جاباما
۳۲۴۹۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اظهارات جنجالی درباره مهرداد اولادی!

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: هیچ کس از فوتبالی ها جز ما رفقای صمیمی اش در مراسم او حضور نداشتیم و من فکر می کنم در جامعه فوتبالی ما انسانیت مرده است.

جام جم: جواد کاظمیان که همبازی و دوستان صمیمی مرحوم مهرداد اولادی محسوب می شود، هنوز نتوانسته اتفاقی که برای رفیقش رخ داده را هضم کند. کاظمیان در اظهاراتی جنجالی درباره اولادی حرف های جالبی را به زبان آورده است:

- اگر بخواهیم درباره مهرداد اولادی صحبت کنیم باید شاهنامه بنویسیم. به همین خاطر وظیفه خود می دانستم که درباره او صحبت کنم. اولادی با آن همه توانایی فنی بازیکنی بود که در ۲۹ سالگی تیم نداشت. توانایی های او تغییری نکرده بود اما از نظر روحی و روانی به مشکل خورده بود و هیچ کس در آن شرایط دست او را نگرفت.

هیچ کدام از مربیان به او بله نگفتند که از نو شروع کند. اولادی چهار سال قبل در تمرینات تیم 'خرس اسپانیا' شرکت کرده بود. در آنجا تمرین کرد و او را سریعا خواستند. مهرداد هر شب با من در تماس بود. به او گفتم که آنجا لالیگا است و حتی اگر پول کمی می گیری آنجا بمان. یادم می آید مدتی بعد هم دیوید ترزگه(David Trezeguet) راهی تیم 'خرس' شد اما نمی دانم چطور شد که مهرداد با آن تیم قرارداد نبست و با مدیر برنامه هایش راهی آلمان شد. اولادی در آلمان یک تمرین با تیم شالکه(Schalke ۰۴) کرد. مربی این تیم با دیدن تمرین مهرداد گفت این کیست و از کجا آمده؟ قرار بود که شبانه با اولادی قرارداد امضا شود اما مهرداد به من زنگ زد و گفت من اینجا غریبم و خسته شده ام. او همان زمان از الشباب امارات(Al Shabab) پیشنهاد داشت و آنها پول خوبی به وی می دادند.

- فکر می کنم مشکل بزرگ مهرداد خدمت سربازی بود. اینگونه بود که سر از ملوان درآورد البته دو سال خوب را در این تیم سپری کرد. در زمان مربیگری قطبی در تیم ملی همراه با دیگر بازیکنان به اردوی اتریش رفت و مورد توجه تیم وولفسبورگ آلمان(Wolfsburg) قرار گرفت اما بازهم حاضر نشد که راهی این تیم شود و با پرسپولیس قرارداد بست که بعد از سه، چهار هفته دچار مصدومیت شد.

- زمانی که اولادی در ملوان گلزنی می کرد محمد احمدزاده مربی این تیم صبح ها نزد او می رفت و از او می خواست تا کنار ساحل بدود زیرا می خواست به همه نشان دهد که او دارد با اولادی تمرین می کند اما در شرایطی که مهرداد به کمک احتیاج داشت کسی دستش را نگرفت.

- مهرداد به دلیل غروری که داشت آدمی نبود که از مربیان بخواهد تا به او تیم بدهند اما می دانم این اواخر از دو مربی خواست به او فرصت بدهند اما آنها نخواستند. قبول دارم که حدود ۶۰ درصد اشتباهات گردن خود مهرداد بود اما من خودم می دانم که دلال هایی هستند که ۲۳ بازیکن یک تیم را در فصل تعیین می کنند حتی مطبوعاتی هایی هستند که به تنهایی حدود ۷۰، ۸۰ بازیکن در لیگ برتر و لیگ یک دارند اما مهرداد چنین شرایطی نداشت.

- اولادی حتی در دورانی که در دوبی زندگی می کرد، زندگی سالمی داشت. من، اولادی، مبعلی و معدنچی بازیکنانی بودیم که ۴، ۵ سال در دوبی بازی کردیم در حالی که بعضی بازیکنان طی ۶ ماه از امارات برگشتند. تنها مساله ای که من از مهرداد دیدم همین اواخر بود که چون خوابش نمی برد شب ها برای خواب سه، چهار قرص خواب می خورد. البته من و پژمان نوری به او می گفتیم این کار را نکن ولی او گوش نمی داد.

- به نظر من مهرداد از نظر توانایی فردی در ۵۰ سال اخیر جزو ۵ بازیکن برتر ایران بود اما اشتباه بزرگش پیوستن به استقلال بود. او حتی وقتی در نفت هم بود در ۹۰ درصد بازی ها حضور داشت اما ناگهان راهی استقلال شد. شاید به خاطر اینکه بیشتر به چشم بیاید و به جام جهانی برسد. البته یکسری با وعده های پوشالی زیر پایش نشستند اما سرانجام در استقلال به او بازی نرسید.

- حضور اولادی در استقلال باعث شد که توهین های زیادی در فضای مجازی به وی بشود. حتی بعد از مرگ نوروزی برایش نوشته بودند: ای کاش به جای هادی تو می مردی. واقعیت این است که مردم ما مردم اهل کوفه هستند و حتی یک بار که یک عکس از خودم و مهدی رحمتی در اینستاگرام گذاشتم و نوشتم که یک گل به این بچه زده ام، طی ۱۰ دقیقه ۱۸۰۰ کامنت علیه من گذاشته شد تا جایی که رحمتی که رفیق ۱۵ ساله من است از من خواهش کرد که این عکس را بردارم.

- بعد از مرگ مهرداد، به او ظلم زیادی شد و هیچ کس از فوتبالی ها حتی در بیمارستان به سراغ وی نیامد. ما حتی با باقری و طاهری هم تماس گرفتیم تا تشییع جنازه در استادیوم آزادی برگزار شود اما گفتند شورای تامین نمی گذارد مراسم در آزادی باشد. قرار بود مراسم در ورزشگاه شیرودی برگزار شود اما شیرودی مخصوص پیشکسوتانی است که در آنجا بازی کرده اند نه بازیکنانی چون اولادی.

- خود من به شدت مخالف برگزاری مراسم ختم در تهران بودم زیرا اگر فوتبالیست ها می خواستند در مراسم شرکت کنند تا قائم‌شهر ۲.۵ ساعت راه بود اما یک عده از فوتبالیست ها تنبلی کردند، عده ای غیرت نداشتند و البته عده ای هم به دلیل کم لطفی های خود به مهرداد وجدان درد داشتند. باید بگویم که هیچ کس از فوتبالی ها جز ما رفقای صمیمی اش در مراسم او حضور نداشتیم و من فکر می کنم در جامعه فوتبالی ما انسانیت مرده است.

- مصاحبه ای دیدم درباره فوتبالیست هایی که به دلیل استفاده از الکل دچار مشکل شده اند. البته وقتی این مصاحبه را خواندم اشاره شده بود که این مساله ربطی به نوروزی و اولادی ندارد اما زمان این مصاحبه بدموقع بود.

- خیلی ها از من خواسته اند تا صفحات اجتماعی اولادی را ببندم. اما من هیچ پسوردی از اینستاگرام او ندارم فقط باید بگویم که در آخرین تصویر او که در کنار بهداد سلیمی در اینستاگرام خود قرار داده بود ۱۰۰ هزار کامنت گذاشته شده بود و مردم به شدت به یکدیگر فحاشی کرده بودند. نمی دانم ما به کجا داریم می رویم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خزلی

      مهرداداولادی یک بازیکن فنی وبااخلاق بودکه ازعلی کریمی چیزی کم نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج