جاباما
۳۲۴۷۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فن‌‌خال: من جزو بهترین مربیان دنیا هستم

سرمربی هلندی شیاطین سرخ یک بار دیگر نشان داد که تحت‌تأثیر انتقاداتی که از او صورت می‌گیرد و شایعاتی که درباره رفتنش از اولدترافورد ساخته می‌شود، قرار نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز فن‌خال می‌گوید خودش را جزو بهترین سرمربیان فوتبال دنیا می‌داند و هیچ یک از شایعاتی که از بیرون رانده شدن او از اولدترافورد در پایان فصل جاری حکایت دارند، روی وی تأثیر نگذاشته است.

فن‌خال که تیمش هنوز از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هم مطمئن نیست و احتمال دارد که خارج از مربع قدرت لیگ برتر انگلیس فصل را به پایان برساند، در این فصل تنها در جام حذفی انگلیس شانس قهرمانی دارد و با این شرایط خودش را جزو بهترین مربیان حال حاضر دنیا می‌داند.

وی در مراسم معرفی برترین‌ بازیکنان فصل باشگاه منچستریونایتد گفت: من می‌توانم با چیزهایی که رسانه‌ها شش ماه است دارند درباره اخراج شدن من می‌گویند، کنار بیایم. این چیزها برایم جدید نیستند. البته تحمل چنین شرایطی برای بازیکنانم آسان نیست. آنها هر روز دارند چنین چیزهایی را می‌شنوند. فکر می‌کنید که این چیزها چطور روی اعتبار و صلاحیت من تأثیر می‌گذارند؟ شما درباره شیوه‌ای که آنها می‌خواهند از دستورات من پیروزی کنند، چه فکری می‌کنید، زمانی که سرمربی آنها طوری جلوه داده می‌شود که انگار بود و نبودش فرقی ندارد و هیچ کاری از دستش ساخته نیست؟ خودم اما می‌دانم که این‌طور نیستم. من آدم بسیار مغروری هستم. من یکی از بهترین سرمربیان دنیا هستم.

فن‌خال ادامه داد: ما در بزرگ‌ترین باشگاه دنیا باید انتظارات را برآورده کنیم، اما انتظاراتی که از این تیم وجود دارد، بسیار زیاد هستند. تیم ما در دوره گذار قرار دارد پس رسیدن به اهدافی که از ما انتظار می‌رود آسان نیست. ما هنوز در شرایطی هستیم که می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم و به فینال جام حذفی انگلیس هم رسیده‌ایم. در این فصل ما بارها به کورس رقابت‌ها برگشته‌ایم پس فکر می‌کنم که بازیکنانم شایسته تحسین باشند. من به انگلیس آمده‌ام تا یک جام ببرم، اما اول از همه ما باید سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج