب طبیعیه که آدم بره جاههایی مثل ترکیه و تایلند و .....(البته اون عده معدودی که توان مالی رفتن به خارج از ایران را دارند) بعضی ها در این مدت سه دهه نمیفهمند غریزه جنسی وقتی از حد خودش فراتر بره و جوان سنش بره بالا نمیتونه بر اون غلبه کنه. خودتون بهتر از مردم در جریان تجاوزهای زیاد درهستید اعدام هایی که ریشه اش برمیگرده به تجاوز به زن و دختر بیگناه مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه دیگه همش تو مدرسه یادمون دادن سرکوب کنیم.

      • امیرعلی

        اقااینها هزار نفرهم در روز اعدام کنن مهم نیست. اینها همش دنبال سرپوش گذاشتنن.ودادن عبرت به جانعه.وقتش رسیده که هرمسجدی یه دستشویی براش ساخته بشه تاجوانهای بیشتری اعدام نشن.اینهمه اعدام بخاطر مساعل جنسی اتفاق افتاده ک کمو بیش همه شاهدش بودیم .قراربود عبرت بشه پس کجارفت عبرت؟؟این اتفاق هیچوقت نمیفته.باید این مسعله جور دیگه حل بشه.باید دست ا لجاجت برداشت و منطقی تصمیم گرفت .

    • دنیا

      پس بگو فامیل نزدیک ما رفته تایلند واسه چی ؟؟؟

    • بدون نام

      نباید به مسافران این کشورها ایرادگرفت .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوش جونشون. پولشو دارن میرن.

    • بدون نام

      نویسنده معلومه همه جاشو تاتهش رفته وبعد منع رطب میکند

    • بدون نام

      وای انتالیا هم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    • بدون نام

      تو برو اول جلوی فساد و فحشا و تجاوز و قتل و غارت بیت المال و ناموس مردم را توجامعه خودمون بگیر بعد کاسه داغتر از آش بشو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیشه دیگه. ما فضولیم. همه بدن ما خوبیم

    • بدون نام

      مملکت ما کلا بهتر بگیم ایرانه دیگه... هیچیش درست نیست.

    • بدون نام

      حالا که آقایون از تایلند رفتن مردم نارحتند من مطمءن شدم اونجا خیلی خوبه...

    • صدرا

      توی ایران هم کم نیست. منتها به دور از چشم دولت جاذبه های جنسی زیادی داریم مثل همین مانتوهای باز که با تاب میپوشن بعضی از خانمها این خودش شهوت مردها رو دوبرابر میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی هم خوشکله. دستشون درد نکنه. شما نیگا نکن. یاد بگیریم بجای محدود کردن دیگران خودمونو محدود کنیم

    • بدون نام

      خب اونا نفت ندارند

    • شهروند ایرانی

      با اهدا سلام بنده به هیچ وجه نمی خواهم از بی بند وباری دفاع کنم اما وقتی برای بسیاری از جوانان مشکل اشتغال و بی کاری وجود دارد و بسیاری از آنان قادر به ازدواج نیستند. برای برآورد کردن این نیاز طبیعی دست به اعمال چنین کارهایی نیز می زنند. اگر راه این سفرها بسته شود در کشور فسادهای بیش تری شکل خواهد گرفت.

      پاسخ ها

      • user

        جوانی که مشکل اشتغال داره و در آمد کافی برای ازدواج نداره چطور و با چه پولی میره یه کشور توریستی که بتونه به نیازهاش برسه شما میدونین چقدر باید خرج یه سفر و تفریحات آنچانی در اون کشور ها بکنه آخه یه چیزی بگین با عقل جور در بیاد انگار دارن مجانی میبرنشون اونجا تا بهشون خوش بگذره

    • بدون نام

      خانه از پاي بست ويران است. خواجه در فكر نقش ايوان است

    • علی

      من چندین بار به تایلند سفر کردم خیلی بهتر از ایران خودمونه که همه چیزی توش هست

    • علي

      تو ايران جاذبه توريستي درست بشه كه ارز از كشور خارج نشه تفريح نيست

    • بدون نام

      ینی اومی پیدا میشه که موطب سلامت جسم خوش نباشه چقدر عجیب ینی نمی ترسن از خدا اصلا بگیم خدا نشناس از بیماری نمی ترسن عجیبا عریبا

      پاسخ ها

      • وفا

        یعنی تو چند کلاس سواد داری با این نگارشت؟

    • علی

      بنظرم در اسلام غارت بیت المال و اختلاس و حق الناس هم جزو حرام است
      اما اصلا کسی به این موضوع نمی پردازه
      طبق آمار رسمی اختلاس های لو رفته از هر ایرانی 500 میلیون بالا کشیده شده
      اگر سهم من و خانوادم رو میدادن الان یک کارخانه تولید داشتم با چند تا کارگر
      دیگه کسی وقت برای این کارا نداشت

      پاسخ ها

      • user

        خب اگه این طور میشد که همه میرفتن کارخونه میزدن بعد کی میشد کارگر اینا هم این کارو کردن که یه عده کار خونه بزنن ما هم بشیم کارگر و سرمون گرم باشه

    • فامیل دور

      اولین کاری که باید در ایران انجام بشه ایجاد حس میهن دوستی در نهاد مردم است ،واقعیت امر اینه که مردم حس میکنند کشورشون به نفع عده ای خاص مصادره شده ، بهمین دلیل یک مدلی از نافرمانی‌های مدنی را این گونه به منصه ظهور می رسانند . ف

    • فامیل دور

      اولین کاری که باید در ایران انجام بشه ایجاد حس میهن دوستی در نهاد مردم است ،واقعیت امر اینه که مردم حس میکنند کشورشون به نفع عده ای خاص مصادره شده ، بهمین دلیل یک مدلی از نافرمانی‌های مدنی را این گونه به منصه ظهور می رسانند . ف

    • بهروز

      ما خانواده ی فرهنگی معلم هستیم و به اکثر شهر های ترکیه وآنتالیارفیتم وزدگی کردیم خدا شاهد است در آنتالیااونقدر اسلام را دیدم که در هیچ جای ایران نیست ما نماز می رفتیم مساجدش پر بود وخوب ساحلش هم توریستی است ما به غیر از شادی وشنا وخنده وموسیقی چیز بدی ندیدیم
      دنیا به ایران وبه حرفهای ما می خندد تا کی می خواهیم کشورمان که رشوه وبیکاری وفساد پر است مدینه ی فاضله نشون بدیم...افسوس ...

    • بدون نام

      ممنوعیت توربه انتالیا هیچ تاثیری ندارد.تورها مسافرین خودرا دریک فرودگاه پیاده کرده وازآنجاباپیمودن دوساعت راه به وسیله اتوبوس به شهرآنتالیا میرساند.

    • بدون نام

      اگراین مشکلات توکشورمون حل میشد،،مسله ستایش پیش نمیامد،قاتل فقط اون پسر 17ساله نیست،

    • hassan

      چرا نظرات من ثبت نمیشه!!!؟ منم مخالف سفر های این چنینی که ارز از کشور خارج بشه هستم... ما جاذبه های گردشگری بهتری داریم که میتونیم ارز وارد کشور کنیم

    • بدون نام

      این که میفرمائید که سالانه چند میلیون نفر عازم ترکیه و تایلند میشوند تا در انجا به امیال جنسی خود برسند. کاملا درست می باشد. ولی یادمان نرود که طرح این موضوع در واقع ارائه یک مشکل وناهنجار در جامعه ایران می باشد. اکنون سئوال این است مسئولین مملکت تاثیر گذار جامعه برای رفع این معضل چه حرکتی انجام داده اند. بعبارتی چه پیشنهادی داده اند. مهم این است که راه حل ارائه بدیم.

    • حسینی

      دوستان فراموش نکنید ما مسلمان هستیم...اما کشورهایی چون امارات وترکیه وحاشیه خلیج فارس وهابی زیاد دارن والبته مغز فراموسون ها یا شیطان پرستان کشور ترکیه است..ارجاع میدم به کتاب مبانی شیطان پرستی...
      حالا توقع دارید آموزه های دینی من بچه شیعه با اون یارو بی دین یکی باشه..اونها پولش می خوان اما خدا به شما عقل داده..آره مردی که نیاز داره وهمسرش نمیتونه بهش کمک کنه میتونه زن دوم یا زن صیغه ای بگیره اما...اصل مهریه دادن واصل عدالت در دین ما به شدت تاکید شده..طرف احمقه میره کشور لائیکی مث تایلند کیف کنه کلی پیاده اش می کنند یه بیماری ایدز هم روش..خریت محض نیست چیه؟؟؟عقلانیت عقلانیت درنظربگیرید بعد وارد هرکاری بشیم

      پاسخ ها

      • user

        ببین کییا و با چه استدلالی حرف از عقلانیت می زنند بابا بسه همین شماها کار رو به اینجا رسوندین و هیچ چیزی مهم تر از مسائل جنسی براتون نبوده و نیست

    • سمیه

      مردای ایرانی خودشون هزار گند کاری رو میکنن
      بعد وقتی میخوان ازدواج کنن از دختره گواهی سلامت میخوان
      خب همون نیازی که تو داری اونم داره دیگه!
      از همه تون متنفرم....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزینه ی گواهی دو تومنه دیگه .الان مرگ چاره نداره بیچاره

      • حیران

        با نظرتون موافقم حرفتون حقه

      • علی

        دخترهای ایرانی اصلا معلوم نیست فازشون چیه!

    • مجید

      توصیه میکنم هر کس به هر اندازه که میتواند به این دو جا بره خیلی خیلی زیباست وبسیار خوش میگذرد خود من هر وقت پولی دستم میاد میرم از بهشت که میگند بهتر از دست ندین ارزان تر از رفتن به شمال ویا مشهد در میاد

    • شهروند

      اینکه ما تبلیغ کنیم مردها به ترکیه وتایلند بروند صورت مسئله وفشارروحی وروانی طلاق برای خانمهای محترم زیاد تر می شود بنده حقیر یه مردی هستم بازوی ستبر دارم به راحتی می توانم دو تا همسر داشته باشم با اینکه همسرم هم رضایت دارد همسر دوم اختیار کنم من این عهد شکنی نمی کنم چرا چون فردا این اتفاق برای دخترم هم رخ دهد ناراحت کنده است من واضع می گویم اسم نمی برم افرادی برای رای جمع کردن اسم زن بد بخت پاک دل در بوق وکرنا می کند صدایش به اسمان هفتم می رسد ولی اگر مردها فهشاء ومنکرات راه اندازند تجاوز به بچه 6 ساله هم بکنند خفه خون گرفته اند مردی بود چاقو کش ومشروب خور مزاحم نوامیس مردم بهش گفت اگر یه نفر همین رفتار با خانواده خودت بکند چه کار می کنید گفت شکمش پاره می کنیم

      پاسخ ها

      • یک خانم

        ممنون شهروند عزیز با دیدن افرادی مثل شما آدم احساس می کنه که هنوز مردانگی در بین آقایون کشورمون نمرده

    • نا سناس

      خیلی زشت ونا مردی است بعضی از مسایل بگویند پیامبر خدا فلان ازواج کرد بابا پیامبر خدا 40 روز در غار کوه روزه گرفت وغذای بهشتی تناول کرد وثمره ان حضرت زهرا(ع) بوجود امد که جلو افراد کور هم لباس زخیم می پوشید حیف اسم مبارک پیامبر نباشدبا بعضی از اذادیهای نا مشروح مسال می زنید خواهشمنداست این نظرات پوشش ندهید

    • بدون نام

      فسق و فجور؟؟؟؟؟

    • زنده باد ایرانی

      عزیزان و روشنفکران سلام
      فقروفحشا ،تنوع طلبی مردان وزیاده خواستنهای آنها
      ،آزادی بیش از حد بانوان ومیل به برهنگی به خاطر ذهن شرطی شده بانوان
      نبودن مکانهی تفریحی

      واز همه مهمتر تمکین غلط خانومها که فکرمیکنند با تمکین ندادن مردها را کنترل میکنند

    • رضا محمد حسيني

      خيلي جالبه وقتي ادمها حس كنند يه فرد مهمي انها را زير نظر دارد خيلي مواظب رفتارهايشان هستند مهم انجاست كه خيلي ها ميدانند خدا به همه اعمالشان نظاره گر است انوقت در حضور خدا هر سفري هر اعمال گناهي انجام ميدهند

    • مهیار

      یه روزی متوجه میشید ک تو کشور خودمونم باید این مراکز باشه . اون روز دیگه دیره و چند نسل عمرخودشونو تمام کردن و زندگی رو بدون هیچ لذتی گذروندن.

    • بدون نام

      تهران و قم که دست تایلند رو از پشت بستن .تو ترکیه هم که به خاطر کارم میرم اوضاش عین ایرانه

      پاسخ ها

      • علی

        اینها همش حرف مفت.تو ایران هیچ خبری نیست.اگر خبری بود مردم خارج نمیرفتند

    • ناشناس

      سلام
      جناب یوزر چرا نظرات منو سانسور کردی و جرات گذاشتنش رو نداشتی؟؟؟
      من که حرف نامربوطی نزدم فقط حق رو گفتم

      پاسخ ها

      • user

        یوزر سانسور کرده ؟؟؟؟؟!!!!!!

    • حسن

      عزیزان به چند موضوع توجه فرمائید:
      1- میل جنسی در یک مرد مانند گرگ درنده است
      2- حیاء مردان در مقابل زنان یک دهم است
      3- اصلا سوای از موضوع زن و مرد میل جنسی آنقدر وحشتناک است که در جریان حضرت یوسف و زلیخا قران کریم می فرماید " آن زن به یوسف تمایل پیدا کرده بود و یوسف هم( اگر راهنمائی خداوند را نمی دید) او هم تمایل پیدا می کرد" یعنی یک پیامبر را در پرتگاه سقوط به نمایش گذاشته است
      4- شبیخون گسترده فرهنگی غربی بر علیه بیداری اسلامی و با هدف نابودی نظام ایران 100 درصد محتوایش میل جنسی و کمک گیری از این برگ برنده طلائی شیطانی است
      5- پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) قطعا یکی از اهداف آنها در تعدد همسر رواج این سنت برای امتشان بوده است و الا تا حضور حضرت خدیجه و حضرت فاطمه (ع) همسر دوم اختیار نکردند

      اینکه بانوان عزیز چند همسری را بر نمی تابند چه باید کرد اگر قبول می کردند 50٪ این آتش مهار می شد اکنون از راههای مثبت دیگر به دنبال حفظ شوهرانشان باشند
      یکی از راههای پیشگرانه ازدواج مرد با زنی که حداقل 5 سال از خودش کوچکتر است می باشد زیرا میل جنسی خانمها از 30 سالگی به بعد خیلی افول می کند در حالیکه آقایان تا 50 سالگی موتورشان دنگ دنگ است

    • سید مهدی

      نویسنده در این گزارش چشمش را بواقعیت ها بسته است. موضوعی بسیار پیچیده را نمیشود با پیشنهاد دایر نکردن پرواز مستقیم به برخی شهرهای ترکیه نتیجه گیری نمود.!همه میدانند در سال ملیون ها ایرانی و با هزینه نمودن چندین میلیارد دلار بخصوص برای گذراندن تعطیلات تابستانی به ترکیه میروند که در صد بیشتر آنان خانواده ها هستند نه مردان مجرد. آیا تا کنون ارگانی. سازمانی و یا مسئولانی در کشور این مهم را بررسی نموده اند که چه کنند تا ایران ما با اینهمه مکان های زیبا محل گذراندن تعطیلات مردم خودش باشد ؟ آیا باید ها و نباید ها نمیبایستی مورد بازبینی قرار گیرند . اینکه کشور ما اجتماعی پاک و دور از فسق و فجور دارد ولی کشوری مانند ترکیه مملو از فساد . بنظر من اینگونه نیست. بل کشور ما دارای انواع فسق و فجور از نوع مخفی و زیر زمینی دارد بطوریکه خود مسئولان هم شروع به فغان نموده اند که فحشا . مشروبات الکلی و انواع مواد افیونی ( از نوع خطرناک شیمیائی و دست ساز) بطور وحشتناکی گسترش یافته. پس خواهش اینکه با پیشنهاد نگزاردن پرواز مستقیم ببرخی از شهرهای ترکیه این معضل وحشتناک اجتماع خودمان بفراموشی سپرده نشود.

    • بدون نام

      چرا همه اش سعی داریم بگیم همه کشورها بدن و مملو از فساده ولی ما بهترینیم واقعا اینطور نیست فساد و فحشا در ایران بیداد میکنه بجای نقدو بررسی کشورهای دیگر و دخالت در کار اونها بیاییم اول کشور خودمان را درست کنیم ,وقتی در اوج بودیم و بهترین شدیم میتوانیم دیگران را نقد کنیم

    • محمد

      اولا چه اشکالی دارد که انسان تلذذ جنسی ببرد بصورت قانمونمند و سالم
      ثانیا در ترکیه و تایلند این مسایل به یک خیابان خاص محدود شده و مثل کشور ما نیست.
      ثالثا: لذایذ جنسی نیز مانند نفس کشیدن و غذا خوردن یک غریزه است که در وجود و ذات انسانها به ودیعه نهاده شده و اگر ما بعنوان انسان خود را اشرف مخلوقات می دانیم باید بشکلی آنرا سامان دهی کنیم که کارکرد انسان گونه ی ان حفظ شود، . مسولین با این موضوعات باید بهتر ازاین برخورد کنند

      پاسخ ها

      • علی

        احسنت بحث اینه که این موضوع فطرت و متاسفانه محدودیت های زیاد ....

    • بدون نام

      هر خانه ای به یک دستشویی نیاز داره، تو ایران وقتی نیس پس باید خارج از ایران باشه،

    • بدون نام

      با ایجاد محدودیت و زور و.اجبار و این مسائل ن تنها جلوی فساد و فحشا گرفته نمیشه ک بدتر هم میشه.من خودم چند کشور خارجی از جمله تایلند رفتم ولی فقط از طبیعت و زیباییهاشون استفاده کردم چون اهل مسائل جنسی و مشروب و دیسکو نیستم ولی ما تو کشورمون برای جوونها اینقد ضعیف کار کردیم.که هوس میکنن برن اونور آبها و آزاد باشن.
      البته این مربوط ب تمام افراد نیست همونطور ک همه میدونن خانواده های ایرانی ه بسیاری ب مسافرت کشورهای مختلف میرن و از سفرشون لذت میبرن

    • بی نام

      سلام
      باید دید برایه چی این همه گردشگر به دلایل مختلف یا جنسی به کشورهای مذکور مسافرت میکنند.
      چرا ما نباید مکان هایی داشته باشیم قانون مند که این همه ارز از کشور خارج نشه . اگر ما جاهایی رو در شهرها مشخص کنیم که افرادی که میخواهند بروند و خودشون وتخلیه کنند خیلی بهتره تا اینکه در کوچه و بازارمون با تیپ های بد تردد کنند .
      اگر این کار رو میشد انجام داد خیلی بهتر از این بود که الان همه رو با هم قاطی کردیم .

    • بدون نام

      اگر در ایران خیابانی اختصاص یابد .
      اول زنان محجب اعتراض و تقاضای به مثل دارند .

    • بدون نام

      بنظرم همه این مشکلات از کشور خودمونه اگه به مردم ازادی بدن مردم هم نمیرن اینجور جاها

    • امبرعلی

      باسلام..یک روز خوب میاد که دگ راجب این حرفها بحث نکنیمو این حرفها دگ حل شده باشه.روزیکه باورکنیم اعدام دیگه راه حل نیست و کسی عبرت نگرفت.اتفاقا عبرت باید کسایی بگیرن که وقتی میبینن سن تجاوز متاسفانه به 6سال رسیده.خوب دوستان قاتل ستایش اعدام شد مگر عبرت شد؟؟مگه اهورا دل همرو به درد نیاورد؟مگ قاتل دختر پارس ابادی پیش نیومد؟کدوم عبرت.....واقعا بیایم از کارشناسان خبره کمک بگیریم یه کاری کنند که دیگه شاهد این فجایع نباشیم.اعدام جوابگو نیست.بنظرم راه حل فقط ساختن دستشویی به هر مسجد میباشد.دوستان واقعا مسجدهم نیاز به دستشویی داره.قبول کنید داره.

    • بدون نام

      بله واقعا مسجد نیاز به دستشویی داره،که اگه خانه و مسجد دستشویی نداشته باشه آیا مردم جلوی ادرار و مدفوع خودشونو می گیرن یا به اجبار تو خیابونا و کوچه ها تخلیه می کنند.

    • م

      دارم به این فک میکنم که شهوت زنان در مقابل مردان یک دهم هستش وای اگه زنها مثل مردا اینقدر ایستادگیشون کم میشد چی میشد هر کی به هر کی میشد با اجازتون همه میشدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج