۳۲۴۶۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معینی: برانکو از کی‌روش بهتر است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: منصوریان از سرمایه‌های استقلال است و باید در زمان مناسب از وی استفاده کرد.

خبرگزاری میزان: مسعود معینی با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال به خوبی توانستند عواقب شکست در دربی را پشت سر بگذارند اظهار داشت: باخت در دربی باعث شد ضربه بدی به تیم وارد شود، اما اتفاق مثبتی که پس از این بازی رخ داد این بود که هیئت مدیره استقلال با بازیکنان و کادرفنی جلساتی را برگزار کرد.

وی افزود: با توجه به تجاربی که داشتیم توانستیم تیم را از حالت بحرانی خارج کنیم و تلاش کردیم تیم را به سمتی ببریم که نگاهش به آینده باشد و شکست در دربی را فراموش کند. در‌‌ همان روزهای پس از دربی صحبت‌هایی مبنی بر جریمه بازیکنان استقلال بود که من و آقای افشارزاده به شدت با این مسئله مخالفت کردیم. چون همیشه اعتقاد داشته‌ام که در فوتبال تصمیماتی از این دست به تیم هیچ کمکی نمی‌کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا وی به سرمربی استقلال توصیه‌های فنی داشته است یادآور شد: پس از دربی در فضایی دوستانه با مظلومی صحبت‌هایی انجام دادم و وی هم قبول کرد که استراتژی مناسبی را در دربی به کار نگرفته بوده و در ‌‌نهایت به این جمع بندی رسیدیم که در بازی‌های بعدی اشتباهات دربی تکرار نشود.

معینی با بیان اینکه منصوریان به خوبی توانست نقاط ضعف پرسپولیس را پیدا کند تصریح کرد: منصوریان به یک مربی بسیار باتجربه تبدیل شده است و به گونه‌ای نفت را مقابل پرسپولیس به زمین فرستاد که قرمزپوشان نتوانند راهی به دروازه این تیم پیدا کند و در ‌‌نهایت هم زمانی که پرسپولیسی‌ها از باز کردن دروازه نفت ناامید شدند شاگردان منصوریان توانستند با تاکتیک ضدحمله دروازه پرسپولیس را باز کنند.

وی ادامه داد: منصوریان با بردی که در مقابل پرسپولیس کسب کرد بیشتر از قبل به چهره محبوب هواداران تبدیل شده است، اما من مخالف این حرف هستم که منصوریان به خاطر استقلال به دنبال شکست پرسپولیس بود. این مربی تنها به خاطر اثبات خودش این کار را انجام داد.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از عدم انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی استقلال در ابتدای فصل پشیمان نیست اظهار داشت: از این تصمیم به هیچ عنوان پشیمان نیستم، چون اگر آن زمان منصوریان را یه عنوان سرمربی استقلال انتخاب می‌کردیم احتمال اینکه وی به یک مهره سوخته تبدیل می‌شد زیاد بود، منصوریان از سرمایه‌های استقلال است و باید در زمان مناسب از وی استفاده کرد.

معینی درباره انتخاب سرمربی استقلال برای فصل آینده خاطرنشان کرد: مشخص نیست که برای فصل آینده در هیئت مدیره استقلال باشم یا خیر. اما اگر استقلال بتواند قهرمان لیگ بر‌تر شود تغییر دادن مظلومی سخت خواهد بود. ضمن اینکه انصافا استقلال در بسیاری از هفته‌ها صدرنشین لیگ بر‌تر بوده است و این مسئله نشان می‌دهد که کادرفنی استقلال کارش را به درستی انجام داده است.

وی درباره تقابل استقلال با تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر خاطرنشان کرد: این دیدار تقابل دو مربی استقلالی است و من امیدوارم که این بازی کیفیت فنی بالایی داشته باشد و در ‌‌نهایت ۳ امتیاز آن نصیب استقلال شود. استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود محکوم به برد در این دیدار است، در غیر این صورت شانس قهرمانی‌اش خیلی کم خواهد شد.

عضو هیئت مدیره استقلال افزود: البته نباید از شانس بالای استقلال خوزستان برای قهرمانی در لیگ برتربه سادگی گذشت، من دو ماه پیش در جلسه هیئت مدیره استقلال نسبت به شانس بالای قهرمانی استقلال خوزستان نظرم را گفته بودم، این تیم از بازیکنان و کادرفنی جوانی تشکیل شده که تا به اینجای فصل عملکرد درخشانی داشته‌اند و در صورت قهرمانی این تیم نباید تعجب کرد.

معینی در پایان صحبت‌هایش درباره انتخاب کی‌روش به عنوان بهترین مربی خارجی پس از انقلاب در برنامه نود اظهار داشت: فردوسی‌پور کی‌روش را بهترین مربی خارجی کرد، او با برنامه‌اش جوری کی‌روش را در افکار عمومی به عنوان یک مربی بزرگ معرفی کرد که بسیاری حرف‌های او را باور کردند، اما برانکو یک مربی فنی و در عین حال اخلاق مدار است و به مراتب عملکرد بهتری نسبت به کی‌روش داشته است.

وی افزود: برانکو تیم ملی را بدون هیچ مشکلی به جام جهانی ۲۰۰۶ برد و در این مسابقات هم عملکرد خوبی داشت، اما کی‌روش با اما و اگر تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۱۴ رساند و در این مسابقات هم بازی‌های خوبی از تیم ملی ندیدیم، تنها در یک بازی تلاش کردیم که به معنای واقعی فوتبال بازی کنیم که در آن بازی هم سه گل دریافت کردیم. من همیشه از منتقدان کی‌روش بودم و هستم، چون اعتقاد دارم این مربی هیچ بازدهی مثبتی برای فوتبال کشورمان نداشته است. حتی به لحاظ اخلاقی نیز برانکو از کی‌روش بهتر است. یادمان نرفته که کی‌روش چگونه به دبیرکل فدراسیون فوتبال توهین کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج