۳۲۴۲۴۰
۵۲۲۸
۵۲۲۸
پ

تزئین غذای کودک برای عصرانه و مهمانی

تزئین غذای کودک فقط زیبایی ظاهری نیست با تزئین غذای کودک اشتهای او را تحریک کرده و حتی او را به خوردن غذاهای مفیدی که دوست ندارد ترغیب کنید.

وب‌سایت نی نی یاری، خانم رباع: تزئین غذای کودک فقط زیبایی ظاهری نیست با تزئین غذای کودک اشتهای او را تحریک کرده و حتی او را به خوردن غذاهای مفیدی که دوست ندارد ترغیب کنید. با تزئین غذای کودک به کودک خود داشتن عادت های سالم غذایی و تنی سالم را هدیه می کنید.

میوه ها

موز شکلاتی:

تزئین غذای کودک برای عصرانه و مهمانی

مواد مورد نیاز: موز، چوب بستنی، شکلات تلخ مخصوص آشپزی، اسپرینکل رنگی و یا هر خوردنی ای که برای روی شکلات دوست دارید.

طرز تهیه: با این ایده ی دوست داشتنی به موزهای ساده ی کسل کننده شکلی زیبا و طعمی نو بدهید! موز را ببرید و چوب بستنی را در موز بگذارید چوب بستنی دسته ی موز ما خواهد بود. شکلات را آب کنید و موز را تا نیمه داخل شکلات فرو کنید. بیرون که آوردید اسپرینکل را روی آن بپاشید و صبر کنید خنک شود. حتی می توانید از خود بچه ها ههم کمک بگیرید و با فراهم کردن چند نوع اسپرینکل بگذارید به سلیقه خودشان روکش شکلات را انتخاب کنند.

سالاد میوه قلب و ستاره

تزئین غذای کودک برای عصرانه و مهمانی

مواد مورد نیاز: زغال اخته ، توت فرنگی، هندوانه (قسمتهای بدون هسته اش را جدا کنید.)

طرز تهیه: این سالاد برای هدیه دادن به چشمها و معده کودک شماست! چند قالب کلوچه به شکل های قلب و ستاره بخرید. هندوانه را نصف کنید و به اندازه یک برش عرضی از آن جدا کنید و روی یک سطح صاف بگذارید و با استفاده از قالب ستاره ها را در بیاورید. توت فرنگی ها را بردارید و به آنها برش طولی بدهید و با قالب قلب همه ی برش ها را به شکل قلب در بیاورید. حالا یک ظرف زیبا بردارید و آنها را با زغال اخته مخلوط کنید تا سالاد آماده شود.


خوردنی ها

صبحانه ی خرسی!

تزئین غذای کودک برای عصرانه و مهمانی

مواد مورد نیاز: نان تست، موز، شکلات، نوتلا

طرز تهیه: روی نان تست را به نوتلا آغشته کنید. سه حلقه موز ببرید دو تا را برای گوشها و یکی را برای پوزه استفاده کنید. حالا نوبت شکلات هاست آنها را به جای چشم و دماغ خرس استفاده کنید. می توانید فقط از خود ایده استفاده کنید و مواد مختلف را با موادی که ما گذاشتیم جا به جا کنید.

سوسیس های مومیایی

تزئین غذای کودک برای عصرانه و مهمانی

مواد مورد نیاز: سوسیس، خمیر نان

طرز تهیه: ابتدا باید بدن مومیایی را بسازیم و به سوسیس دست و پا بدهیم یک سوسیس بردارید و در کنار آن دو برش عمودی ایجاد کنید. نیمه ی پایین آن را هم به دو نیم تقسیم کنید. حالا خمیر را بردارید و به صورت رشته دربیاورید و دور سوسیس و دست و پای آن به طور نامرتب بپیچید. سوسیس ها را در فر بگذارید تا کمی پخته شوند و آنها را سرو کنید.


تخم مرغ

تخم مرغ جغدی!

تزئین غذای کودک برای عصرانه و مهمانی

مواد مورد نیاز: تخم مرغ آب پز، مایونز، زیتون، هویج

طرز تهیه: تخم مرغ آپ پز را بردارید و بالای آن را به شکل هفت و هشت برش بزنید تا شبیه کلاهک جغد ما شود. برش که تمام شد کلاهک را جدا کنید را جدا کنید و زرده را بیرون بیاورید. زرده را در یک ظرف جدا با مایونز مخلوط کنید و آن را بین کلاهک و بقیه ی تخم مرغ که بدن جغد ماست بگذارید. یک حلقه از زیتون ها را ببرید و کمی هویج جای هسته بگذارید تا شبیه چشم شود و آن را به مخلوط زرده و مایونزبچسپانید. حالا بقیه ی هویج را به شکل پای جغد برش بزنید و زیر جغد بگذارید. جغد تخم مرغی ما آماده است. می توانید آن را در کنار سبزیجاتی که شبیه لانه تزئین شده اند سرو کنید.

تخم مرغ قارچی:

تزئین غذای کودک برای عصرانه و مهمانی

مواد مورد نیاز: تخم مرغ آب پز، گوجه فرنگی، مایونز

طرز تهیه: گوجه ها راطوری انتخاب کنید که فقط کمی از تخم مرغ بزرگتر باشند. بالای تخم مرغ را ببرید و زرده را بیرون بیاورید. زرده را در یک ظرف جدا با مایونز مخلوط کنید . مخلوط مایونز و زرده را روی قسمت برش داده ی تخم مرغ بگذارید. حالا گوجه را به دو نیم تقسیم کنید و یک نیمه را برای تخم مرغ بگذارید. با مایونز روی گوجه را خال خالی کنید تا قارچ ما آماده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج