۳۲۴۴۵۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فتوایی عجیب درباره همجنس گرایی

«سلمان العوده» مبلغ سعودی در اظهاراتی جنجالی ادعا كرد كه همجنس گرایی مستوجب عقوبت دنیوی نیست و انسان را از دین اسلام خارج نمی كند.

خبرگزاری ایرنا: 'سلمان العوده' مبلغ سعودی در اظهاراتی جنجالی ادعا كرد كه همجنس گرایی مستوجب عقوبت دنیوی نیست وانسان را از دین اسلام خارج نمی كند.

به نوشته پایگاه خبری 'ایلاف' العوده در گفت وگو با یك روزنامه سوئدی گفت : همه كتب آسمانی همجنس گرایی را گناه می دانند، اما این فعل مستوجب عقوبت دنیوی نیست بلكه گناهی است كه انسان تبعات آن را در زندگی آینده متحمل خواهد شد.

العوده در ادامه ادعا كرد : دین اسلام آزادی عمل انسان را در انجام هركاری تضمین می كند، اما در عین حال انسان باید عواقب كارهای خود را تحمل كند.

این مبلغ سعودی افزود: همجنس گرایی باعث خروج از اسلام نمی شود؛ اما اگر كسی افكار و احساسات همجنس گرایانه داشته باشد یا به این فعل اقدام كند؛ باید بداند كه اسلام تشویق به علنی كردن و مباهات به این فعل نمی كند وبهتر است آن را در خفا انجام دهد.

اظهارات العوده موجی از انتقادات را علیه وی در شبكه های اجتماعی بوجود آورد وفعالان عربستانی بلافاصله پس از انتشار خبر ، در سایت تویتر هشتگی با عنوان 'سلمان العوده همجنسگرایی را مباح كرده است' ایجاد نموده واظهارات وی را محكوم كردند.

مبلغان و مفتی های سعودی و وهابی هر از چندگاهی با فتواهای عجیب و غریب و خارج از عقل خود باعث انتقاد مسلمانان جهان و حتی مردم عربستان می شوند .

از جمله این فتواها كه در رسانه ها بازتاب زیادی داشته ٬ می توان به موارد زیر اشاره كرد :بستن كمربند ایمنی حرام است زیرا مانع قضا و قدر می شود ٬حضور هر دختری با پدرش در یك مكان خلوت حرام است و شستن گوشت قبل از پختن بدعت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج