جاباما
۳۲۴۸۹۷
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

آزار جنسی؛ انگیزه اصلی قتل ستایش

دادستان عمومی و انقلاب ورامین از آخرین دفاعیات قاتل ستایش خبر داد و با اشاره به برخی از اعترافات تکان‌دهنده این فرد، گفت: موضوع آزار واذیت در این پرونده تا روز محاکمه محرمانه می‌ماند.

روزنامه شرق: دادستان عمومی و انقلاب ورامین از آخرین دفاعیات قاتل ستایش خبر داد و با اشاره به برخی از اعترافات تکان‌دهنده این فرد، گفت: موضوع آزار واذیت در این پرونده تا روز محاکمه محرمانه می‌ماند.

ابوالقاسم مرادطلب با بیان اینکه روز دوشنبه آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد، درباره انگیزه قتل توسط این فرد، توضیح داد: انگیزه اولیه قاتل ستایش، قصد ارتکاب عمل خلاف منافی عفت بود. وی با اشاره به اعترافات قاتل ستایش، افزود: این فرد اعلام کرده از ۱۵سالگی با بعضی از اشخاص جنس مخالف رابطه نامشروع داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین ادامه داد: با سؤالاتی که از او پرسیده شد، به این نتیجه رسیدیم این فرد به مسائل مذهبی هم گرایشی نداشته است. مرادطلب با اشاره به قسمتی دیگر از اعترافات قاتل ستایش، اضافه کرد: براساس اظهارات اخذشده از قاتل ستایش، او از ۱۵سالگی هرازگاهی مشروب مصرف می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین بیان کرد: براساس اعترافات قاتل ستایش، این شخص صبح روز حادثه به وسیله گوشی همراهش درحالی‌که در مدرسه بوده به مشاهده کلیپ‌های مستهجن مبادرت کرده و این در حالی است که جنایت بعدازظهر همان روز به وقوع پیوسته است. به گفته وی، موارد ذکرشده عوامل مؤثری در انگیزه قتل ستایش بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نظریه پزشکی قانونی تجاوز به ستایش تأیید شده است یا خیر، گفت: ما باید در کیفرخواست درباره این موضوع اظهارنظر کنیم و طبق قانون، کیفرخواست تا زمانی که به دادگاه برسد، محرمانه است و ما دراین‌باره نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه از قاتل ستایش در کانون اصلاح‌وتربیت نگهداری می‌شود تا پرونده شخصیت‌شناسی او تکمیل شود، اضافه کرد: نظر مددکار اجتماعی برای تکمیل پرونده باقی مانده است بنابراین پس از اخذ نظر او، پرونده را به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌کنیم.

مرادطلب در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به سن قاتل که زیر ۱۸ است، پیش‌بینی شما درباره صدور حکم او چیست و آیا برای او حکم اعدام صادر می‌شود، توضیح داد: دراین‌باره ما نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم چون مرجع صدور حکم، دادگاه کیفری یک است. ممکن است اظهارنظر ما با تصمیمی که قرار است از سوی آنها اخذ شود، مغایرت داشته باشد. صدور حکم اعدام یا هر حکمی دیگر، بر عهده این دادگاه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو‌سر مادر و‌پدرش کنند ....اگه اینا کمی حواسشون بیشتر به بچه شون میبود نتیجه این نبود

    • جامعه ی افغان ایران

      ما جامعه ی افغان ایران هم قسم شده ایم اگر این حیوان کثیف وحشی را به سزای عملش نرسانید سر او را گوش تا گوش بِبُرّیم واو را در اسید بسوزانیم تا درس عبرتی برای همه جنایتکاران شود خدا لعنتت کند حیوان کثیف وحشی مگر این طفل معصوم چه گناهی کرده بود؟خانواده ی محترم ستایش قریشی تسلیت ما را پذیرا باشید خدا صبرتان دهد

    • بدون نام

      وقتی پدر و مادر این جانی از صب تا شب مث خر کار می کردن تا نان شب داشته باشن توله شونو تربیت نکردن ینی اصلا اینا وقت نداشتن با این بچه صحبت کنن خوب اخرش چی میشه همین به نطر من حتما این جانی کوچولو به خواهر زاده های خودشم یه کاری کرده یا بچه های اقوامشون بگردن شاید گند های دیگری هم زده باشه

    • بدون نام

      خداوکیلی این جنایتکار بدون باز جواییی سنگسارش کنید اگر عدالتی هست فقط سنگسار هرچه سریعتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج