جاباما
۳۲۴۸۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سومین حذف پیاپی بایرن در نیمه نهایی

بایرن مونیخ برای سومین بار پیاپی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر یک تیم اسپانیایی شکست خورد تا اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان برسد.

خبرگزاری ایسنا: دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری یک دیدار آغاز شده در آن بایرن مونیخ در خانه به دیدار اتلتیکو مادرید رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر اتلتیکو به پایان رسیده بود و به همین خاطر بایرن سراپا حمله بود تا با برتری در این دیدار به فینال برسد.

بازی با فشار حملات از سوی بایرن و دفاع چند لایه اتلتیکو مادرید دنبال شد تا این که قفل دروازه اوبلاک را ژابی آلونسو شکست و شوت او با برخورد به یک بازیکن تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا بایرن پیش بیفتد. تنها سه دقیقه بعد خطای روی مارتینس را داور پنالتی تشخیص داد که بایرن قدر این موقعیت طلایی را ندانست و توماس مولر پنالتی تیمش را از دست داد تا اختلاف همان یک گل باقی بماند. نیمه نخست با برتری یک بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید.

در نیمه دوم پاس هوشمندانه تورس به گریزمان رسید تا شوت زیبای این بازیکن وارد دروازه بایرن مونیخ شود. حالا بایرن برای صعود به دو گل نیاز داشت و باید دروازه خودی را نیز بسته نگه می داشت. گواردیولا در ادامه کومان پدیده فصل را به زمین فرستاد تا جای کاستا را بگیرد. حضور این بازیکن و سانترهای مداوم و بازی مستقیم در نهایت منجر به همکاری ویدال و لواندوفسکی شد تا این مهاجم لهستانی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

اتلتیکومادرید در دقیقه ۸۴ می توانست کار را تمام کند. خطای بیرون محوطه جریمه روی فرناندو تورس را چاکر، داور پنالتی تشخیص داد ولی تورس نیز مانند مولر ناکام بود و پنالتی خود را از دست داد. در ادامه بازی موقعیتی نداشت تا بایرن به دلیل قانون گل زده در خانه حریف از لیگ قهرمانان حذف شود.

در اواخر این مسابقه سیمئونه با داور چهارم درگیر شد که می تواند منجر به محرومیت او شود. همچنین هواداران بایرن نیز بعد از بازی اشیایی به سمت بازیکنان و مربیان اتلتیکو پرتاب کردند که با واکنش سیمئونه روبه‌رو شد.

به این ترتیب اتلتیکومادرید اولین فینالیست این فصل فوتبال لیگ قهرمانان اروپاست و باید منتظر بماند تا از بین منچسترسیتی و رئال مادرید حریف خود در دیدار نهایی را بشناسد.

بایرن در دو سال قبل نیز با شکست برابر رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی حذف شده بود و هر تیمی هم که بایرن را در این دو سال شکست داده است، توانسته به قهرمانی در اروپا برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج