۳۲۴۳۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دبیری: به تاییدیه هیات دولت نیاز است

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید امیدوار است تا هجدهم اردیبهشت ماه هیات دولت اساسنامه فعلی را مصوب کند تا انتخابات این فدراسیون به صورت قانونی برگزار شود.

خبرگزاری ایسنا: شهرام دبیری پس از پایان جلسه هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: در این جلسه گزارش‌های مالی فدراسیون فو‌تبا‌ل در طول هشت سال گذشته ارائه شد و به تصویب هیات رییسه رسید. موضوع دیگر مربوط به حق ثبت‌نا‌م بود که حدود پانزده درصد افزایش یافت.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل روز هجدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. امیدوارم تا آن روز ما مصوبه هیات دولت برای اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل را هم داشته باشیم تا انتخابات به طور قانونی برگزار شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل ا‌دا‌مه‌ داد: بر اساس ماده "۲۶ " اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل انتخابات برگزار می‌شود و امیدوارم که این اتفاق در فضای سالم برگزار شود و نامزدها هم کار خودشان را انجام دهند. در مورد آقای عزیزی خادم هم صحبت شد و او به دلیل مشکلات موجود در اساسنامه نتوانست صلاحیت حضور در انتخابات را به دست بیاورد. او سابقه مدیریتی داشته، اما با توجه به اساسنامه فعلی مورد تایید قرار نگرفته است. به نظرم آیین‌نامه‌ باید اصلاح شود و به آیین‌نامه‌ فیفا شباهت بیشتری داشته باشد.

دبیری درباره مشکل اقامتی اوسیانو مربی تیم ملی در تهران هم گفت: درباره این موضوع از آقای کفاشیان پرسیدیم که ایشان هم گفت در تهران هتل خالی پیدا نمی‌شود به همین خاطر آپارتمانی برای او در نظر گرفته شد.

دبیری ا‌دا‌مه‌ داد: برخی از روسای هیات‌های استانی در نامه‌ای به کفاشیان از او خواسته‌اند که انتخابات بعد از تایید اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل توسط دولت برگزار شود یا این که وزارت ورزش و جوانان کتبا اعلام کند که اساسنامه به تایید دولت خواهد رسید. ما فعلا منتظر جواب این نامه هستیم.

او افزود: فعلا طبق اساسنامه، انتخابات در دور دوم بر اساس دو سوم آرا انجام می‌شود. هر چند اخیرا فیفا گفته که در دور دوم می‌تواند بر اساس ۵۰ درصد آرا انجام شود، اما چون این مساله طبق اساسنامه ما نیست، نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. باید این نکته در اساسنامه اصلاح شود تا در آینده این خلا برطرف شود.

دبیری همچنین گفت: ما فکر می‌کردیم که اساسنامه به تایید دولت رسیده است چون این طور نوشته بودند. ایرادی هم به آن وارد نبود تا این که وزارت ورزش و جوانان به آن ایراد گرفت. ما حساسیت خاصی روی این مساله نداریم. اگر حساسیت‌ها از بین رفته و وزارت ورزش و جوانان اعلام کند که مشکلی نیست ما هم مشکلی نداریم.

دبیری همچنین درباره پیگیری خواسته‌های کارلوس کی‌روش در هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل، گفت: من در این رابطه از کفاشیان سوال کردم و او گفت که قرارداد زمین پاس را برای تیم ‌ملی آماده کرده‌ایم و قرار است یک زمین دیگر هم در اختیار تیم ‌ملی باشد. مشکل پیراهن تیم ‌ملی هم حل شد، حقوق دستیاران کی‌روش هم پرداخت شد و قرار شد پاداش بازیکنان هم در اولویت قرار گیرد. مکاتباتی هم درباره فو‌تبا‌لیست‌های سرباز انجام شده که ان‌شا‌ء‌الله آن هم حل شود. بنا‌بر‌این قسمتی از آنچه تعهد کرده بودیم، انجام شده و تلاش می‌کنیم سایر موارد را هم آماده کنیم.

او درباره نارضایتی اوسیانو کروز از محل انتخابی برای اقامتش هم گفت: جایی که برای این مربی تهیه شده بود، مکانی بود که مربیان خارجی قبلی هم در آن اقامت داشتند و آقای بهروان هم همانجا ساکن هستند اما ظاهرا ایشان آن جا را نپسندیدند و قرار شد که به هتل بروند، اما هتل‌های خوب جا نداشتند و ما فعلا به دنبال مکان مناسبی هستیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا کفاشیان در جلسه امروز هیات رییسه از اعضا خداحافظی کرده است یا خیر، گفت: نه. ایشان که همچنان هستند. جایگاهی که کفاشیان در فیفا و AFC دارد باید حفظ شود. او حتی اگر رییس هم نباشد به عنوان نایب رییس و عضو هیات رییسه در فو‌تبا‌ل می‌ماند و کمک می‌کند. به نظرم مقداری درباره ایشان سختگیری شده و نیز به خاطر نقص در آیین‌نامه‌ نتوانستند در انتخابات شرکت کنند. ای کاش می‌شد که کفاشیان هم کاندیدا می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج