۳۲۵۰۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

روایتی از یک بیماری عجیب

برادر و خواهری که دیگر نمی‌خوابند!

بی‌خوابی خانوادگی مرگ آور از هر ۱۰ میلیون نفر تنها بر روی یک نفر اثر می‌گذارد و هر لحظه ممکن است جان فرد را تهدید کند.

وبسایت فرادید: بی‌خوابی خانوادگی مرگ آور از هر ۱۰ میلیون نفر تنها بر روی یک نفر اثر می‌گذارد و هر لحظه ممکن است جان فرد را تهدید کند.

به گزارش میرر، یک خانم خبرنگار و برادرش به نوعی بیماری موروثی مبتلا شده‌اند که در دراز مدت بی‌خوابی را به همراه خواهد داشت و پس از آن نیز جانشان را خواهد گرفت.

برادر و خواهری که دیگر نمی‌خوابند!

هیلی وب، ۳۳ ساله، و برادرش لاکلان، ۲۸ ساله، از بیماری بی‌خوابی خانوادگی مرگ آور رنج می‌برند که تاکنون هیچ درمانی برای آن یافت نشده است. این بیماری از هر ۱۰ میلیون نفر تنها بر روی یک نفر اثر می‌گذارد و هیلی و لاکلان اصلا نمی‌دانند که تا کی زنده خواهند ماند.

پدر و مادر این دو نفر پیشتر به دلیل اختلال بی‌خوابی جانشان را از دست داده‌اند. فرزندان آن‌ها یعنی هیلی و لاکلان در حال حاضر انواع معاینات پزشکی برای پیشگیری از بیماری مرگ آور را انجام داده‌اند.

البته قرار است که این خواهر و برادر در یک مطالعه مبتکرانه که توسط اریک مینیکل و سونیا والابا در دانشگاه کالیفرنیا انجام می‌شود، شرکت کنند.

برادر و خواهری که دیگر نمی‌خوابند!
هیلی و لاکلان در کودکی

هیلی و لاکلان هر دو اهل کوئینزلند استرالیا هستند و امیدوارند که سرانجام درمانی برای این بیماری یافت شود. گفتنی است بستگان نزدیک آن‌ها نیز به دلیل ابتلا به همین بیماری جانشان را از دست داده‌اند.

اختلال بی‌خوابی خانوادگی مرگ آور موجب می‌شود تا گروهی از پروتئین‌ها به سلول‌های عصبی حمله و به آن‌ها آسیب وارد کنند که بر همین اساس، حفره‌هایی در مغز ایجاد می‌شود و در نهایت خواب شخص مختل می‌شود.

هیلی می‌گوید: «تا زمانی که اوضاع خیلی وخیم شود و ما وارد منطقه خطر شویم، دست کم 10 سالی فرصت داریم. امیدوارم که در این 10 سال اتفاقات خوبی بیفتد... من دوست ندارم که یک گوشه بنشینم و منتظر بمانم که عمرم به پایان برسد. من اطلاعات می‌خواهم؛ پاسخ می‌خواهم و از همه مهتر درمان می‌خواهم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج