۳۲۴۳۱۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

هدیه سوشا برای قهرمانی استقلال

در حال حاضر احتمال قابل توجهی وجود دارد که قهرمان لیگ پانزدهم با اتکا به گل‌شماری مشخص شود.

بانک ورزش: در حال حاضر احتمال قابل توجهی وجود دارد که قهرمان لیگ پانزدهم با اتکا به گل‌شماری مشخص شود. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که تیم‌های اول تا سوم جدول، در دو هفته پایانی به اندازه هم امتیاز جمع کنند. مثلا در صورتی که هر سه تیم از دو بازی آخر یک برد و یک تساوی به دست بیاورند، برنده جام با تفاضل گل مشخص خواهد شد. تا پایان هفته بیست‌وهشتم، استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان با تفاضل گل مثبت۱۶ روی پله‌های اول و دوم ایستاده‌اند و پرسپولیس با تفاضل مثبت۱۳ سوم است. اگر قرار باشد کار به تفاضل گل بکشد، پرسپولیس کار سخت‌تری نسبت به رقبا خواهد داشت. در آن صورت شاید تنها شانس این تیم آن باشد که سقوط راه‌آهن تا هفته آخر قطعی شود. به این ترتیب شاید سرخپوشان بتوانند به این تیم به اندازه کافی گل بزنند و جام را بالای سر ببرند.

هدیه سوشا به استقلال‌ها

در شرایط به وجود آمده در بحث گل‌شماری، طبق معمول رد پای سوشا مکانی هم کاملا قابل رویت است. گلر نامطمئن سرخ‌ها در دو سال اخیر که حالا با انتقادات زیادی هم مواجه شده، نه تنها در اغلب موارد نتوانسته نقش یک «ناجی» را برای تیمش بازی کند، که بارها با اشتباهات فردی‌اش باعث فروپاشی دروازه سرخپوشان شده است. در جریان داربی۸۲، وقتی پرسپولیس گل سوم را به استقلال زد و سه بر صفر از حریف پیش افتاد، خیلی‌ها به ثبت قاطع‌ترین داربی بعد از انقلاب فکر می‌کردند، اما تنها یک دقیقه بعد، سوشا با اشتباه مرگبارش در جمع کردن یک توپ ساده، جابر انصاری را مقابل دروازه خالی قرار داد تا استقلال شانس بازگشت به بازی را پیدا کند. در حقیقت همان یک گل، در حال حاضر دو سوم از فاصله سرخابی‌ها در گل‌شماری را تشکیل داده است؛ چه اینکه اگر مکانی آن توپ را راحت جمع می‌کرد، امروز یک گل خورده از پرسپولیس و یک گل خورده از استقلال کم می‌شد و فاصله دو تیم به یک گل کاهش می‌یافت. سوشا اگرچه امسال برابر استقلال خوزستان بازی نکرد، اما به طور غیرمستقیم هدیه‌اش را به این تیم داد. درگیری‌های عجیب او با عمران‌زاده در پایان داربی۸۰ باعث شد این دروازه‌بان سه بازی اول فصل جدید را از دست بدهد و برانکو به ناچار از ایمان صادقی درون دروازه‌اش استفاده کند. این گلر متوسط هم در آن سه بازی، مجموعا ۷گل خورد که از آن جمله می‌توان به اشتباه مرگبارش روی گل اول استقلال صنعتی خوزستان اشاره کرد؛ وقتی توپ از زیر پایش در رفت و بیت سعید آن را وارد دروازه کرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ياسين

      سوشا يار دوازدهم حريفان پرسپوليس!!!!

    • ترمز

      سوشا ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج