جاباما
۳۲۴۳۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عمران زاده: فرهاد مجیدی آرامم کرد

مدافع آبی پوشان می گوید برای کمک به تیم بزرگ استقلال انگیزه زیادی دارد و تمام اعضای استقلال را مانند خانواده اش دوست دارد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه استقلال،حنیف عمران زاده مدافع استقلال هفته پر هیاهویی را پشت سر گذاشت اما حالا از انگیزه، انرژی و روحیه بالایی برخوردار است تا در بازیهای باقی مانده به استقلال کمک کند.

صحبت هایی در همین خصوص مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

* پس از دربی در تمرین ها حضور نداشتی !دلیلش چه بود ؟

به خاطر باخت در دربی، همه مجموعه استقلال و هواداران و از جمله خودم خیلی ناراحت بودیم. هواداران هم به شدت از ما انتقاد می کردند. تا چند شب نمی توانستم بخوابم و اعصابم به هم ریخته بود. در تمرین قبل از بازی با فولاد هم آقای مظلومی پرسید چرا ناراحتی که من هم جریان را گفتم. از ایشان خواستم مدتی به من استراحت بدهد و در بازی با فولاد حضور نداشته باشم تا از نظر روحی ریکاوری کنم و به شرایط مطلوب برسم. در راه بودم که آقا فرزاد(مجیدی) با من تماس گرفت و گفت در لیست بازی با فولاد نیستم. شب هم که اعلام شد که در اختیار باشگاه هستم. در ادامه جلسه بسیار خوبی با مدیر عامل باشگاه آقای افشارزاده داشتم که ایشان به من روحیه داد و کمکم کرد.

* در این مدت تمرین هم داشتی ؟

بله، هر روز زیر نظر دکتر نوروزی و خانم محمدی تمرین میکردم که از آنها بسیار ممنونم. یک اتفاق هم عصر شنبه افتاد، دیدم آقا فرزاد تماس گرفت و بعد گوشی را داد آقا فرهاد. آقا فرهاد پیش از این هم ۲ با من به طور کامل صحبت کرد و خیلی آرامم کرد. شنبه هم مفصل با من صحبت کرد و از ایشان بسیار ممنونم. من اشتباه کردم و حالا هم از هواداران،مدیران،مربیان و بازیکنان تیم عذر خواهی می‌کنم.

* از نظر روحی در شرایط مطلوبی هستی ؟

صد در صد. هم از لحاظ روحی و هم جسمی بسیار خوب و سرحال هستم و انگیزه بالایی دارم تا به تیم محبوبم کمک کنم.

* با کسی که مشکلی نداری ؟ آیا شنیدی که باشگاه شما را جریمه کرده است ؟

به هیچ وجه. من با همه بازیکنان و مربیان استقلال دوست هستم و کوچک ترین مشکلی با شخصی ندارم. مشکلی هم با جریمه باشگاه ندارم و می پذیرم.

* مصاحبه ای هم داشتی که در آن به اتفاق پیش آمده معترض شده و گفتی ناگفتنی ها را خواهی گفت. برخی رسانه ها هم عامل غیبت تو را اشخاص دیگری عنوان کردند .

نه، من خیلی ناراحت بودم و در حالت عصبانیت آن مصاحبه را انجام دادم. کنترلم را از دست دادم و نباید این کار را می کردم . استقلال خانه من است و بازیکنان و مربیان این تیم مانند اعضای خانواده من هستند . این حرفها نبود و همه واقعیت این بود که آقای مظلومی مرا به دلیل مشکلات روحی و بی انگیزگی از حضور در تمرینات محروم کرد و شخص دیگری در این موضوع دخیل نبوده است. مطرح کردن این گونه شایعات کذب و تحلیل ها توسط ذهن های بیمار و بعضی از رسانه های مغرض انجام می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج