۳۲۴۸۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: رونالدو ۱۰۰ درصد آماده است

زین الدین زیدان، سرمربی رئال تایید کرد که رونالدو ۱۰۰ درصد آماده است ولی کریم بنزما و کاسیمیرو بازی فردا برابر منچستر سیتی را از دست خواهند داد.

ورزش سه: رئال مادرید فردا در برنابئو بازی حساسی مقابل سیتی پیش رو دارد. بازی رفت این دو تیم بدون گل مساوی شده و کهکشانی ها برای صعود به فینال لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی در بازی فردا دارند.

زیدان در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت رونالدو گفت:" او ۱۰۰ درصد آماده است و در یکی دو روز اخیر به خوبی با ما تمرین کرده است. شرایط کریستیانو خوب است و ریسک اینکه دوباره مصدوم شود وجود ندارد."

بنزما و کاسیمیرو: " این دو مصدوم هستند و نمی خواهم در موردشان ریسک کنم. شک ندارم هر بازیکنی جانشین این دو شود، به همان خوبی بازی خواهد کرد؛ به همان سختکوشی و جنگندگی. جانشین کاسیمیرو؟ فردا این را متوجه خواهید شد."

بازی برگشت: " این بازی با بازی برگشت مقابل ولفسبورگ فرق می کند و نباید انتظار داشت در یک ربع اول دو گل بزنیم. دیدار فردا سخت تر از دیدار رفت خواهد بود چون سرنوشت دو تیم در این بازی تعیین می شود. برای پیروزی باید سخت جنگید و عذاب کشید. از همان دقیقه اول باید برای پیروزی بجنگیم.

گفته ام که هنوز هیچ کار خاصی انجام نداده ایم و جامی به ما نداده اند. در وضعیت خوبی قرار داریم و سعی خواهیم کرد فردا فینالیست شویم. بله، اگر نتوانیم به هدفمان برسیم یک شکست بزرگ خواهد بود. ای کاش بتوانیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم؛ بازی با تمرکز بالا و پرس شدید از جلو. سیتی حریفی بسیار دشوار با بازیکنانی بزرگ و باکیفیت است. این تیم هم با هدف رفتن به فینال مقابل ما قرار خواهد گرفت."

قهرمانی لستر: " این قهرمانی یک معجزه نبود. در فوتبال معجزه وجود ندارد. موفقیت لستر مرهون زحمات رانیری و تلاش بازیکنانش است. کاری که رانیری انجام داد استثنایی بود و لستر به شاستگی قهرمانی را به دست آورد."

رونالدو خواهان ادامه حضور شما در رئال:" اینکه یک بازیکن در مورد مربی خود اینگونه صحبت کند بسیار خوب است. رابطه بسیار خوبی بین ما وجود دارد. همیشه از رونالدو انتظار دارم خواسته هایم را در زمین و تمرینات پیاده کند و او هم چنین کرده است. تا زمانیکه این وضعیت وجود داشته باشد رابطه ما نیز به همین خوبی باقی خواهد ماند."

آگوئرو: " او بازیکن بزرگی است و تحسینش می کنم. آگوئرو برای سیتی یک مهره حیاتی است ولی برنامه خاصی برای مهار او نداریم چون برای ما مهم، سبک بازی خودمان و آن چیزی است که در زمین انجام می دهیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج